Ik ben ook ziek geweest met Kerst... Ben het eigenlijk nog steeds. Ik had al van vorige week een maag- en blaasontsteking maar nu is de griep daar dus ook nog eens bijgekomen. Het kerstdiner is er dan ook mooi weer uitgekomen. Lekker gezellig... Als mijn koorts straks niet weg is, ga ik ook maar eens langs de dokter.
Ik ben nu echt wel ziek Was net in de stad maar ben naar huis gegaan want ik voel me echt beroerd.. Ga vanavond lekker vroeg naar bed na het eten en uitzieken
Ik ben nu echt wel ziek Was net in de stad maar ben naar huis gegaan want ik voel me echt beroerd.. Ga vanavond lekker vroeg naar bed na het eten en uitzieken
It's all in the name. Wat is dat toch met ons Jul. Jut en Jul, daar komt 't van. Beterschap iig!
Ik was met mijn vriend op vakantie in Praag om daar kerst te vieren... Helaas hebben we meer ziek op ons hotelbed gelegen dan we iets anders gedaan hebben . En de vlucht terug heeft het bij mij bepaald niet beter gemaakt, erg veel last van mijn oren nu en mijn luchtwegen zitten NOG dichter...
Laatst bijgewerkt door vikki op 27-12-07 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ben ziek geworden nhad gister en eerste kerstdag denk ik teveel gegeten want ik werd gisteravond echt heel misselijk en ik zat heel vol en heb vandaaag nog steeds niks gegeten voelde me echt niet lekker wilde super graag op stap maar voelde me zo waardeloos dat ik niet eens ben gegaan:(
pff veel zieken dus weer.... ik heb elke keer mn linkerkant in mn keel zeer en heel erg hoesten enz.. beetje verkouden, maar niet echt erg ofzo.. (gelukkig)
*nog 1 die zich meldt*. Ben 4 uur alleen mogen thuisblijven toen mijn ouders en broers vrolijk gingen eten voor Kerstmis zat ik leuk thuis met maag- en darminfectie. Wat heb ik me mottig gevoeld! Vandaag is het eigenlijk wat beter, en nu's mijn ma ziek .
ben net pas wakker en dat is toch echt niets voor mij! als er iemand niet kan uitslapen ben ik het wel. toch wel een teken dat mijn lijf niet fit is en de rust blijkbaar hard nodig heeft. ga nu maar even naar noby. moet hem wel gaan rijden, want hij verveeld zich helemaal dood omdat hij al een paar dagen gelongeerd is. balen dus.
Ik ben heel wat jaren achter elkaar ziek geweest met kerst, vorig jaar niet en dit jaar weer wel. Maar ben gewoon door blijven werken. Had maandag vrij, en dinsdag en woensdag omdat het kerst was, heb iedere dag voor pampus op de bank gelegen
Ik was ook ziek met de kerst, flink ziek ook.. En net de dag na kerst ging het beter Ik heb Pfeiffer en kon niet eens alleen lopen, was kotsmisselijk en een keelontsteking die eerst niet leek weg te gaan.. Heeeerlijk..
pfff.. ik ben vandaag maar niet gaan werken, gisteravond ook niet.. en ik voel me echt niet lekker.. ik heb oorontsteking, ben ongesteld, hoofdpijn, zere keel... pfffff
Volgens mij is er bij mij iets aan het opkomen zetten. Al mijn spieren/botten doen pijn en m'n klieren in m'n keel ookal. Owee als ik met Oud en Nieuw ziek ben