Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Viet

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:38

Ik denk dat in sommige gevallen je zeker meer aandacht krijgt door je boezem.
Maar dan wel foute aandacht.

Het is maar net hoe je ermee omgaat en hoe je je kleed.
Ik heb maat 70D maar ik loop echt niet met mijn boezem te showen.
Ik heb ook bijna altijd shirtjes aan met een uitgesneden hals omdat ik dat gewoon veel mooier vind staan.
Maar als je je normaal gedraagd hoeft dat echt niet te betekenen dat je meer aandacht krijgt.

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:18

Ik zat hier net eens over na te denken en kwam tot de conclusie dat ik er bijna niet bewust van ben dat daar een hoop zit. Negen van de tien keer zie ik niet dat een vent daar naar staat de staren (en degene die naast me staat zegt dan "wow die kerel stond de hele tijd naar je tieten te kijken!") Wel krijg ik er af en toe opmerkingen over van vriendinnen, die vinden het leuk om er grapjes over te maken Haha!
Maar of mensen naar je kijken heeft toch vooral te maken met wat je uitstraalt denk ik.

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:24

Ik denk wel dat je met een grotere boezem meer voor elkaar krijgt. Ik schommel tussen B en C, dus voor mij geldt het niet. Nagelbijten / Gniffelen
Toch krijg ik soms aardig wat voor elkaar, mensen vinden me vaak schattig of lief. Krijg ook zovaak de opmerking: ,,zeg ben jij je vleugeltjes verloren?'' En als ik dan verlegen word en een beetje bloos, vinden ze dat alleen maar nog leuker!
Ik ben ook zonder aandacht toch ook wel tevreden met mezelf Ja

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 14:22

nou het zal misschien dat je meer aandacht krijgt ik heb C maar lijkt alsof ik A heb maar ik heb absoluut geen aandacht te kort en al helemaal niet onder het uitgaan ect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 15:19

Pam schreef:
Nee maar dat ik gen muts draagt wil toch niet automatisch zeggen dat ik mijn lichaam gebruik om dingen voor elkaar te krijgen?

Nou dr zijn anders genoeg mensen die wél hun lichaam gebruiken om te showen, en daar is helemaal
niets mis mee en daar mag je best trots op zijn!

En je doodschamen? Ik zou me meer schamen als ik met een huid vol pukkels zou rondlopen,
of dat mn haar niet goed zit omdat een kapper het verpest zou hebben..

Maar als mijn tieten vol zijn schaam ik mij daar niet voor, integendeel, ik denk dat velen
met minder juist willen ruilen, dat zou eerlijker zijn.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 15:25

Chiqa schreef:
Pam schreef:
Nee maar dat ik gen muts draagt wil toch niet automatisch zeggen dat ik mijn lichaam gebruik om dingen voor elkaar te krijgen?

En je doodschamen? Ik zou me meer schamen als ik met een huid vol pukkels zou rondlopen,

Hier val ik dan weer een beetje over. Niemand voelt zich fijn als ze en slechte huid hebben. Maar daar is lang niet altijd wat aan te doen en zeker niet altijd veroorzaakt door die persoon. Ik vind het er zelf ook niet echt fris uit zien, maar hoe goed je je huid/jezelf ook verzorgt, dit probleem is niet altijd zomaar op te lossen. En jah, ik heb er zelf ook enorm veel last van gehad, en ook echt alles geprobeerd. Gelukkig ben ik er nu vanaf. Maar op een gegeven moment kreeg ik van mijn huisarts/dermatoloog ea ook te horen dat het bij de een nou eenmaal wat langer duurt. En jah, voelde de behoefte om even te verdedigen Knipoog

Het ligt eraan op welke manier je het gebruikt. Maar ieder moet doen wat hij of zij goed dunkt. Voor sommige dingen heb ik idd teveel respect voor mezelf. Maar als het af en toe je een handje kan helpen, waarom niet? Mijn lichaam is tenslotte van mij en is er dus ook om mij te helpen met wat ik wil bereiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 15:32

Rebeltje, je hoeft me niet uit te legen hoe je ervaring met een slechte huis is hoor....
Kijk dat je dr genoeg aan doet, hoef je me al niet te vertellen, maar dat benadrukt wel wat ik bedoel.

