Dat is hard om te horen!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: Dat is hard om te horen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:14

Ik moet eerlijk zeggen ik geloof het hele verhaal ook niet echt.
Punt1: Kijk maar naar al die andere verhalen zelfde stijlfouten .
Punt2: Als je kind een SCHISIS heeft dan weet je ook wel hoe je dat schrijft.
En nee dat is niet als crises.
Maar goed zal braaf het antwoord van lelanie afwachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:27

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar ik denk dat zijn nieuwe vriendin het niet ziet zitten dat jij bij hun komt wonen met jouw zoontje. Ergens best begrijpelijk en ik begrijp ook dat jij dringend om woonruimte verlegen zit. Misschien had jouw vriend weg moeten gaan totdat jij woonruimte van de gemeente hebt gekregen?

Je moet idd gewoon met je vader praten over het gevoel van achtergesteld zijn ivm zijn uitspraak over die stiefdochter.

Mannen en vrouwen die op latere leeftijd weer een vaste relatie aan gaan en zeker met een jongere partner met jonge kinderen, kunnen heel erg veranderen in gedrag en wellicht nu wel ineens hun emoties uiten. Best moeilijk voor de omgeving als je er bij betrokken bent. Maar wellicht kan je hierdoor wel een ander en beter kontakt met je vader opbouwen, dus niet op de oude voet omdat dat bij zijn oude leven hoort...

Succes.

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:52

Avelienvd schreef:

Haar zoontje heeft degelijk wel een open gehemelte, kan je hoog of laag springen, het is gewoon WAAR!!! En als je haar en haar zoontje niet kent, vind ik niet dat je mag zegge dat ze over haar eigen kind zn toestand aan het liegen is, want die heeft wel degelijk deze afwijkingen. En lekker belangrijk hoe je het schrijft, misschien weet ze wel hoe het uitgesproken meot worden, maar niet hoe het geschreven moet worden.
En ik geloof het verhaal toevallig dit keer wel, ze heeft een hoop gelogen in het verleden, maar wil niet zeggen dat ze dat nu weer doet.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:54

tamara_85 schreef:
Avelienvd schreef:

Haar zoontje heeft degelijk wel een open gehemelte, kan je hoog of laag springen, het is gewoon WAAR!!! En als je haar en haar zoontje niet kent, vind ik niet dat je mag zegge dat ze over haar eigen kind zn toestand aan het liegen is, want die heeft wel degelijk deze afwijkingen. En lekker belangrijk hoe je het schrijft, misschien weet ze wel hoe het uitgesproken meot worden, maar niet hoe het geschreven moet worden.
En ik geloof het verhaal toevallig dit keer wel, ze heeft een hoop gelogen in het verleden, maar wil niet zeggen dat ze dat nu weer doet.

Tamara, ik snap wel waarom deze mensen zo reageren.. Zij heeft zoveel gelogen op bokt echt niet normaal gewoon. Dan is een vaag verhaal als dit nogal moeilijk te geloven, ook al is dat dan toevallig wel waar.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:02

Gelogen of niet, dat maakt de totale situatie niet minder erg.
Ik blijf bij mijn standount dat ik het niet vreemd vind dat haar vader niet staat te springen haar terug te nemen in huis.
Desondanks denk ik wel dat TS ernstig hulp nodig heeft.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:12

als dit allemaal waar is waarom reageert de TS dan niet meer? Lachen

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:58

Misschien heeft ze geen zin in een hinderlaag van jullie.

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:05

Ik heb zo'n idee dat ze tamara voor haar karretje heeft gespannen. Haha!

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:06

tamara_85 schreef:
Misschien heeft ze geen zin in een hinderlaag van jullie.

Ja maar wie lokt nu wie in een hinderlaag?

Ik vond haar verhaal overigens wel geloofwaardig Knipoog
Maar heb er voor de rest geen aandacht ingestoken...

Lelanie, ik hoop dat alles goedkomt met jou en je zoontje, in welk opzicht ook. Ja

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:41

Nee hoor ze heeft mij helemaal niet voor het karretje gespannen, ik heb haar al heel lang niet gesproken, ze is ook geen vriendin van me ofzo. Ken haar gewoon van de paarden, maar weet wel een beetje hoe het in elkaar zit.
Dus wil je niet gelijk je oordeel klaar hebben ja.

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:39

tamara_85 schreef:
Dus wil je niet gelijk je oordeel klaar hebben ja.

Mijn post was geen oordeel maar een idee. Let ook even op de smiley achteraan: en vat het dan niet zo serieus op. Knipoog

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:26

okee dan is het goed Knipoog

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:50

Misschien heeft haar zoontje inderdaad een open gehemelte maar ik heb mijn twijfels toch. Als bloempje1 hier op bokt post ze in de eerste weken na zijn geboorte. Geen woord over een open gehemelte. Nee, sterker nog: hij krijgt van de huisarts een neusspray als hij verkouden is. Dat is nou iets wat bij deze kinderen niet de juiste medicijn is omdat er een opening tussen de mond en neus is.

