Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was net in de stad maar ben naar huis gegaan want ik voel me echt beroerd.. Ga vanavond lekker vroeg naar bed na het eten en uitzieken
snik!!Juul schreef:Ik ben nu echt wel ziekWas net in de stad maar ben naar huis gegaan want ik voel me echt beroerd.. Ga vanavond lekker vroeg naar bed na het eten en uitzieken

. En de vlucht terug heeft het bij mij bepaald niet beter gemaakt, erg veel last van mijn oren nu en mijn luchtwegen zitten NOG dichter...
nhad gister en eerste kerstdag denk ik teveel gegeten want ik werd gisteravond echt heel misselijk en ik zat heel vol en heb vandaaag nog steeds niks gegeten
voelde me echt niet lekker wilde super graag op stap maar voelde me zo waardeloos dat ik niet eens ben gegaan:(
en heel erg hoesten enz.. beetje verkouden, maar niet echt erg ofzo.. (gelukkig)
zat ik leuk thuis met maag- en darminfectie. Wat heb ik me mottig gevoeld! Vandaag is het eigenlijk wat beter, en nu's mijn ma ziek
.

word er moe van...
Ik heb Pfeiffer en kon niet eens alleen lopen, was kotsmisselijk en een keelontsteking die eerst niet leek weg te gaan.. Heeeerlijk..

Owee als ik met Oud en Nieuw ziek ben