Nienke89 schreef:Ik loop stage in groep 3 (kinderen zijn 7 jaar).
Laatst was een jongetje heel hard om z'n moeder aan het huilen, dus ik ging er natuurlijk even bij zitten en vroeg waarom hij naar zijn moeder wilde. Zegt hij heel serieus, ik heb last van een sociale blokade.waar haalt hij het vandaan......Ik heb hem er van kunnen overtuigen dat het echt niet zo was. En toen waren de tranen weg en ging hij weer rustig aan het werk!
Dat ventje heeft nog veel mee leuke uitspraken waarbij je je gezicht haast niet in de plooi kan houden.
Zo had hij laatst ook een super groot dilemma
En tijdens een tractatie van een kindje uit zijn klas wilde hij geen snoepjes want dan was hij "niet te handhaven" als hij die op had
Laatst in de kring moesten de kinderen opnoemen naar wat voor muziek ze allemaal luisterde. Nou Kus, Chips, K3, het kwam allemaal voorbij. Toen mijn begeleidster vroeg waar dat jongetje naar luisterde kwam hij met: (hij spak het nog goed uit ook) Apologize van Timberland. Mijn begeleidster kende dat niet, dus ging hij ook nog een stukje voor haar zingen!!
Zo grappig, hij praat gewoon zijn ouders na, maar het komt er altijd zo serieus uit!!
Hahaha, dat kind heeft vast vreselijke ouders.