De hele coupe in de trein zal wel gedacht hebben.... Ik zat echt te huilen daar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
De hele coupe in de trein zal wel gedacht hebben.... Ik zat echt te huilen daar

. en een collega van mij heeft dat ook.
, en toen moest ik lachen omdat hij zo grappig lacht, en toen ging hij weer lachen en toen ik weer en hij weer om mij en ik om hem... Er kwam ook nog even iemand vanuit het magazijn vragen of alles nog goed ging want het was daar helemaal te horen

Van die dingen als Wil je ook een chocolaatje(net na een foute opmerking van andere collega). En mijn baas was laatst weer stressballetjes met een golfstick door het kantoor aant slaan, dat staat echt niet en ziet er verschrikkelijk dom uit soms
xxxmarexxx schreef:vandaag nog toen een vriendin van mij boven op haar kat moest duiken anders was die weg geweest hahahha
Geweldig was dat

_Emma_ schreef:Vandaag![]()
Een vriendin wou haar kauwgom weg gooien, maar gooide 'm iets te ver.... over de schutting, zo de tuin in van iemand anders
Renske_ schreef:de show van Jensen!!!! Met dat hoeveel eieren zitten er in een dozijn
http://www.dumpert.nl/mediabase/103111/ ... zijn_.html
echt OMG ik heb heel de week nog tig keer de show gekeken op internet, en soms alleen ff het fragment van de link die ik plaatste, maar echt eerlijk waar huilen van het lachen
daNiielle_ schreef:_Emma_ schreef:Vandaag![]()
Een vriendin wou haar kauwgom weg gooien, maar gooide 'm iets te ver.... over de schutting, zo de tuin in van iemand anders
Naar een prullenbak lopen is erg veel moeite he?!
Ehm, net op msn!
sorry hoor.
olala schreef:vrijdag op school,we moesten iets doen voor PO met een balk ofzo, du zij ik komaan loop er eens over,kraakt de balk toch wel door!! xD
.
.
. Renske_ schreef:djinnie schreef:Vanochtend nog samen met mijn vriend, eigenlijk helemaal nergens over, maar ik had zó de slappe lach... En net, met dat stukje van Jensen... Renske_: die link is goud waard. "Dat hangt ervan af of je een pakkie van 6 of van 10 hebt.."
*Hup, lig weer op de grond van het lachen*
Echt te erg he
Vergeet vooral die laatste opmerking niet, ze kijkt alsof ze hem snapt en zegt dan: oooooow 2 kleintjes....
Ik wist niet of ik nou moest lachen of huilen
Omdat m'n baas het zo beu was op het werk dat zijn gezicht goud waard was! denk aan zo'n gezicht
met net nog geen traan
Ik kwam echt niet meer bij.