Ik zou graag van haar horen wanneer het vastgesteld is dat hij een open gehemelte heeft. In ieder geval niet direct na de geboorte.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:52

oke ik zal me er maar iets mee gaan bemoeiien.

Ik heb enkele jaren susan volledig gesteunt in alles wat je kan bedenken. Toch heb ik na veel accefietjes met haar gehad te hebben het contact verbroken. Maar zoals er hier over haar gesproken word vindt ik wel veels te ver gaan.

Het is en blijft ook maar een mens net als ons alle. Susan heeft niet alles goed gedaan maarja welk mens heeft dat wel.

Dat haar zoontje een open gehemelte heeft is zeker waar. Dit is ook vast gesteld in de tijd dat ik nog wel met haar en haar ex om ging. Zijn balletje is verwijderd in de tijd dat ik niet meer met haar om ging.

Ik geloof ook niet meer alles wat susan verteld omdat ik er te vaak in getrapt ben maar van dit verhaal weet ik 100 % zeker dat het waar is aangezien ik het zelf tot op zekere hoogte mee heb gekregen. Ondanks ik het liever niet wilde en me ook zeker niet verder in het hele verhaal wil mengen omdat susan en ik het er over eens zijn dat onze vriendschap gewoon einde verhaal is.

Daar in tegen vindt ik nog steeds dat susan ook een mens is net als ons en zeker wel medeleven verdiend. Tot opheden heb ik dus geen contact meer met susan en wens dit verder ook niet meer te hebben nogmaals maar om iemand zo uit te kafferen nee sorry dat gaat te ver.

Dus mensen doe even normaal en denk na met wat je neer zet, zo een situatie is al moeilijk genoeg.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:55

neemt niet weg (vind ik dan) dat ze een permanente ban heeft gehad en hier dus in de eerste plaats al helemaal niet meer thuis hoort.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 00:20

natasja50 schreef:
Misschien heeft haar zoontje inderdaad een open gehemelte maar ik heb mijn twijfels toch. Als bloempje1 hier op bokt post ze in de eerste weken na zijn geboorte. Geen woord over een open gehemelte. Nee, sterker nog: hij krijgt van de huisarts een neusspray als hij verkouden is. Dat is nou iets wat bij deze kinderen niet de juiste medicijn is omdat er een opening tussen de mond en neus is.

Ik zou graag van haar horen wanneer het vastgesteld is dat hij een open gehemelte heeft. In ieder geval niet direct na de geboorte.

waar maakt jij je zo druk over?

ja ik ken suus persoonlijk Lachen ja daar ben ik best wel heel erg blij mee Lachen
wat ik mij afvraag,, wat voor een lol heb jij eraan om suus steeds te achterhalen??

Ja mike heeft een open gehemelte, Nee geen woord daarover bij de geboorte
is dat iets dat je zomaar even leuk erbij vertelt?
DENK HET NIET TOCH?

kijk dat grappen hier op bokt niet gewaardeerd worden wisten we allemaal al hoor Knipoog
maar wat heb je eraan om steeds op haar terug te komen?

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 00:36

Lelanie schreef:
Ook al gedaan,die ligt nog ongeopent op de eettafel daar,
me broertje zei dat op msn 2 dagen geleden..
Evenals bellen,alleen rond de tafel zitten oid.Hij doet geen moeite.

Normaal ben ik nooit open in gespreken,maar wel geweest in dit gesprek
en hoe moeilijk ik het vond,hij zei ja en amen en werkte me snel de deur uit..

tja meis, wat wil je zelf verder, ik ken dit gedrag maar al te goed, klnikt meschien keihard maar je vader heeft het te druk zijn nieuwe gezin het naar de zin te maken, gewoon een pure egoist je vader, maar dat weet je zelf ook wel.
Denk niet dat hij veranderd, beetje oud om te veranderen denk je niet, het doet pijn heel erg maar accepteer het en laat het los, beter nog vergeet die man als je dat kan, laat los meis hij is je niet waard.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 00:49

Ik had gepost in dit topic en zit dan even op mijn gemakkie de laatste post te lezen, tjee zeg wat een felle reacties allemaal.

ik neem aan dat jullie niet bij dit meisje in huis wonen, hoe kunen jullie dan zon fel oordeel hebben.

Ik zou nooit iemand die om hulp vraagt zo fel benaderen, nooit, of je nou wel of niet de waarheid spreekt, je hebt een kindje, bent pas 18 tjee meisie geef het je te doen hoor, en dan die felle reacties, tjee mensen DOE EENS NORMAAL.

Ja inderdaad als je kindje werkelijk hulp nodig heeft omdat hij anders is, dan kom je op een wachtlijst van 9 maanden tot 1,5 jaar tenzij je het zelf kan betalen. Dus mensen oordeel niet zo snel, tjeee zeg, nou sterkte hoor meis en heel veel geluk voor jou en je kindje.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 01:02

Slotje voor overleg.