rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Handtas

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:10

cooper schreef:
* Ooit waren we bij mijn grootmoeder en zij had net gedaan met strijken. Ik ging aan mijn tweelingzusje uitleggen dat het heus niet zo warm was als mam altijd beweerde, dus ik legde beide handen op dat strijkijzer. Toen moesten we dus naar spoed, handen zwaar verbrand.
* Ook waren ik en mijn zusje vroeger op school geen lieverdjes. zo kenden we een meisje dat we niet leuk vonden, maar we speelden wel met haar als ze de volgende dag een zak chips voor ons meenam. Zo hebben wij maanden aan een stuk met haar gespeeld in ruil voor chips. Had ze geen chips bij, dan speelden we niet

Bloos! Bloos!
Die zijn écht erg.
Om die van Sily heb ik ook erg moeten lachen. Huilen van het lachen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:23

Wieke86 schreef:
Ik bouwde altijd hindernissen van de tuinstoelen en bezems waar de hond overheen moest springen. En dat beest vond t nog leuk ook.
Tja, bij gebrek aan een pony he.

dat deed ik ook altijd Vork

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:55

Wieke86 schreef:
Ik bouwde altijd hindernissen van de tuinstoelen en bezems waar de hond overheen moest springen. En dat beest vond t nog leuk ook.
Tja, bij gebrek aan een pony he.

haha ik sprong er altijd zelf overheen Haha!

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:07

Ik heb ook een keer mijn pony veeeeels te kort afgeknipt...het zag er niet uit! Nagelbijten / Gniffelen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:30

Mijn moeder wat boodschappen doen bij de Aldi? En mijn vriendinnetje en ik waren mee en waren voorbij de kassa's gegaan. Pakten we de gratis(!) foldertjes en gingen ze verkopen voor €0,25 ROFL

Of gingen we papier iets langs de deuren brengen, maar niemand kocht wat en hebben we ze in de vuilnisbakken gegooid Ach gut

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:35

mijn oudste dochter heeft mijn jongste dochter een keer in de droger gedaan omdat ze een natte luier had. De oudste was toen 2,5 jaar en de jongste kon net lopen. Gelukkig was ik net op tijd ze wilde net het deurtje dicht doen.

Liet ze nog geen minuut alleen kun je zien dat het wel heel snel iets kan gebeuren

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:58

We waren aan het verhuizen, naar de flat naast de onze (een slaapkamer meer) en iedereen was aan het werk. Ik kreeg niet genoeg aandacht denk ik, en zei dat ik zou weglopen. Iedereen lachen natuurlijk. Ik heb iemand een grote zakdoek als knapzak laten knopen, en die aan eens tok gehangen. En ik weglopen.

Mijn moeder helemaal in paniek door de wijk scheuren met haar Eend, tot ze mij vond, aan het spoorwegviaduct, spelend op mijn geel-roze plastic gitaartje (ik moest ergens geld mee verdienen he?!) Ze was toch wel geschrokken geloof ik, kreeg in ieder geval ineens veel aandacht Knipoog

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:01

Twee voor mij onbekende kleine ukken ( jaar of 3 - 4 ) stonden in winkel bij een torso van dames badkleding. Trekt een van die jongens het bovenstukje omlaag en roept om het hardst:

Effe tieten kijken!!

Moeders verdween zachtjes en zo veel mogelijk onopgemerkt (met het schaamrood op dr kaken) richting uitgang Haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:05

