Staking op school!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Staking op school!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:36

mel_shet schreef:
Bij ons mochten de bruggertjes niet meedoen. Als ze toch naar buiten waren gesniekt werden ze naar binnen gehaald. Ze mochten uiteindelijk ook gewoon vrij

Haha..
Bij ons wel..
Ik ben ook brugger en ik en een hele berg vriendinnen zijn meegegaan, Net zo hard van het Streek liepen er een berg bruggers tussen.

Wij kregen ook vrij, ben benieuwd wat er maandag gebeurt, ik trek voor de zekerheid wel een wat dikkere trui aan Vingers aflikken

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:37

Je had het by ons moeten zien.. iedereen in de aula .. schreeuwen enzo .. leek net de apenheul Huilen van het lachen .. weetje wat ook misselijk was Huilen van het lachen iedereen ging filmen en leraren die pakten al die telefoons af Bloos! .. liepen echt met een boodschappentas met mobieltjes Huilen van het lachen damn triest.. ik heb echt vreselijke koppijn van die knakker van een directeur die ons stil dacht te krijgen met een piepende microfoon Huilen van het lachen

Achmeddie_

_STS_Angels_ schreef:
HET gesprek van de dag staking op school Haha! ik ga vanavond even het nieuws mee kijken Haha!

goed plan! ROFL Afgod

Zqw39

http://www.tweakerz.nl/movies/

Zo ging het er op mijn school aantoe.

Ik fietste om 10 over 8 het schoolplein op . Ik had (van die leraar) toestemming om naar de staking toe te gaan. Toen ik mijn tas in de kluis had gedaan wou ik weer terug lopen naar het hek om naar de staking te gaan. Nou dacht het niet dus.. Iedereen zat vast op school. Boos!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:38

Justine_Mo schreef:
xXutopiaXx schreef:
Er zitten nog niet eens 1040 uren in het jaar... Tong uitsteken

Blijf tellen dan Nagelbijten / Gniffelen

hihih, idd, als ik even snel uit m'n hoofd tel kom je al meer dan 8000 uur in het jaar! Haha!

Salsa

Justine_Mo schreef:
xXutopiaXx schreef:
Er zitten nog niet eens 1040 uren in het jaar... Tong uitsteken

Blijf tellen dan Nagelbijten / Gniffelen

En met deze berekeningen "eisen" om minder uren??? Ik zzeg NOG HOGER dat aantal uren!!!! Nagelbijten / Gniffelen

Achmeddie_

Jiill_ schreef:
Je had het by ons moeten zien.. iedereen in de aula .. schreeuwen enzo .. leek net de apenheul Huilen van het lachen .. weetje wat ook misselijk was Huilen van het lachen iedereen ging filmen en leraren die pakten al die telefoons af Bloos! .. liepen echt met een boodschappentas met mobieltjes Huilen van het lachen damn triest.. ik heb echt vreselijke koppijn van die knakker van een directeur die ons stil dacht te krijgen met een piepende microfoon Huilen van het lachen

Hahahahha Huilen van het lachen

Stelletje geldvangers. Verward Krijgen ze die nog wel terug? (als je de goede al terug vind.)

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:39

Hier is nog helemaal niets gebeurd. Bloos!

Was het ook op de Vrije School (oid) TS? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:39

Jiill_ schreef:

Bij ons was het in de Aula al 3 dagen schreeuwen, slaan en gooien.. Clown Werd er op tafels gestampt, met brood gegooit etc.

Ik heb ook wat foto's gemaakt.. Iedereen sprong op het muurtje om gauw wat foto's/filmpjes te maken Ja .

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:40

[qoute]En met deze berekeningen "eisen" om minder uren??? Ik zzeg NOG HOGER dat aantal uren!!!! Nagelbijten / Gniffelen[/quote]

Dan ga ik eieren tegen je huis aangooien Vork Haha nee hoor

Malou_Fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:40

Wij hebben nu 34 uur in de week... dat gaat nog wel, maar ik moet er niet aan denken om pas om half 6 thuis te zijn!
Bij ons zit er een jongen in de klas en die moet 1.5 uur fietsen, hij zit dus 'sochtend al om 7 uur op de fiets en zou als we een negende uur krijgen om half 7 pas weer thuis zijn!!! Dan nog bergen huiswerk... *zucht* dat is toch geen leven meer!

