Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Avelienvd schreef:Ik moet eerlijk zeggen ik geloof het hele verhaal ook niet echt.
Punt1: Kijk maar naar al die andere verhalen zelfde stijlfouten .
Punt2: Als je kind een SCHISIS heeft dan weet je ook wel hoe je dat schrijft.
En nee dat is niet als crises.
Maar goed zal braaf het antwoord van lelanie afwachten
tamara_85 schreef:Avelienvd schreef:Ik moet eerlijk zeggen ik geloof het hele verhaal ook niet echt.
Punt1: Kijk maar naar al die andere verhalen zelfde stijlfouten .
Punt2: Als je kind een SCHISIS heeft dan weet je ook wel hoe je dat schrijft.
En nee dat is niet als crises.
Maar goed zal braaf het antwoord van lelanie afwachten
Haar zoontje heeft degelijk wel een open gehemelte, kan je hoog of laag springen, het is gewoon WAAR!!! En als je haar en haar zoontje niet kent, vind ik niet dat je mag zegge dat ze over haar eigen kind zn toestand aan het liegen is, want die heeft wel degelijk deze afwijkingen. En lekker belangrijk hoe je het schrijft, misschien weet ze wel hoe het uitgesproken meot worden, maar niet hoe het geschreven moet worden.
En ik geloof het verhaal toevallig dit keer wel, ze heeft een hoop gelogen in het verleden, maar wil niet zeggen dat ze dat nu weer doet.
tamara_85 schreef:Misschien heeft ze geen zin in een hinderlaag van jullie.
tamara_85 schreef:Dus wil je niet gelijk je oordeel klaar hebben ja.
natasja50 schreef:Misschien heeft haar zoontje inderdaad een open gehemelte maar ik heb mijn twijfels toch. Als bloempje1 hier op bokt post ze in de eerste weken na zijn geboorte. Geen woord over een open gehemelte. Nee, sterker nog: hij krijgt van de huisarts een neusspray als hij verkouden is. Dat is nou iets wat bij deze kinderen niet de juiste medicijn is omdat er een opening tussen de mond en neus is.
Ik zou graag van haar horen wanneer het vastgesteld is dat hij een open gehemelte heeft. In ieder geval niet direct na de geboorte.
Lelanie schreef:Ook al gedaan,die ligt nog ongeopent op de eettafel daar,
me broertje zei dat op msn 2 dagen geleden..
Evenals bellen,alleen rond de tafel zitten oid.Hij doet geen moeite.
Normaal ben ik nooit open in gespreken,maar wel geweest in dit gesprek
en hoe moeilijk ik het vond,hij zei ja en amen en werkte me snel de deur uit..