*Vroeger waren we een keer op vakantie en ik was 3 jaar ofzo. Mijn zus en ik waren bij een clown aan het kijken en ineens was mijn zus weg. Dus toen zei die clown dat we naar de speelzolder konden gaan en dat je dan daar en daar rechts moest. Toen vroeg die nog of iedereen wist wat links en rechts was en iedereen schreeuwde ja maar ik heel hard nee maar dat hoorde die niet ofzo. Nagelbijten / Gniffelen Voor mij zag het er daar echt ontzettend groot enzo uit (is waarschijnlijk heel klein) maar er was beneden zo'n restaurantje. Dus toen was ik daar maar gewoon bij mensen met een kinderfeestje aan tafel gaan zitten. Nagelbijten / Gniffelen En toen vroegen ze wat we wilden eten, patat of pannekoeken. Dus ik vet hard zo PATAT! Clown Zo'n vrouw (waarschijnlijk de moeder van degene die jarig was) zei zo: Wie ben jij dan? Maar gelukkig kwam toen net mijn vader eraan lopen. ROFL Was echt een traumatische ervaring, want ik herinner me het nog helemaal.
*En ook een keer was ik met mijn broertje bij mijn opa en oma aan het logeren, die aan het water wonen. Mijn opa had aan bootje voor ons gemaakt met een touwtje eraan zodat we daarmee konden spelen. We waren op zo'n drijvende steiger in het water. Nou toen ging ik er even mee en toen viel ik in het water maar mijn broertje had dat op de een of andere manier niet door ofzo. Ik was nog onder water en toen had hij zijn bootje gepakt en was gewoon naar binnen gelopen met dat bootje. Huilen van het lachen

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:46

mhollander schreef:
mijn oudste dochter heeft mijn jongste dochter een keer in de droger gedaan omdat ze een natte luier had. De oudste was toen 2,5 jaar en de jongste kon net lopen. Gelukkig was ik net op tijd ze wilde net het deurtje dicht doen.

Liet ze nog geen minuut alleen kun je zien dat het wel heel snel iets kan gebeuren

Oeps! Was je idd net op tijd bij!
Ik kroop er zelf ook vaak in met mijn knuffel, maar kon em zelf natuurlijk niet dicht doen of aanzetten..... Is héél erg lang geleden, pas er nu met geen mogelijkheid meer in...hihi

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:57

Leuk topic!

Ik had, toen ik nog klein was iets met etalgepoppen. Zo ging ik, als moeders kleding aan het passen was, doodstil naast de etalgepoppen voor het raam staan, in de hoop dat mensen dachten dat ik er ook een was. Clown

Een paar winkels verder 'dacht ik' weer een etlagepop te zien, en ging erbij staan in m'n allerbeste pose. Tja, de pop bewoog enkele minuten niet, totdat zij ineens vroeg wat ik aan het doen was............. Ben toen huilend naar mama toe gerend.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 12:32

Zoals elk jaar kwam aan het begin van het schooljaar de schoolfotograaf. Ik zat in groep 4, en mijn moeder wist niet dat de fotograaf kwam dus had ze niks speciaals met mijn haar en kleren gedaan.
Woest dat ik natuurlijk was toen ik zag dat een vriendinnetje van mij wel mooie vlechtjes in het haar had en ik slechts een haarband. Uiteraard had ik daar een oplossing voor; Ik kon immers zelf vlechten! Haha! En trots dat ik was op m'n zelf gemaakte kapsel!!
Mn ouders waren er alleen wat minder van gecharmeerd, het zag er op z'n zachts gezegd niet uit. Helemaal in de war, slordig en allemaal knopen. En tsja, ongelijk geef ik ze niet. Ik snap alleen nog steeds niet waarom de juf en de fotograaf er niks van gezegd hebben. Nagelbijten / Gniffelen

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:02

wij gingen(mijn broer, ik en mijn moeder) naar de mac donalts(schrijf je dat zo *dyslectie*), maar eerst moest ik naar de kapper. nouja mijn broertje(was toen 4 en ik 3 ofzo) dacht dat hij dat wel even zou kunnen doen, we hebben toen nog langer bij de kapper gezeten dan nodig was Huilen , ik zat daar met een pony van een halve centimeter Verdrietig

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:37

* Een stevige meneer bij een slager. Ik trek moeders aan de moeder en roep heel hard: "Kijk mama, die meneer is zwanger!"
* Ik was altijd erg gefasineerd op eten, enne, [is te zien ook Bloos ] enne, toen sprak ik een keer een man aan in de trein, was 3, en ik vroeg aan hem: "Heb je je moeder nog? [bedoelde vrouw] Die man schudde zijn hoofd. Hij was een jaar op 80. Ik zo: "Oh, dat is alleen maar fijn! Dan hoef je tenminste de chips niet te delen!" Bloos
*Een bruine man die langs kwam. "Kijk Mam, dat is zwarte piet!"

