Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:Oeioei. Ongeveer een jaar geleden hoorde ik van een kennis het volgende verhaal:
Een kindje stond afscheid te nemen van mama voordat hij naar school ging. "Kus?" vroeg die moeder. Nou dat kindje wilde dus echt geen kus geven. Die moeder zo: "Doe niet zo flauw, geef mama eens een kus." Zegt dat kindje: "Ik heb heus wel gezien dat jij gisteren aan papa zijn piemel hebt gelikt."
Stond die kennis daar ook even te kijken van euhhh ja.
jiehaaa schreef:Ik moet er niet aan denken, heeft zijn moeder hem nog niet afgespeend ofzo? Aaargh...
Blue_Eyes schreef:Ik zou ze je onderschrift meegeven....
tita schreef:schitterend
Mijn opa en oma hadden sexs in slaapkamer en mijn moeke was wakker geworden die liep naar de kamer.
Zag mijn oma bovenop opa en riep
"nou wil ik ook paardje rijden "
Calanddra schreef:Ik heb ook nog zo'n leuk verhaal, van toen ik zelf nog 5 jaar oud was. M'n moeder had het ingestuurd bij de J/M (tijdschrift).
"Mijn dochter is een enorme flapuit. Ze was 5 toen we over een plein liepen waar op dat moment zo'n vijftig studenten pauze hadden. Net toen we langs de groep liepen, riep mijn dochter véél te hard: 'Mama, als ik later groot ben, wil ik net zulke grote borsten als jij.' Ongeveer het voltallige studentenkorps draaide als één man het hoofd naar ons toe en keek zeer belangstellend naar mij. Ik trok mijn jas dicht en zei: 'We zullen zien wat we daaraan toen,' en liepen snel verder."