Eleandra schreef:Ik ga gelijk met mijn voet de linkerkant op rondjes draaien, verdomme. Inderdaad doe ik ook ik kan hem wel cirkels laten maken, maar hij gaat spontaan in dezelfde richting als mijn hand.
Het lukt mij alleen als ik zo zit dat ik zowel mijn hand als mijn voet kan zien. En dan vrij langzaam.
hahha mij lukte het meteen zonder het langzaam te doen, ik snap niet echt wat er moeilijk aan is, maar het zal wel aan mij liggen:')
mmij luktye het eerst niet, uiteindelijk met een ovale rondje met mijn voet en een langwerpige 6 kwam ik er vanaf
oke, eerst een test drive, nee die ging fout.poging 2, ja bijna op het laatste moment ging me voet linksom.... poging 3 succes! 3maal is scheepsrecht toch?
Eerst lukte het me wel, en toen wou ik nog een keer proberen maar toen werd me voet beetje spastisch dus nu lukt het niet meer
Haha Ik Kan het niet, dan draaid me voet naar links maar ik ga netzolang door tot ik het kan, want hier kan ik niet tegen (A)
Mijn voet gaat dan de andere kant op draaien.Dus ik denk dat mijn voet net zo dom is als de rest van mijn lichaam
Aaaaah, als ik net bij het rondje van de 6 ben doet mijn voet ook ineens mee Heel langzaam lukt het me wel, nu nog snel