Tsja, en wel meer Lachen

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:01

* Ik was met mijn ouders en broer op vakantie in Limburg. We hadden een weiland gezien waar je leuk kon picknicken met een beekje en bruggetje erbij. Hadden we alle spullen gepakt en lopen we over het bruggetje heen. Ik liep als laatste en opeens weg kind. Was ik zo door een plank van het bruggetje gezakt en lag ik daaronder in de greppel Clown Wonder boven wonder niet met mijn kin op de volgende plank gekomen Tong uitsteken

* De hamster wassen en maar volhouden dat ie het lekker vind, terwijl dat arme beest alleen maar probeert weg te komen

* Als smoes zeggen dat ik konijnenvoer moest halen en dan stiekem met het jongere buurmeisje chocola halen in het winkelcentrum

* Samen met vriendinnen paardje spelen op school. En elke jongen hoi paardje roepen als we langskwamen Clown

Nog een leuke van mijn vader die soms ook net een kind is:
* Midden in de nacht opeens allemaal gedreun. Ik en mijn moeder worden wakker. Hoor ik mijn moeder zeggen paps? paps waar ben je?! Boel gekreun van beneden. Bleek dat mijn vader van de trap was gevallen. Ze waren net van kamer verwisseld. Vanuit de oude kamer was de badkamer rechtdoor, vanuit de nieuwe kamer was daar opeens de trap. Voor zijn verjaardag heeft ie een traphekje gekregen Clown

* Was ik met mijn ouders en broer naar The Lord of the Rings geweest. Fietsen we terug naar huis, loopt daar een liliputtervrouw met haar liliputter zoon. Zegt mijn vader: Kijk daar lopen 2 hobbits Clown

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:20

linchen schreef:
* Ik was altijd erg gefasineerd op eten, enne, [is te zien ook Bloos ] enne, toen sprak ik een keer een man aan in de trein, was 3, en ik vroeg aan hem: "Heb je je moeder nog? [bedoelde vrouw] Die man schudde zijn hoofd. Hij was een jaar op 80. Ik zo: "Oh, dat is alleen maar fijn! Dan hoef je tenminste de chips niet te delen!" Bloos

Hahaha ROFL

ImkeTarekJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:52

ik bedenk me net ook weer iets!
vroeger wilde ik echt NOOOIT aan tafel blijven zitten tijdens het eten!
dit was vooral een ramp op vakantie of als we uit eten gingen.. standaard liep Imke weg onder het eten Gaaaap

heb er thuis nog ergers een foto van liggen dat ik weer eens weg liep van tafel!

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:54

Toen ik klein was zat ik altijd in zo'n kinderstoel met het eten,
maar soms ging ik dan wel is huilen of irritant doen Clown
Maarja er zaten wielen onder dat ding dus ik werd vaak gewoon in de gang geparkeerd Clown

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:08

Ik had mijn slaapkamer veranderd in een spookkamer om lekker te griezelen met een vriendin Nagelbijten / Gniffelen
Wij waren zó bang dat wij huilend mijn vader erbij moesten roepen Haha!
Dat terwijl wij alles zélf hadden gedaan.

