Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jen33 schreef:die shorts hebben die wel een binnenvoering eigenlijk? en wat maakt nou slanker dan? een bikinibroekje zonder brede band dus en eigenlijk geen strakke boxer idee dus? (dan zit ik al fout hihi heb altijd van die boxer modeltjes zoveel mogelijk verstoppen
die shoarts zijn wel duur zeg :s

Naomi_Jortje schreef:Jen33 schreef:die shorts hebben die wel een binnenvoering eigenlijk? en wat maakt nou slanker dan? een bikinibroekje zonder brede band dus en eigenlijk geen strakke boxer idee dus? (dan zit ik al fout hihi heb altijd van die boxer modeltjes zoveel mogelijk verstoppen
die shoarts zijn wel duur zeg :s
Shorts duur?
Ik heb d'r 1 van €5,-, 1 van €6,-, 3 van €10,-, en nog 2 van €15,-, vind ik zelf echt niet duur
Natuurlijk niet allemaal in 1x gekocht, maar over 2 jaar ongeveer gekocht
ben blij dat je het zegt anders was ik mischien binnenkort een stuk armer geweest:p maar waar heb jij ze gehaald dan? 
Jen33 schreef:laat het nou net zo zijn dat ik nooit in het buitenland ben
hopelijk past deze

Kan alleen nooit betaalbare vinden. Wil echt zo'n stoere, tot aan je knieën. Gewoon om ff over je bikinibroekje aan te doen ofzo als je gaat lopen/iets doen.
Heb alleen geen verstand van hoe dat dan zit met maten. 

Ik kijk vaak ook wel naar die "voorbeeld modellen" ook in etalages etc. Daar kan je wel een beetje spieken hoe je er op je best uit ziet

gelukkig zit het broekje daar overheen

Ikzelf kies dit jaar weer voor een vrouwelijke bikini van, jawel, Marlies. Het kost een paar centen, maar het voelt prettiger met een goedpassende mooie bikini. Ik heb nogal een lastig figuur, mager bovenlichaam+uitstekende heupbotten, maar wel een JLO ass zeg maar. Hoe dat in bikini eruit ziet kan dus nogal verschillen per bikini..