afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

o0Steffie0o

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:28

samflame schreef:
Lachen en ben je geslaagd???

ik moet ook binnenkort weer afrijden (datum hou ik lekker voor mezelf hoorde dat dat ongeluk bracht)
maar ik ga nu zeker die pilletjes innemen
hoe heten ze okal weer?

Ik wilde ze ook hebben maar volgens de dokter mogen ze niet zomaar meer voorgeschreven worden..
Heb nou homeopatische druppeltjes gekocht bij de drogist, die werken ook wel fijn !

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:40

Ik had Kalium Phosphoricum van VSM, moest 3 dagen van tevoren beginnen met het innemen ervan, 2x per dag 2 tabletten. Ik heb er wel baat bij gehad, voelde me minder zenuwachtig en rustiger

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:33

jaa ik had de bach bloesem druppeltjes, die hadden voor mij hetzelfde effect idd

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:44

Ik heb morgen mijn TTT ... ben helemaal niet zenuwachtig eigenlijk ondanks dat ik een strontvervelende rij-instructrise heb... Lachen

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:15

lisanne1989 schreef:
Ik moet woensdag, de 21e, om kwart voor 11 op examen.. ben nu al zenuwachtig Nagelbijten / Gniffelen Ik moet trouwens in Mierlo op..

Ben je geslaagd?! Haha!

Ik heb afgelopen woensdag (de 28e) m'n ttt gehad.
Ging erg lekker!! Heb vrijstelling voor bijzondere verrichtingen en controle dingen (knopjes in de auto)

Had wel hele fijne examinator! Begon gezellig over paarden te kletsen enzo.

Moest kluster opdrachten rijden, vond ik niet moeilijk, maar coördinatie punten rijden vind ik ook niet moeilijk, kan ze alle 3 hier in de omgeving dromen. Lachen

In Geldrop moest ik de auto aan de kant zetten en zei hij waar ik heen moest (eerst Helmond volgen, daarna Mierlo en richting CBR). Dus de snelweg richting helmond op, eerste er af, door Brandevoort naar Mierlo en was er al. Toen kwam hij er achter dat we nog een parkeeropdracht moest doen.

Eigenlijk mogen ze niet zeggen waar je mag parkeren, maar hij kon zo snel niets meer vinden en dus moest ik hem in het middelste parkeervak parkeren. Had m vooruit er in gezet, toen vroeg ie of ik hem er eventueel ook achteruit in kon zetten, maar die zou niet meer mee tellen.

Maar ik ben/was niet zenuwachtig en na m'n ttt straks ook niet voor mn rijexamen. Haha!

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 14:13

weet iemand of als je vrijdags afrijd je zaterdags je rijbewijs kan ophalen
voor die 40 euro?
of kan dat niet? vanwege het weekend

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:07

Denk niet dat je m dan zaterdags kan afhalen nee, waarschijnlijk zelfs maandag pas..

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:13

samflame schreef:
weet iemand of als je vrijdags afrijd je zaterdags je rijbewijs kan ophalen
voor die 40 euro?
of kan dat niet? vanwege het weekend

Nee,
ik had hem ook vrijdags gehaald en met spoed erbij kon het nog pas maandag Lachen
jammer maar het is niet anders Haha!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:58

Ik moet de 23e juli op ... ben nu al zenuwachtig!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 17:44

Paula1990 schreef:
Ik moet de 23e juli op ... ben nu al zenuwachtig!

Hihi, spannend!
Komt vast wel goed!
Eerste keer??

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:52

Ja eerste keer Tong uitsteken ik les gelukkig bij mn oom en die is nogal streng en vriendin van me zegt nou die examinator is zoo chill vergleken met jou oom haha .... iemand nog tips?? ik moet ook routers uit me hoofd leren .. echt een rotmanier! Ik vind BV omdraaien erg moeilijk heeft iemand daar tips voor ?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:54

Ik heb vanmorgen om 8 uur mijn rijbewijs gehaald! was van te voren erg zenuwachtig. Maar tijdens het examen was ik dat echt helemaal niet meer en was ik super relaxed! Echt heerlijk was dat. En nu ga ik taart eten:)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:57

Gefeliciteerd wat voor bijzondere verrichtingen moest je doen ?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:59

Die hoefde ik vandaag niet te doen, maar met me tussentijdse toets. Toen moest ik straatje keren, en zo dicht mogelijk bij de ingang van de supermarkt parkeren. Bijde waren toen een ramp, maar had me vrijstelling gelukkig wel gehaald.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:48

eempiej schreef:
Ik heb vanmorgen om 8 uur mijn rijbewijs gehaald! was van te voren erg zenuwachtig. Maar tijdens het examen was ik dat echt helemaal niet meer en was ik super relaxed! Echt heerlijk was dat. En nu ga ik taart eten:)

Gefeliciteerd!!!

