Ik wil een BH die lekker zit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emilia

Re: Ik wil een BH die lekker zit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:10

sokje87 schreef:
Wat een hoop mensen niet beseffen denk ik, is dat BHs vrij moeilijk in elkaar te zetten zijn. Daar gaan een hoop uren in zitten.
Voor kwaliteit betaal je gewoon meer, zeker bij BHs.

Die van de Hema toch niet.Dat is toch gewoon massaproductie!

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:52

Haha oke ik snap het... Ik heb ze wel altijd voorgevormd hoor, gewoon omdat het lekker stevig zit, maar push up loop ik altijd voorbij... Misschien toch een keer passen! Bloos

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:44

edit; voorgevormd is niet hetzelfde als (hoe het hier genoemd wordt) voorgevuld. Je hebt met gelkussens, met water, etc dan stop je er eigenlijk dus vulling bij en lijken ze wel wat groter hierdoor worden ze vaak nog wat meer 'gepushed'. Maar voorgevormd is meestal niet zo dik, wel steviger dan een 'gewone' beugelbh door de vulling, maar niet om ze meer te laten lijken zeg maar Knipoog Het voordeel als je bh goed zit, dus alles netjes bij elkaar zeg maar, is dat je dan ook automatisch slanker lijkt. Wederom kwestie van passen wat je lekker zit. De meeste mensen die eenmaal overstappen naar voorgevormde bh's willen ook niet meer anders..

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:59

Ik heb cup 70D of 70E ligt er maar net aan hoe de bh valt.
Er zijn bijna geen bh's in die maat en als ze er zijn, is het nooit een koopje Clown
Voorgevormd vind ik erg fijn zitten, geeft net wat meer steun.
Moet wel zeggen, ik zoek me scheel als ik bh's aan het 'shoppen' ben Koe

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 15:13

Ehm, ik heb ook 70 D/E. Met Bh's heb ik niet zoveel last eigenlijk... Ik heb al meerdere keren goede gevonden bij de wehkamp. Ze hebben daar echt veel maten. Gewoon een aantal tegelijk bestellen en degenen die niet passen retouren. Verder hebben we in de buurt (Haarlem) een klein zaakje waar ze echt superveel maten hebben voor relatief weinig geld, die vrouw daar kan ook heel goed adviseren.
Ik weiger meer dan 30 euro voor een bh te betalen en dat is me altijd gemakkelijk en snel gelukt.
Ik draag zelfs een aantal bh's van de markt, zitten super.
Waar ik pas echt problemen mee heb is een goede bikini vinden...

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:39

Emilia schreef:
sokje87 schreef:
Wat een hoop mensen niet beseffen denk ik, is dat BHs vrij moeilijk in elkaar te zetten zijn. Daar gaan een hoop uren in zitten.
Voor kwaliteit betaal je gewoon meer, zeker bij BHs.

Die van de Hema toch niet.Dat is toch gewoon massaproductie!

Het verschil in pasvorm en draagcomfort merk je ook wel tussen Hema en bijvoorbeeld Marie Jo. Bloos

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:45

Ik heb altijd Bh's van After Eden. Ik heb zelf een normale maat van Bh, alleen heb ik een ingedeukt borstbeen. Hierdoor zit eigenlijk bij mij geen enkele Bh, maar de Bh's van After Eden zitten ondanks het indeukte borstbeen vrij goed.

Ze zijn alleen dan wel wat duurder.

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:47

Tazzz schreef:

Ja daar heb ik ook ontzettend veel problemen mee!!!! echt niet normaal!!! Heb 5 bikini's maar eigelijk geen 1 die echt lekker zit of die ik echt mooi vind Huilen

rebeltje schreef:
edit; Het voordeel als je bh goed zit, dus alles netjes bij elkaar zeg maar, is dat je dan ook automatisch slanker lijkt.

Maar ik wist helemaal niet dat je slanker lijkt als je boezem groter is, dat is toch wat je bedoeld?
Pus-up here I come Clown

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:51

ik heb zelf cupD en heb er ook al veel geprobeerd. Hunkemoller, h&m, vind ik allemaal niet lekker zitten.
Nou koop ik ze van Sloggi. Misschien af en toe wel iets duurder, maar ze blijven mooi, zitten heerlijk en gaan lang mee Lachen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:54

Okeeeee dan! Boos!:(:(
Ik kom net van een speciaalzaak waar ik me heb laten opmeten. Ik had omvang 63(!!!)
En dan heb ik een cup E. Kom maar eens aan een 65E... ik heb er nu eentje besteld (echt zo'n saai ding) voor meer dan 50 euro... Boos!

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:16

hmm ja idd!!
wel een mooie maat verder!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:09

hadas schreef:
Tazzz schreef:

Ja daar heb ik ook ontzettend veel problemen mee!!!! echt niet normaal!!! Heb 5 bikini's maar eigelijk geen 1 die echt lekker zit of die ik echt mooi vind Huilen

rebeltje schreef:
edit; Het voordeel als je bh goed zit, dus alles netjes bij elkaar zeg maar, is dat je dan ook automatisch slanker lijkt.

