superXmacho schreef:zal ik ook nog even een topic maken over dat ik 1 x gespijbelt heb??
Ja leuk! Zitten we nu al met spanning op te wachten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superXmacho schreef:zal ik ook nog even een topic maken over dat ik 1 x gespijbelt heb??
Maanling schreef:Hee is dit nou weer hetzelfde meisje dat op het kamp woonde en ging samenwonen enzo?
Maanling schreef:Hee is dit nou weer hetzelfde meisje dat op het kamp woonde en ging samenwonen enzo?
KylaLover schreef:als TS het verzonnen heeft zou ik ook boos worden. maar er is voor mij niets wat er op duid dat ze het verzonnen heeft. Ik wordt eerder boos op jullie vanwege jullie banketstaaf opmerkingen en getreiter.
KylaLover schreef:als TS het verzonnen heeft zou ik ook boos worden. maar er is voor mij niets wat er op duid dat ze het verzonnen heeft. Ik wordt eerder boos op jullie vanwege jullie banketstaaf opmerkingen en getreiter.
Wildgirl schreef:he ja, ik spijbelde vroeger ook veel en ging dan óf naar mijn moeder(die zat op dat moment in denemarken)óf ik ging naar mijn vriendengroep en dan gingen we elkaar aangeven, is vet grappig man
KylaLover schreef:weet ik, ben ik ook, dank je. Maar pB sturen durf je blijkbaar neit om opheldering te krijgen.
superXmacho schreef:nouw het spijbel verhaal :
ik moest van half 9 tot 4 uur op school zitten .
en de laaste 2 uren hadden we teken .
En die leraar controleert nooit of je er wel of niet bent .
dus ik dacht : ga lekker naar huis toen ben ik met een meisje en een paar jonges naar huis gegaan .
weetje wat ik thuis deed : tostie maken
Ps. voor de mensen die zegen dat ik anorexia heb :
ben te dik