Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pam schreef:Nee maar dat ik gen muts draagt wil toch niet automatisch zeggen dat ik mijn lichaam gebruik om dingen voor elkaar te krijgen?
Chiqa schreef:Pam schreef:Nee maar dat ik gen muts draagt wil toch niet automatisch zeggen dat ik mijn lichaam gebruik om dingen voor elkaar te krijgen?
En je doodschamen? Ik zou me meer schamen als ik met een huid vol pukkels zou rondlopen,
Chiqa schreef:Rebeltje...Probeer het niet uit zn verband te trekken.
Ik schaam zou mij schamen voor een leleijke huis, meer dan een mooie bos haren of een volle boezem, integendeel.
Daarom vind ik niet dat je ze met elkaar kan vergelijken...
Pam schreef:Ik zou me niet schamen voor een mooie voorgevel.. Ik zou me er voor schamen als ik dat zou gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen..
Wie trekt nu wat uit zn verband
Mazzel-meid schreef:loez schreef:Ik heb btw ook een aantal keer meegemaakt dat jongens (die ik wel kenden maar dan nog) vroegen: '' waar zijn je tieten ?'' . Dan krijg ik de neiging om ze een klap te verkopen. Het is niet alleen ombeschoft om zoiets te vragen, of je ze nou kent of niet, maar het is ook een enorme deuk in je zelfvertrouwen. Denk dat meeste meiden hier ook vrij weinig hebben hetzelfde hebben. Gek kun je er van worden. Ik ben 17 en iedereen zegt, ja kan nog komen. Maar de familie van mijn moeders kant heeft 0,0Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.
haha herkenbaar, hier hebben ze in de familie ook echt niks, ben inmiddels 20 en heb de hoop opgegeven, mijn zusje heeft ze meegekregen van de andere kant, die heeft echt veeel meer als mij
operatie zou ik denk best nog wel eens doen als ik de kans krijg, idd voor mezelf.. niet voor iemand anders
Pam schreef:Pardon?? Ten eerste staat deer niet voor niets.
Ten tweede had ik het erover om je lichaam te gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen en jij het over je lichaam te gebruikken om te showen
Ten derde, jaloers op wat??
Pam schreef:Lieve chiqa, voor jouw eerste reactie op mij, had ik het erover dat ik mij ervoor zou schamen als ik te koop liep met mijn lichaam om dingen te bereiken.
Ik heb nergens gezegd dat jíj te koop liep met je lichaam.