Maar ik wist helemaal niet dat je slanker lijkt als je boezem groter is, dat is toch wat je bedoeld?
Pus-up here I come Clown

Ongeveer. ipv naar buiten beneden te hangen (om het maar even aso te zeggen) zitten ze dus wat hoger en naar binnen, onder je borsten is het smalste punt van elke vrouw, dat zie je beter. En ik denk dat het groter lijken ook wel invloed heeft, maar voornamelijk het eerste.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:04

Mijn taille is smaller dan het punt onder mijn borsten...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:50

rebeltje schreef:
edit; voorgevormd is niet hetzelfde als (hoe het hier genoemd wordt) voorgevuld. Je hebt met gelkussens, met water, etc dan stop je er eigenlijk dus vulling bij en lijken ze wel wat groter hierdoor worden ze vaak nog wat meer 'gepushed'. Maar voorgevormd is meestal niet zo dik, wel steviger dan een 'gewone' beugelbh door de vulling, maar niet om ze meer te laten lijken zeg maar Knipoog Het voordeel als je bh goed zit, dus alles netjes bij elkaar zeg maar, is dat je dan ook automatisch slanker lijkt. Wederom kwestie van passen wat je lekker zit. De meeste mensen die eenmaal overstappen naar voorgevormde bh's willen ook niet meer anders..

Ik vind die voorgevormde zooi nog steeds niks, Nagelbijten / Gniffelen Het zit zoooo niet lekker.

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:15

okay daar zit idd wel wat in!!! je versmalt eigelijk je smalste punt!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:25

hmz, ik heb een hekel aan om die dingen te kopen, maar moet zeggen dat ik ook vaak vind dat ze niet lekker zitten terwijl ze wel passen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:45

Ik heb niet álle 6 pagina's doorgelezen Clown Maar ik vind zelf de BH's van Sloggi erg fijn, vooral Sensual en Sensation. Gewoon nette zwarte (of witte) BH's, fijne beugel die niet prikt, slappe stof (ik vind voorgevormd niet praktisch, moet je met de hand wassen enzo, deze kunnen gewoon in de wasmachine). Fijne pasvorm en gaat niet irriteren.

Ik heb trouwens een irritante tussenmaat, nl 80C. Van 75 of 85 is er een boel te vinden, maar met 80 maar erg weinig. Wellicht zijn er meer mensen die weten waar je terecht kan voor een tussenmaat?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:49

ook ik heb een lastige cup. met bh's valt het wel mee. ik heb omtrek 70 op zijn straks, dus ik denk dat 65 ook wel zal passen maar omdat dat niet te verkrijgen is in de gewone winkel koop ik het ook niet. met bikini zal het wel een grote drama worden. Bloos

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:28

Maya schreef:
Ik heb trouwens een irritante tussenmaat, nl 80C. Van 75 of 85 is er een boel te vinden, maar met 80 maar erg weinig. Wellicht zijn er meer mensen die weten waar je terecht kan voor een tussenmaat?

Ik heb ook een 80C, maar heb geen problemen om BH's te vinden.. Speciaalzaken holéé holéé Knipoog. Erg leuk, zo van die winkels waar de verkoopsters komen aanzetten met alles wat ze hebben. Ik wil altijd per sé voorgevormd, zonder te veel kant (toch wel wat eisen) en elke keer kan ik toch zeker 10/15 verschillende BH's passen in mijn maat.. In één en dezelfde winkel..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:31

hadas schreef:
hmm ja idd!!
wel een mooie maat verder!

Jammer alleen dat mooie maten zo duur zijn Clown

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:45

Ik weleens ooit wat anders gepast, maar toch, ik zweer bij hunkemöller.
Maargoed, voor mij is het zoeken ook niet al te moeilijk; ik heb maar een 70B..
Wel heb ik altijd het probleem dat mijn bandjes afzakken!
Vooral tijdens het paardrijden, hoe irritant.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:46

Jaimyliefje schreef:
Ik weleens ooit wat anders gepast, maar toch, ik zweer bij hunkemöller.
Maargoed, voor mij is het zoeken ook niet al te moeilijk; ik heb maar een 70B..
Wel heb ik altijd het probleem dat mijn bandjes afzakken!
Vooral tijdens het paardrijden, hoe irritant.

Bandjes kopen die beter verstelbaar zijn..?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:51

Of een sportbh kopen Clown

Diaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 23:05

Ik vind de basis bh's van hunkemoller ergg fijn! Ze zijn er in het zwart, wit en huidskleur. Weinig naden. Erg zacht! Ietsje voorgevormd, maar zeker geen vulling, het is gewoon zacht en beweegbaar! Het voordeel is ook nog dat je de bandjes anders kunt doen (nek, gekruist of normaal). Volgens mij 19.99... Ik heb maat 75D/70E.

marjolein80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 14:19

bij mij hangt het allemaal een beetje.... hoe zou je dan de maat op moeten nemen??

Een bikini zoeken is echt helemaal een drama.

Als bh draag ik het liefst altijd een sport bh