Als jij een mooi lichaamsonderdeel heb ga je niet naar een arts om dit te verbloemen,
daar mag je best trots op zijn, ik hoop dat je wel begrijpt wat ik bedoel, anders mss even teruglezen.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 15:46

Nee, maar als het erop gegooid wordt dat, zoals ik het hier interpreteer, iets door eigen toe doen s waar je je voor moet schamen, ga ik de verdediging in.

Maar iets wat je niet mooi vind probeer je te verbergen veranderen, iets wat je mooi vind te benadrukken. Maar imo zit daar ook wel een grens aan, neem nou Idols gisteren. Iets moois kan je ook ordinair maken, waardoor het dus snel niet meer mooi is.

Mij zie je ook nergens zeggen dat je niet trots op je lichaam mag zijn, integendeel, zoals je ook kan lezen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 15:58

Rebeltje...Probeer het niet uit zn verband te trekken.
Ik schaam zou mij schamen voor een leleijke huis, meer dan een mooie bos haren of een volle boezem, integendeel.
Daarom vind ik niet dat je ze met elkaar kan vergelijken...

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:11

Chiqa schreef:
Rebeltje...Probeer het niet uit zn verband te trekken.
Ik schaam zou mij schamen voor een leleijke huis, meer dan een mooie bos haren of een volle boezem, integendeel.
Daarom vind ik niet dat je ze met elkaar kan vergelijken...

Ik lees het zoals het er staat. Een probleem is sowieso niet te vergelijken met een pluspunt. Dat zijn 2 totaal verschillende dingen.

Ik vind een mooie volle cup of mooi lang haar ook niet iets waar je je uberhaupt voor kan schamen. Dus idd geen vergelijking. Die tref ik ook niet, ik probeer juist duidelijk te maken dat het dat dus niet is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:16

Ieder zn mening rebeltje.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:30

Ik heb 75E, ik weet niet of ik meer dingen voor elkaar krijg hierdoor. Denk het niet..

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:39

Ik zou me niet schamen voor een mooie voorgevel.. Ik zou me er voor schamen als ik dat zou gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen..
Wie trekt nu wat uit zn verband Knipoog

Voorbeeldje: Ik wordt liever aangenomen door mn baas vanwege mn kwaliteiten, niet omdat ie vind dat ik een lekker kontje heb. Maar daar zullen meningen ook wel over verschillen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:45

Pam schreef:
Ik zou me niet schamen voor een mooie voorgevel.. Ik zou me er voor schamen als ik dat zou gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen..
Wie trekt nu wat uit zn verband Knipoog

Ik trek niets uit zn verband hoho dame...
Last van jalouzie?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:54

Pardon?? Ten eerste staat de Knipoog er niet voor niets.
Ten tweede had ik het erover om je lichaam te gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen en jij het over je lichaam te gebruikken om te showen
Ten derde, jaloers op wat??

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:14

Mazzel-meid schreef:
loez schreef:
Ik heb btw ook een aantal keer meegemaakt dat jongens (die ik wel kenden maar dan nog) vroegen: '' waar zijn je tieten ?'' . Dan krijg ik de neiging om ze een klap te verkopen. Het is niet alleen ombeschoft om zoiets te vragen, of je ze nou kent of niet, maar het is ook een enorme deuk in je zelfvertrouwen. Denk dat meeste meiden hier ook vrij weinig hebben hetzelfde hebben. Gek kun je er van worden. Ik ben 17 en iedereen zegt, ja kan nog komen. Maar de familie van mijn moeders kant heeft 0,0 Tong uitsteken Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.

haha herkenbaar, hier hebben ze in de familie ook echt niks, ben inmiddels 20 en heb de hoop opgegeven, mijn zusje heeft ze meegekregen van de andere kant, die heeft echt veeel meer als mij Scheve mond
operatie zou ik denk best nog wel eens doen als ik de kans krijg, idd voor mezelf.. niet voor iemand anders

