Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar daar zal eindelijk een eind aan komen! Ach beugelbekkie zijn valt best mee! en als je nog 1,2 jaar moet: dat vliegt ook zo voorbij joh!
CtjeLief schreef:wow.. ik heb mn beugel nu pas ruim een maand, en mn tanden beginnen sinds deze week NU al te veranderen.. dat had ik echt niet verwacht, ging dat bij jullie ook zo snel??! -nu vind ik de pijntjes en last niet meer erg, want nu begin ik resultaat te zien, kom maar op!-
blijft dat iedere keer zo? Nu moet ik zeggen dat de 2 tanden die dus zoveel pijn deden toen ze met de draad aan de slag ging (die links en rechts van mn voortanden) dusdanig naar achteren stonden dat de draad er 'de eerste' ronde niet helemaal doorheen kon, dus nu kon ze de draad er wel doorheen halen.. maar moest daar wel de nodige kracht bij zetten.. ik kreeg het meteen weer hondsbenauwd en moest me echt weer even op mn ademhaling concentreren want ik raakte bijna weer in paniek....
Maar het ging nog net goed.. Hadden jullie ook zoveel pijn bij de ortho?? Ik hoop wel dat dat steeds minder word??
)
die vertelde ook niets, achteraf gezien had ik toch liever dat andere meisje
Bij welke ortho zit je als ik vragen mag
? (mag ook via pb
)