'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:53

Gister nog een flinke blunder gemaakt.

Was klaar met school dus wilde mijn brommer pakken en naar huis rijden. Nu heb ik een Honda MTX crossbrommer, dus dat valt wel op als zo'n meid daarmee wegrijd. Dus er stonden een paar gasten (die daar aan het werk waren) al te kijken toen ik mijn helm opzetten. Dus ik denk ik trek lekker hard weg (even indruk maken hihihi Clown dat een meid ook op een crossbrommer kan rijden). Was ik dus vergeten mijn slot ketting van mijn wiel af te halen. Dus wegrijden ging met een hoop geluid van die rammelende ketting. Schaamde me echt verrot......

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:00

Had afgelopen zondag een blunderdag. Bloos
Ik ging samen met mijn zusje, mijn neef en mijn nicht de honden (van m'n tante en haar vriend) uitlaten. Ik hond vasthouden, tralalala.

Blunder 1: hond plast tegen het reclamebord van een restaurant. jeweetwel waar het menu op staat.

Blunder 2: Na een uur wandelen en rennen waren we toch wel moe, dus ff in een speeltuintje uit gaan rusten. Ik en nicht zitten op schommel. Tegenover ons staat een auto geparkeerd met 2 leuke jongens. Ik tegen m'n nicht: Joh die linker is cute.
En overduidelijk flirten met die linker ook nog he...
Na 20 min. heel dom praten met m'n nicht en vooral over hoe leuk die linker was kom ik erachter dat het raampje van die auto open staat. Die jongens hadden alles gehoord.

Toen ik weer wegfietste naar huis kwam ik langs die auto, en even later reden ze keihard langs me, ff stoer doen en lekker gassen enzo. Ik voelde me zo dom....

Het kenteken weet ik nog wel: YO 63 BX

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:35

Muziek! 't Zal je maar gebeuren, je kan er niks aan doen... Dat je wordt geboren als stuntelkampioen! Muziek!

Ik ben niet echt een enorme blunderaar, maar heb af en toe wel een lomp moment... Nagelbijten / Gniffelen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 20:46

Oh gister trouwens ook nog. Scheve mond
Rende door de stad richting station, door de regen, wind, lawaai van auto's/bussen etc. Stak snel over, licht was alweer rood toen ik gebeld werd. Dacht dat het m'n moeder was die me kwam halen dus neem half roepend op met "JA HOI". Hoor ik opeens een mannenstem, maar verstond totáál niet waar hij het over had.
Ik mompelde maar "ja.. hm hm"
Vraagt ie of ik wel wist waar hij voor belde, toen maar gevraagd of hij wat harder kon praten, want ik verstond het niet zo goed. Schijnheilig
Bleek het voor sollicitatie te zijn, lekkere eerste indruk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 21:19

Zat laatst een andere fiets open te maken met mijn sleutel Huilen van het lachen [nouja, poging tot]

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 22:36

Ik had zonet een blunder. Bloos

Wij stonden in een winkel, bij de make up. De jongen waar het om gaat 5 meter verderop bij de kassa..

ik tegen mijn vriendin:
'Ken je Y. nog??? Die broer van A. !!!! Die knappe!!'
zij:
'Woo jaa die was wel heel knap, hoezo?'
ik:
'hij voetbalt bij mijn neef. Haha!'
zij:
'staat hij daar niet???'

Hij had dus álles mee gekregen wat we zeiden.
Ik heb me echt kapot geschaamd. Bloos

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 23:30

Everest schreef:
Twee jaar geleden was ik op de kermis met mijn kersverse vriendje(we hadden nog niet eens een week, dus het was nog vollop indruk maken op elkaar)..

Mijn hubby helemaal in paniek die man van die attractie roepen

Maak je nu weer een blunder of ben je er echt al binnen 2 jaar mee getrouwd? Vork

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 11:59

Urielle schreef:
Everest schreef:
Twee jaar geleden was ik op de kermis met mijn kersverse vriendje(we hadden nog niet eens een week, dus het was nog vollop indruk maken op elkaar)..

