Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Ik vind het wel jammer.. Ik rook af en toe nog en met uitgaan hoort het er voor mij bij. Ik rook doorde week niet zodat ik in het weekend er een mag opsteken. Nu gaat dit dus veranderen..
natuurlijk blijft het beter, en zal ik niet meer zo stinken na een avondje stappen.. nog beter zou zijn gewoon duidelijke rokers en nietrokers gebieden maken...
Ik vind dat het einde een beetje zoek is zo.. en mensen doordraven maar niemand realiseert zich wat de echte problemen zijn in de wereld en nederland..
Lizzle schreef:Wat is dat nou weer voor onzin?En ik neem aan dat het bij de rokers dan ook veel gezelliger is. Haha, waarom zijn daar anders ook altijd een heleboel niet-rokers te vinden?
frankiej schreef:Mee eens. Ik sta ook niet altijd te zweten tijdens het uigaan. Ligt er helemaal aan hoe druk het is enz.wie zegt dat iedereen bij een uitje staat te zweten?? sommigen schieten tegenwoordig ook wel erg ver door wat betreft persoonlijke hygiene: als ze maar een zweetdruppeltje denken te voelen, moeten ze douchen.
wiifke schreef:En die rookmachines dan, worden die ook verboden? komt toch wel een beetje op hetzelfde neer..
denice schreef:Ik vind dat het einde een beetje zoek is zo.. en mensen doordraven maar niemand realiseert zich wat de echte problemen zijn in de wereld en nederland..
Sander_ schreef:Er zijn misschien ergere/andere problemen in NL, maar mag je het ene probleem dan niet meer aanpakken of zo? Beetje kromme redenatie.
Sieltjuh schreef:Wat is dat nou weer voor onzin? Als je niet rookt ben je dus ongezellig?
Sieltjuh schreef:Zit daar nicotine in dan??
Chiqa schreef:Dat maak jij dr van, niet rokers zijn gezellig, maar rokers zijn over het algemeen...iets gezelliger, sorrie.
Chiqa schreef:Dat maak jij dr van, niet rokers zijn gezellig, maar rokers zijn over het algemeen...iets gezelliger, sorrie.
Citaat:Klopt, maar ze willen van die miljoenen claims af dus dan maar een rookverbodje,
Ukkiee schreef:Chiqa schreef:Dat maak jij dr van, niet rokers zijn gezellig, maar rokers zijn over het algemeen...iets gezelliger, sorrie.
Waar slaat dát in godsnaam op? Veel van de rokers die ik ken zijn ontzettend asociale ******wijven en absoluut niet gezellig om mee om te gaan. Ik maak mezelf nog liever van kant dan dat ik bevriend met hun moet zijn. Echt waar. Betekent overigens niet dat andere rokers ook zo zijn, maar rokers zijn helemaal niet gezelliger dan niet-rokers. Andersom ook niet.
Nijnteee schreef:als we daar niet meer mogen roken gaat iedereen op straat roken, dan nog wat drank er bij. Dan gaan mensen al snel vernielen & nog al overlast.
Je hebt voordelen & nadelen.
Kir_Ples schreef:Peukje op de lip petje op, stuk of wat oorbellen, en maar even kanker dit kanker dat!
Ik zie het helaas ELKE dag!
Heel erg gezellig ja.
Chiqa schreef:Kir_Ples schreef:Peukje op de lip petje op, stuk of wat oorbellen, en maar even kanker dit kanker dat!
Ik zie het helaas ELKE dag!
Heel erg gezellig ja.
Een tevreden roker is geen onruststoker