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:41

ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er maandag gaat gebeuren Clown

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:41

Het was bij ons gewoon een en al chaos.
Bij een school in de buurt was veel kapot met stenen de school bekocheld en veel kinderen gewond.
Bij ons stonden er alleen massas scholieren op en over de straat.
Van twee scholen.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:42

mel_shet schreef:
[qoute]En met deze berekeningen "eisen" om minder uren??? Ik zzeg NOG HOGER dat aantal uren!!!! Nagelbijten / Gniffelen

Dan ga ik eieren tegen je huis aangooien Vork Haha nee hoor[/quote]

Haha kom maar op. Ik woon 4 en 5 hoog en als je dat red met een ei dan mag je mijn hele huis ondersmeren met eieren Tong uitsteken

(huis is trouwens betaald door een goede baan en goede opleidingmet de nodige uurtjes)

lascolover

wow, wij hadden ook staking Tong uitsteken om 11 uur ging iedereen echt iedereen !! buitenstaan en eerst gewoon beetje roepen enzo.. en toen begonnen ze met eieren en wcpapier enzo te gooien, en toen kwam er een fotograaf van de krant.. allemaal foto's maken Vork en toen MOEST iedereen naar huis, omdat ze bang waren dat het nog erger uit de hand zou lopen, maar bij ons viel het nog erg mee als ik dit lees Tong uitsteken maar we waren wel al om kwart voor 12 uit Haha!

Achmeddie_

Dat filmpje.

Dit is echt té ziek. Huilen van het lachen

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:43

Deborahh schreef:
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er maandag gaat gebeuren Clown

Ik ook.
Mm misschien maar een goede dikke trui aan en een lange broek en goede schoenen.
In iedergeval niks brandbaars

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:44

Achmeddie_ schreef:
Haha, masterlijk. Nu krijg ik dit over msn. ROFL

Minister van Onderwijs zegt dat het staken van leerlingen geen enkele invloed zal hebben op zijn voorstel van de 1040-uren norm. Er wordt nu een tweede staking gepland voor maandag 26 november rond 11 uur (kleine pauze). Wij van het LAKS rekenen op jullie steun. Stuur dit door naar IEDEREEN in je lijst en zorg ervoor dat heel Nederland eraan mee doet

Jaa zoiets kreeg ook, maar dan van mijn school Knipoog

Staking van vrijdag 231107 was een groot succes! Als de overheid geen gehoor geeft aan onze acties dan gaan we maandag 261107 na de 1e pauze weer staken! Iedereen doet mee Dus jij ook! Stuur dit door naar iedereen in je lijst!

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:45

elmo_browny schreef:
hier ook.

er zo rond 11uur een landelijke staking zijn door leerlingen.

Klopt Lachen Knipoog

Vanaf schaal A, kwamen school B ["mijn"school] ophalen, vervolgens naar school C en dan door naar het gemeentehuis. Hier werd met vuurwerk gespeelt, en eieren tegen de ramen aan gegooit..

Maandag weer stakingen

Maandag 26 november 2007,Op diverse middelbare scholen in Nederland zijn vrijdagochtend stakingen uitgebroken. Blijkbaar niet genoeg nut. dus maandag gaan alle scholen opnieuw staken! na de kleine pauzen gaan ze buiten zitten en negeren de lessen. Omdat er 1040 lesuren per jaar zijn. Stuur dit na iedereen door van je lijst!!
Laatst bijgewerkt door xLaus_ op 23-11-07 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:45

by ons mag je helemaal geen telefoon op school .. myne is denk ik al 5x afgepakt Huilen van het lachen .. ze als je hem meer dan 3x kwijt bent houden ze hem 2 maanden Bloos! .. Myn moeder ging toch eventjes vriendelijk aan myn afdelingsleider verzoeken mijn telefoon per direct terug te geven Huilen van het lachen

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:47

bij ons ook,
alleen naar 10/15 minuten gingen we weer naar binnen,

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:47

Ha, ben vrijdag vrij van school, heb dus niks meegekregen.
Maar ook niks van de school gehoord, alleen bij ons zijn de leraren het niet met het rooster eens..
Maar dat is een kwestie van half 9 - half 6, met welgeteld 15MIN. pauze op zo'n dag, is langer als een gemiddelde werkdag, maar zie het maandag wel (of niet)

Edit; Oja, en nog een uur fietsen, dus ben dan pas half 7 thuis..
Laatst bijgewerkt door Jara op 23-11-07 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:48

Maandag hier weer :p

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:48

bij ons ook,

wij naar buiten met de hele school, vuurwerk werd er gegooid, eieren en rotte appels Clown dat ging wel erg ver
dAArvoor zijn er ook 20 mensen op school opgepakt door de politie

toen terug naar de les de leraren zeiden zo van, ''wat doe je bij de les, jullie moeten staken'' Vingers aflikken

maarja wij dus met de school weer naar buiten en gewoon niet meer naar de lessen, toen mochten we om kwart over 12 naar huis gaan Haha! zo lachen,

haha heeft het toch ergens nut voor
er kwamen journalisten foto's maken enzo
ik heb me dooooooooood gelachen

alleen weet ik nou niet of nou 1 leraar mij als absend heeft opgeschreven Bloos

en ik denk ook niet dayt dit helpt Tong uitsteken

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:50

Eerlijk gezegd vind ik dat filmpje nog wel meevallen. Veel vuurwerk en daardoor rook en een beetje stoer doen tegen de politie, maar er wordt niet echt gevochten, toch? (Heb vlug door het filmpje heen gespoeld.)