Mijn hubby helemaal in paniek die man van die attractie roepen

Maak je nu weer een blunder of ben je er echt al binnen 2 jaar mee getrouwd? Vork

Ja ik blunder weer denk ik dan maar Knipoog Ben inmiddels weer vrijgezel nl. Hier noemen we een vriendje ook wel een hubby.. Betekent eigenlijk 'man' (als in getrouwd Tong uitsteken).. ik weet het Knipoog.. Maja dat bedoelde ik dus iig niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 13:43

meld zich ook maar even..
woensdag moest ik naar een school in heerenveen, waar ik mischien heen ga.
ze zeiden, je moet er bij de mac uit, en dan onder het viaduct doorlopen.. bus stopte niet, dus ik moest er op het station uit, heel eind teruglopen.. dan sta je bij de mac en denk je ok? ik zie geen voetpad, fietspad oid. eigenlijk alleen snelweg.. maar goed, er was een viaduct.. dus toch maar doorgelopen.. stond ik dus in de berm van de snelweg.. op het midden mams maar even gebeld (in de stress) weet je zeker dat het goed is? loop maar gewoon door was het antwoord.. oke... dus ik ben echt over de snelweg gelopen Nagelbijten / Gniffelen kon het niet vinden.. uiteindelijk bleek, dat ik de weg bij de bushalte over had moeten steken, en door een tunneltje had moeten lopen.. ja lekker is dat.. ik stond in paniek op de snelweg, had dan gezegd een tunneltje.. dit was een viaduct, ik had wel dood kunnen zijn Nagelbijten / Gniffelen en die mensen in de auto maar raar kijken..
nog een paar:
in de winter uit het hokje bij de paarden springen (daar liggen mijn borstels, halsters, en halstertouwen e.d) maar even vergeten dat het glad is, dus vol op je plaat gaan..
het land in gaan, en over een bevroren mestbult struikelen (meerdere keren gehad)
paard wat het hoofdstel niet makkelijk aan nam zijn ook altijd grappig., eigenaar had het halster eronder gelaten, en het hoofdstel vast ingedaan, ik probeer het halster er onder weg te friemelen, paard geeft een ruk aan het touw, en rent met zadel, en zonder halster en hoofdstel de wei in.. die kon ik dus niet meer vangen., eigenaar heeft haar voor me gevangen. of de boxdeur dicht doen, maar niet op slot, ik had zoiets die blijft wel staan, dus niet, paard loopt met alleen teugels om in de wei, en ik erachteraan. heb het hoofdstel nog nooit zo snel ingehad Bloos

een verhaal over die verschrikkelijke lerares aan de andere leraar vertellen, met naam en alle details, hij moest zo lachen, ik draai me om, staat ze in het lokaal, oeps!

op hondencursus gefilmd worden, en dan zakt de lange lijn af, ik dacht moet kunnen zo, dus niet.. dus je hoord op de film: dat werkt niet Dees!!! gooi hem maar aan de kant! andere cursisten konden er wel om lachen Ja

ik knal ook altijd overal tegenaan, op mijn werk is alles ruim, maar op stage is het vrij smal, ik neem de bochten dus vaak te kort.. en heb 1 keer een kanarie laten ontsnappen.. dus met netje erachteraan, ik kon hem niet vinden.. zat hij op de voerbak, kon hem zo pakken, maar was hem gewoon voorbij gelopen..

en op de een of andere manier blijft mijn kleine teen vaak hangen aan de tafel poot.
of de douche uit stappen, voeten zijn nog nat, en dat is glad op laminaat, en dus vol onderuit op je rug klappen..

van 'vroeger'
mijn schouder breken omdat ik mijn voet niet uit de beugel kon krijgen, en dus eerst de andere voet op de grond zet, pony loopt weg, en ik val achterover (pony was hooguit 1,20)

in de lage kas vallen, allemaal glas in mijn onderbenen (zijn mooie littekens geworden)
water koken, en dan breekt het handvat van de ketel, kokend water op mijn hand, (die nu verkleurd als het koud is)
bovenaan de trap je pantoffel goed willen doen, ik viel voorover met mijn hoofd tegen de muur, dat was een zware hersenschudding Nagelbijten / Gniffelen
onderuit gaan in de kleedhokjes van het zwembad, weer een hersenschudding.
niet zien dat er op je (vorige) werk de deksel van de 'put' af is, en daar in gaan staan.
op mijn huidige werk helpen om de slagerij schoon te maken, ik was aan het schrobben, en mijn collega zou net een zwaar houtblok terug zetten, op dat moment veeg ik het water in haar richting, die ging daardoor onderuit, en dan nog droog zeggen 'ja poiesz he, waar het opvalt dat het neervalt' kon ze niet zo waarderen Nagelbijten / Gniffelen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 00:30

*meld zich*

Vrij recent:
Op een kleine boktmeeting onder de stroomdraad door willen kruipen, scheurt mn spijkerbroek precies over de bilnaad kapot... en niet zo'n beetje ook Bloos! Liep dus bekant in mn boxershort in de weilanden Clown
Probeerde maar n beetje achteraan te lopen, maar het is me niet gelukt om onopgemerkt te blijven... wilde zo snel mogelijk naar huis, maar ze lieten me nog het hele erf en stallen zien No Cheer