Tsja.. bij mij zou dr ook nog wel wat bij mogen.. hopelijk komt dat nog.. Bloos

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:27

kweet ut niet ..
ik had ruime C cup , waren mooi , stevig en was er erg trots op
en liet ze graag zien ..strakke truitjes bv altijd nog wel netjes
als je begrijpt wat ik bedoel alhoewel ik bij het stappen rustig iets heel erg
weinigs verhullends aan deed
nu heb ik cup nul komma nul (geen borsten zelfs geen spier)
en krijg nog steeds genoeg mannelijke aandacht
meer dan geen tieten lijkt absoluut geen probleem te zjin Clown
al moet ik zeggen als ik mijn neppers aandoe en iets leuks aantrek
ook nog wel eens twinkel oogjes kan veroorzaken Knipoog
maarrr ... dat gebeurt wel op de "goede"dagen en als ik straal
als ik op een slechte dag ze aandoe blijven die reacties meestal uit
dus of het nu alleen met tieten te maken heeft ... denk het niet

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:30

ik denk wel dat je met iets meer je zelf prettiger en zelfverzekerder voelt..soms heb ik echt van die dagen dat ik denk.. pff..jezus..hoelang gaat t nog duren..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:41

Ik heb een flinke D cup en merk wel zeker dat mensen anders reageren. Helemaal voor mijn werk, ik kom als chauffeuse veel op bouwterreinen, in de zomer een drama. Een collega van mij die een stuk minder heeft krijgt minder reacties..

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:57

Heb zelf een D cup en ja denk wel dat je daardoor soms meer voor elkaar krijgt op de één of andere manier ook al loop je er zelf dan niet mee te showen ofzo...

Achja het zal zeker wel zo zijn, maar in ieder geval als ik iets voor elkaar wil krijgen trek ik niet een laag truitje aan en ga even voorover hangen..dat vind ik zo ordinair.. trek ook heus wel strakke truitjes aan soms maar niet dat ze er bijna uit vallen. Iemand uit me kas heeft ook D cup en die heb zulke laage truitjes aan dat dr tieten er zowat uitvallen en je ziet haar bh gewoon en als ze een keer wat moet van een leraar gaat ze voorover hangen op zn bureau Clown

Maarja ben wel blij met me D cup... zo in ieder geval niet kleiner willen ofzo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 00:24

Pam schreef:
Pardon?? Ten eerste staat de Knipoog er niet voor niets.
Ten tweede had ik het erover om je lichaam te gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen en jij het over je lichaam te gebruikken om te showen
Ten derde, jaloers op wat??

Als ik met iets show wil dat nog niet zeggen dat ik ermee te koop loop
hoor, sorrie maar dan kan ik maar één excuus voor jou bedenken, jalours.
te koop lopen of er trots op zijn is imo een wereld van verschil.

Rot voor je...

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 00:27

Lieve chiqa, voor jouw eerste reactie op mij, had ik het erover dat ik mij ervoor zou schamen als ik te koop liep met mijn lichaam om dingen te bereiken.

Ik heb nergens gezegd dat jíj te koop liep met je lichaam.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 00:53

Uuhm ja, merk wel dat je meer aandacht krijgt ja. Ik had toen ik 14/15 was een cup C en inmiddels D (snel gegroeit, gelukkig wel gestopt met groeien *LOL* ), dus als ik op stap ging kreeg ik idd wel meer aandacht. Maar ik had daar nooit zo'n behoefte aan, dus die kereltjes liep ik mooi voorbij. Toch trek ik vaak wel een leuk, soms laag uitgesneden truitje aan, als ik daar zin in heb.

Ook gebruik ik het zeker niet om dingen voor elkaar te krijgen.

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 01:20

Ik heb geen supergrote boezem maar ook niet klein (twijfelgevalletjes B/C). Ik merk dus echt wel dat als ik een shirtje met diep decolleté heb, dat sommige dingen wat eh- makkelijker gaan Vork Zoals toen ik een keertje mijn fiets moest laten repareren, zag ik dat hij een andere vrouw wegstuurde omdat hij het zo superdruk had. Dus ik snel extra knoopje losgeknoopt, domme blondjes gezicht getrokken en ja hoor, ik mocht mijn fiets de dag erna ophalen.

Geweldig, kerels Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 01:20

Pam schreef:
Lieve chiqa, voor jouw eerste reactie op mij, had ik het erover dat ik mij ervoor zou schamen als ik te koop liep met mijn lichaam om dingen te bereiken.

Ik heb nergens gezegd dat jíj te koop liep met je lichaam.

Sorrie meis, ik heb een rot bui dit had ik idd niet mogen zeggen..
Je heb PB.