Nog meer mensen ziek met kerst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Precious20

Re: Nog meer mensen ziek met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 16:30

Ik ben ook ziek geweest met Kerst... Ben het eigenlijk nog steeds. Ik had al van vorige week een maag- en blaasontsteking maar nu is de griep daar dus ook nog eens bijgekomen. Het kerstdiner is er dan ook mooi weer uitgekomen. Lekker gezellig... Als mijn koorts straks niet weg is, ga ik ook maar eens langs de dokter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 16:30

Ik ben nu echt wel ziek Nagelbijten / Gniffelen Was net in de stad maar ben naar huis gegaan want ik voel me echt beroerd.. Ga vanavond lekker vroeg naar bed na het eten en uitzieken Lachen

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:20

ik ben ook ziek geweest met kerst Boos! snik!!

gister hele dag op bed gelegen of naar de wc gerend.. gelukkig voel ik me nu al stukken beter maar in mn buik rommelt het nog een beetje!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:24

Juul schreef:
Ik ben nu echt wel ziek Nagelbijten / Gniffelen Was net in de stad maar ben naar huis gegaan want ik voel me echt beroerd.. Ga vanavond lekker vroeg naar bed na het eten en uitzieken Lachen

It's all in the name. Wat is dat toch met ons Jul. Jut en Jul, daar komt 't van. Nagelbijten / Gniffelen
Beterschap iig!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:33

Ik was met mijn vriend op vakantie in Praag om daar kerst te vieren... Helaas hebben we meer ziek op ons hotelbed gelegen dan we iets anders gedaan hebben Huilen . En de vlucht terug heeft het bij mij bepaald niet beter gemaakt, erg veel last van mijn oren nu en mijn luchtwegen zitten NOG dichter... Boos!
Laatst bijgewerkt door vikki op 27-12-07 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:34

ik ben ziek geworden Boos! nhad gister en eerste kerstdag denk ik teveel gegeten want ik werd gisteravond echt heel misselijk en ik zat heel vol en heb vandaaag nog steeds niks gegeten Boos! voelde me echt niet lekker wilde super graag op stap maar voelde me zo waardeloos dat ik niet eens ben gegaan:(

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 20:28

pff veel zieken dus weer.... ik heb elke keer mn linkerkant in mn keel zeer Tong uitsteken en heel erg hoesten enz.. beetje verkouden, maar niet echt erg ofzo.. (gelukkig)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 20:33

*nog 1 die zich meldt*. Ben 4 uur alleen mogen thuisblijven toen mijn ouders en broers vrolijk gingen eten voor Kerstmis Scheve mond zat ik leuk thuis met maag- en darminfectie. Wat heb ik me mottig gevoeld! Vandaag is het eigenlijk wat beter, en nu's mijn ma ziek Nagelbijten / Gniffelen.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 20:42

Hier nog iemand ..
Ik was echt Kotsmisselijk vanaf de kerst t/m vandaag Ziek
En vaker koppijn, maar denk dat dat meer oververmoeidheid was

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:12

ik zit nu bijna een week met die keelontsteking Slapen word er moe van... Slapen

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:23

ik hoor heel veel mensen om mij heen die ziek zijn nu! ik zelf ben verkouden en dus ook niet 100%

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:36

ben net pas wakker en dat is toch echt niets voor mij! als er iemand niet kan uitslapen ben ik het wel. toch wel een teken dat mijn lijf niet fit is en de rust blijkbaar hard nodig heeft.
ga nu maar even naar noby. moet hem wel gaan rijden, want hij verveeld zich helemaal dood omdat hij al een paar dagen gelongeerd is. balen dus.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:42

Ik ben heel wat jaren achter elkaar ziek geweest met kerst, vorig jaar niet en dit jaar weer wel. Maar ben gewoon door blijven werken. Had maandag vrij, en dinsdag en woensdag omdat het kerst was, heb iedere dag voor pampus op de bank gelegen Bloos

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 09:48

Ik was ook ziek met de kerst, flink ziek ook.. En net de dag na kerst ging het beter Clown Ik heb Pfeiffer en kon niet eens alleen lopen, was kotsmisselijk en een keelontsteking die eerst niet leek weg te gaan.. Heeeerlijk.. Tong uitsteken

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:00

pfff.. ik ben vandaag maar niet gaan werken, gisteravond ook niet.. en ik voel me echt niet lekker.. ik heb oorontsteking, ben ongesteld, hoofdpijn, zere keel... pfffff

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:41

Ik voelde me zowaar ook beter gister, en baal nog steeds nu van het lekkere eten van de kerst. Dus dat heb ik gister allemaal maar even ingehaald Clown

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:35

Volgens mij is er bij mij iets aan het opkomen zetten. Al mijn spieren/botten doen pijn en m'n klieren in m'n keel ookal. Scheve mond Owee als ik met Oud en Nieuw ziek ben Boos!