Op ameland gooide ik altijd rozebottels door het wcraampje. Grootste gedeelte kwam in de wcpot én ik trok door: wc verstopt tot 4 keer toe Nagelbijten / Gniffelen

Als uk van 4 was ik het zo zat dat mama ging winkelen, dat ik gezellig in de etalage ging zitten Haha! Mama heeft uren naar mij lopen zoeken Nagelbijten / Gniffelen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:17

Komt er nog eentje in mij op. Ik was helemaal into 101 Dalmatiërs, zit ik in de buggy in een bakkerij, zag een vrouw die er eng uit zag en vroeg (nogal hard): Mama, is dat Cruella de Ville?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:20

De zoon van mijn zus had laatst een vreselijke actie. Mama nam ze mee naar het bejaardentehuis omdat ze bij 1 vrouw nog wat moest brengen (mama werkt daar in het winkeltje). Dus kids mee naar mevrouw stronkhorst, een keurig nette (zeurende) dame. Kids kwamen binnen en pakten gelijk haar oude pop op, mevrouw helemaal in paniek. Pop werd op bed gesmeten en toen kwam het:
Mevrouw STRONThorst! en dat achter elkaar Haha!
Dame helemaal over de zeik natuurlijk, mama schaamde zich dood en heeft de kids gelijk meegesleurd naar huis!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:27

haha wat een heerlijk herkenbare verhalen! Parfum maken, op muren tekenen, dierenambulance met spinnen waar je de pootjes uittrekt e.d.

Twee mooie verhalen die me altijd bij zijn gebleven (herinner het zelf niet meer maar het is iedereen bijgebleven geloof ik):
- Oudere zus kwam huilend binnen omdat ze door "grote" jongens (groep 7 ofzo, zat zelf net op school...) werd gepest, ik ren naar buiten en ga voor ze staan, handen in de zij en zeg heel boos: "durf je wel? neem iemand van je eigen lengte!" Jongens zijn lachend weggelopen....
- voor de eerste keer fietsen zonder zijwieltjes en waarschijnlijk een opmerking van omstaanders opgevangen want het eerste wat ik zei tegen mn moeder: "goed he, voor mijn leeftijd!"

Oja toen ik een peuter was wilde ik nooit kleren aan en trok ze overal gewoon uit.... die gewoonte heb ik gelukkig snel afgeleerd!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:06

Moeder tegen zusje: Ga je handen maar even wassen in de WC. (daar is ook een spoelbak)
Maar goed, toen stond ze dus haar handen IN de WC te wassen. Clown

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:14

Ik ben 2 keer weggeraakt: 1 keer op een franse kermis, toen zat ik bovenin een enorme draaimolen (die bestond uit allemaal lagen) op *hoe kan het ook anders* het draaimolenpaard, en 1 keer in de zomer, toen was ik over het strand van Bergen naar Egmond gewandeld.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:31

Mijn broertje (6)

Vorige week zat ik rustig op de computer te bokken en kwam mijn broertje de kamer binnen. (22:30)
Ik : Nick ga eens in je bed
Nick : mmm
Ik : Nick, Nick wat doe je nou
(was aan het slaapwandelen en hij plastte in de speelgoedbak, zo'n houten bak als je hem dichtdoet is het een bank.)
Nick : *piese*
Ik : Nick, nee niet doen nee. Ow ja je mocht slaapwandelaars toch niet wakker maken Huilen van het lachen ROFL

Of mijn zusje (4) wou make-up op maar mocht niet van mama, kwam ze beneden heel stiekum.
Faith : mama ?
Mama : Ja
Faith : ik heb iets stouts gedaan
Ze zag er ongeveer zo uit Clown

Ik kan zoveel opnoemen.

Ik heb paardje gereden op de hond (Samojeet) Ik was toen 5 ofzo, hij hield het hij hield het echt. *schaam schaam*

Ik wou parfum op, maar dat mocht niet. Ik dacht vroeger trouwens dat je parfum op je voorhoofd moest spuiten. Bloos
Ik naar de badkamer, ik zie parfum, ik pak de parfum, ik spuit de parfum op mijn voorhoofd, o dat waren mijn ogen. Verdrietig
Ik stilletjes naar beneden achter het muurtje staan, kwartier wachten ik was bang dat mama boos zou zijn. En pijn dat het deed PIJN.
Toen heeft mama mij getroost.

Ik ben geopereerd aan mijn neus want had iets bla bla niet noodzakelijk.
Ging verstoppertje spelen in de buurt, bleef hangen met een draadje Ach gut