Dag lieve Maaike, rust zacht... (verslag uitvaart)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Re: Dag lieve Maaike, rust zacht... (verslag uitvaart)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:50

Wat een prachtig bloemstuk, en zoals je het hebt omschreven, ik krijg er kippevel van!

Heel veel sterkte aan vrienden en nabestaanden van Maaike.

Rust zacht Maaike.

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:17

MissBambi schreef:
pff.. had al moeite om mijn tranen binnen te houden, en dan lees je ook nog dat háár pony haar naar haar laatste rustplaats heeft gebracht..

Inderdaad.. precies wat ik dacht en wilde opschrijven!!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 15:08

ik ben er ook geweest. zoals sandra al schreef was het een prachtige maar ook emotionele plechtigheid. het mooiste vond ik dat de shetlander micky de kist naar de begraafplaats heeft getrokken. het moeilijkste moment was voor mij dat de kist de grond in zakte. dat vond ik echt vreselijk om te zien en dat beeld vergeet ik nooit meer. maaike betekende erg veel voor mij. heel vaak pbde ze me als ik weer een stukje over mij en mijn ziekte had geschreven. we herkenden heel veel in elkaar. ook hadden we telefonisch contact met lekaar. het kwam dan ook als een klap toen ik las dat ze was overleden. ik zal haar ontzettend missen en ik zal keihard mijn best doen om beter te worden. dat ben ik haar en vele anderen verplicht. maaike ik zal je missen en je bent een kanjer. xxx lonneke

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:10

Gewoonweg kippevel van het verslag. Rust zacht, Maaike!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:17

Mooi verslag, ik heb er kippenvel van gekregen.
Ken Maaike totaal niet maar vanuit de topic's die over haar gingen blijkt zeker wel wat voor een vrouw zij was; Sterk, lief en zeker een dierenvriend. Ik wens alle nabestaande heel veel sterkte toe met dit grote verlies!

Rust zacht Maaike,

xx

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:32

lonneke schreef:
ik ben er ook geweest. zoals sandra al schreef was het een prachtige maar ook emotionele plechtigheid. het mooiste vond ik dat de shetlander micky de kist naar de begraafplaats heeft getrokken. het moeilijkste moment was voor mij dat de kist de grond in zakte. dat vond ik echt vreselijk om te zien en dat beeld vergeet ik nooit meer. maaike betekende erg veel voor mij. heel vaak pbde ze me als ik weer een stukje over mij en mijn ziekte had geschreven. we herkenden heel veel in elkaar. ook hadden we telefonisch contact met lekaar. het kwam dan ook als een klap toen ik las dat ze was overleden. ik zal haar ontzettend missen en ik zal keihard mijn best doen om beter te worden. dat ben ik haar en vele anderen verplicht. maaike ik zal je missen en je bent een kanjer. xxx lonneke

Jeetje ik lees een erg mooie en emotionele verslag. Persoonlijk kende ik Maaike niet maar wat er allemaal staat, schetst wel mooi gevoelig persoon.
Lonneke voor jou zal het ook moeilijk zijn geweest zeker omdat jullie veel met elkaar op hadden en verhalen aan elkaar konden delen. Ik hoop dat jij beter word en dat je hier ook kracht uit kunt putten, voor familie vrienden en bekenden wens ik heel veel sterkte met verlies.
Tevens heel mooi bloemstuk, Maaike rust in vrede meid.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:03

Wat een mooi verslag, ik heb Maaike zelf niet gekend maar het klinkt alsof ze een hele mooie uitvaart heeft gehad.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Ach gut

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 01:41

Namens de ouders van Maaike, hierbij een dank van hen, voor alle bokkers die hier op dit forum hebben laten zien wat zij voor Maaike voelden.

Afbeelding

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:45

Och, ik lees dit nu pas.
Ook ik heb Maaike wel eens ontmoet in begin bokt-tijd en schrik van het bericht dat ze geen andere uitweg meer zag en dit de oplossing vond Huilen

Familie en vrienden, gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!