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 12:18

jij blij dat je niet in je string was Snowdon Haha!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 12:23

Ik ken het... Ik ben ook zo'n ontzettende kluns Clown Ik val overal over, stoot me regelmatig (er is weleens aan me gevraagd of ik misschien mishandeld werd ofzo Knipoog ) en laat vanalles vallen. Gelukkig is het de laatste tijd wel minder geworden, want op mn werk is blunderen nogal ehhhh... ongewenst Knipoog Ook heb ik het met opmerkingen, kan soms echt iets heel 'blonds' uit mn mond komen, gewoon doordat ik het heel anders zeg dan dat ik het bedoel...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 12:24

Laatst alweer een kleintje gemaakt (nee, niet zo erg als van mijn onderbroek Huilen van het lachen )
Ik was dus op school, en liep íets te enthousiast de trap op, zette mijn voet verkeerd...enne ja hoor. Daar lag ik: lang uit o de trap.
Nou goed, iedereen keek dus. En ik vond het zelf nogal grappig en schoot dus flink in de lach. Alleen was ik de enige die de lol er van in zag. Huilen van het lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:09

Urielle schreef:

Ik als jongen-zijnde draag gelukkig nooit een string Tong uitsteken

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:12

snowdon schreef:
Urielle schreef:

Kijk dat is pas een blunder Nagelbijten / Gniffelen

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 13:12

Ik had ook weer zowiets, het was best glad tijdens het uitgaan maar we waren en beetje enthousiast en hoepla daar lag ik op de grond en ik keek vanochtend naar me knie en ik ben gewoon bond en blauw. het ergste was nog dat echt iedereen het zag! Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:08

snowdon schreef:
Urielle schreef:

HAHAHAH ROFL Sorry, dat was even heel grappig. Huilen van het lachen

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:28

Hier nog een haha! Werk in de bart smit en laat regelmatig dvd's en spelletjes enzo vallen waardoor de klant dus graaaag even wil zien of het nog wel heel is hehe verder stoot ik nogal eens een glas om.. als k bijv. een leuke jongen zie lopen ga ik heel erg mn best doen om niet te struikelen waardoor ik juist onderuit ga k ben zo onhandig haha!
Owja.. wat ook regelmatig gebeurd. Wil ik weg gaan met de fiets ben k eerst een eeuwigheid bezig met mn licht aan zetten, handschoenen aan, mp3 aan.. stap op wil wegrijden oja staat nog op slot.. dat gebeurd me bijna dagelijks haha en dat voor een station waar mensen allemaal de kant van de fietsen op kijken!

K moet trouwens hard lachen om sommige blunders hier!! Dat is ook maar t beste wat je kunt doen als je blundert denk ik! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:49

vandaag weer een erge ROFL mijn moeder is vandaag jarig, een vriendin van haar met haar man was er (tevens ouders van mijn ex) ik was het konijn aan het voeren, had hooi gehaald, en liep door de gang terug, toen ik bijna bij de deurkruk was, ging ik door mn enkel (hoge hakken en een gedweilde laminaatvloer) dus het boem boem boem, en daar lag ik! half bij het kastje op, dus ik doe de deur open (nog half op de kast hangend, half op de vloerliggend) whoeps!! mams: ging niet helemaal goed zeker? ik: nee niet helemaal nee.. mams: of aanbid je de grond? ik: ja, zoiets..man: goh geloof jij ook al in Allah? ik: ja wilde het geheim houden maar dat is niet gelukt.. ondertussen strompelend de kamer inlopend, ik knalde met mn knie tegen het kastje aan, deed wel pijn Nagelbijten / Gniffelen waarom moet dat nou net gebeuren als er mensen bij zijn Clown

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 22:37

snowdon schreef:
Urielle schreef:

En bingo, weer een binnen Blond Bloos

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:03

Urielle schreef:
snowdon schreef:

En bingo, weer een binnen Blond Bloos

Dr zijn anders ook heel sexy mannen-strings hoor Knipoog

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:09

ik meld me ook even:P ga ik uit breekt mijn hak weer ofzo iets of ik val weer altijd zo iets!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:09

Dan heb jij een ander standpunt over wat sexy is geloof ik Huilen van het lachen

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:11

het gebeurt me regelmatig dat als ik mn zoontje ophaal van de creche ik zo druk bezig ben met hem goed vastzetten in het zitje dat ik dus weg wil fietsen en dus gewoon vergeet de fiets van het slot te halen Bloos Haha!

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 22:13

Hier nog een die zich meld Clown
Ook vooral in grotere groepen, ben ik een echte klungel en gaat het snel fout.
Als ik alleen ben lukt het wel, maar zodra er mensen kijken, ben ik een kluns Nagelbijten / Gniffelen