verography schreef:Ach het zal MP niets schelen dat je overstapt naar speurders want speurders valt ook onder de beheerders van MP
Dat kan wel zijn,... maar dan lopen ze toch inkomsten mis?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
verography schreef:Ach het zal MP niets schelen dat je overstapt naar speurders want speurders valt ook onder de beheerders van MP
in het hoofd
frankiej schreef:waarom paarden, pony's en hippische spullen niet gewoon op bokt te koop zetten? Volgens mij zit meer dan half paardrijdend NL op bokt...
Ik heb er gisteren toevallig een verkocht via MP maar dat was een Spaans zadel maar de gewone zadel helemaal niks gewoon, ja paar biedingen.
jesse_rulez schreef:Omdat het fijne van MP juist is dat je heel snel kunt zoeken op km-afstanden en dus niet alle advertenties hoeft af te struinen of een bepaald product toevallig in de buurt te koop is.
LauEef schreef:jesse_rulez schreef:Omdat het fijne van MP juist is dat je heel snel kunt zoeken op km-afstanden en dus niet alle advertenties hoeft af te struinen of een bepaald product toevallig in de buurt te koop is.
Je hebt tegenwoordig iets zoals de post

Joto schreef:Ik zat altijd op marktplaats te neuzen e.d., en het viel me op dat er steeds minder nieuwe advertenties bij kwamen, nu weet ik dus waarom

.Staat nu overigens hier op bokt....!

Tenshi schreef:Joto schreef:Ik zat altijd op marktplaats te neuzen e.d., en het viel me op dat er steeds minder nieuwe advertenties bij kwamen, nu weet ik dus waarom
Dat verklaart inderdaad een hoop..
Nouja, allemaal naar http://www.ruitermarkt.nl dan maar.
.