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:41

Gefeliciteerd!
Ik had toen ik moest afrijden Propranolol voorgeschreven gekregen van de dokter. Iets meer dan een halve week van te voren moest ik 2x per dag de pilletjes slikken en op de dag zelf ook. Hielp wel goed! Gelukkig was ik in een keer geslaagd.
Ik was ook op vrijdagochtend geslaagd en dinsdag lag (zonder spoed) mijn rijbewijs al op het gemeentehuis!

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:19

Ik heb zo mijn twee laatste lessen en morgenochtend moet ik afrijden.
Ben erg zenuwachtig, maar als ik mezelf eraan herinner hoe het ging en hoe ik me voelde tijdens mijn TTT voel ik me wel beter.
Mijn rij-instructeur is gewoon enorm streng en elke les is weer een uitdaging, daarmee vergeleken zijn de examens echt een stapje "omlaag".

Dus hopelijk is het morgen gelijk raak en kan ik naar het gemeentehuis.
Al vermoed ik dat het een nog grote uitdaging is om vrolijk op de nieuwe pasfoto´s te staan Knipoog

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 15:36

Ik moet 31 Juli afrijden! Haha!
Duurt alleen nog verschirkkelijk lang. Bloos
Haha!

Hoef gelukkig mijn bijzondere verrichtingen niet meer te doen. Dat was, vond ik, het moeilijkste.
Dus alleen nog maar een rondje rijden en dat gaat me wel goed af, dus moet goed komen! Haha!

De rest die zijn geslaagd voor het rijexamen, gefeliciteerd!! Haha!
En degene die nog moeten, alvast heel veel succes!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:25

Paulientje, hopelijk valt het mee morgen!
Hoelaat moet je morgen??

Quir: Oeh, spannend! Duurt nog wel erg lang ja!
Heb je iig even om je voor te bereiden Haha!

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 20:41

Nymphadora schreef:
Paulientje, hopelijk valt het mee morgen!
Hoelaat moet je morgen??

Quir: Oeh, spannend! Duurt nog wel erg lang ja!
Heb je iig even om je voor te bereiden Haha!

Rond 11 uur, dus als Utrechters een zwarte Audi met een grote L op het dak zien: Willen jullie dan een beetje lief zijn?

Vandaag weer les gehad en het gaat echt wel erg goed. Als er geen hele rare dingen gebeuren verwacht ik dat ik gewoon slaag.
En dan moet ik bananenvlaai halen voor mijn instructeur en zijn vriendin.

Ik ga trouwens volledig nuchter. Ik geloof echt dat die pilletjes en druppeltjes werken, maar als het werkt heeft het dus wel effect op je rijden. Je rijdt toch anders dan je normaal zou doen en ik zou me de eerste keer alleen in de auto dan toch benauwd voelen. En om voor de rest van mijn leven met bachbloesem achter het stuur te zitten is ook weer wat.

Ik ga een banaan pogen te eten. Dat dan weer wel.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:04

ik moet 14 juli op voor ttt, en 4 aug voor rijbewijs zelf. hoop dat ik met ttt vrijstelling krijg voor mijn bijzondere verrichtingen. En ik ben nu al bang dat ik de moeilijkste route van de 3 moet en dat ik het niet meer weet!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:41

Ik doe helemaal geen TTT ik vind dat niet nodig , aangezien je bijna evenveel betaald als gewoon examen ga ik liever nog keer op ...

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 23:26

Paulientje schreef:
Ik ga trouwens volledig nuchter. Ik geloof echt dat die pilletjes en druppeltjes werken, maar als het werkt heeft het dus wel effect op je rijden. Je rijdt toch anders dan je normaal zou doen en ik zou me de eerste keer alleen in de auto dan toch benauwd voelen. En om voor de rest van mijn leven met bachbloesem achter het stuur te zitten is ook weer wat.

Beetje rare vergelijking Haha! je gaat toch ook niet rijlessen met bachbloesem. Het gaat erom dat je in een stress situatie (zoals een examen) rustiger wordt, zodat je slagingskans hoger wordt.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:13

Paula1990 schreef:
Ik doe helemaal geen TTT ik vind dat niet nodig , aangezien je bijna evenveel betaald als gewoon examen ga ik liever nog keer op ...

Bij mij zit dat in het pakket dat ik heb gkocht en vind het wel fijn dat het erbij zit dan weet ik waar ik aan toe ben, en je kunt dan vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 09:11

Ja maargoed das ook echt t enige Tong uitsteken als je niet nog niet goed genoeg doet dan heb je ook best veel geld weggegooit maargoedals t in je pakket zit Lachen nee mijn oom heeft daar niet voor gekozen voor mij dan..