Leuke dingen om met vriend te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Falling

Re: Leuke dingen om met vriend te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:36

en als je nu een saai flimdagje thuis hebt zou je het ook leuker kunnen maken door kleine hapjes te kopen. Koude gehaktballetjes, rolletje gesneden stokbrood (kun je tegenwoordig wit en bruin kopen, bij ah en c1000) broodbeleg waar je het stokbrood in kan dippen en soesjes ofzo? Kun je elkaar voeren Bloos

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:58

ze heeft nu een eetbare string, kan hij dan wel opeten Clown

Falling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:23

dorienkee schreef:
ze heeft nu een eetbare string, kan hij dan wel opeten Clown

Haha achja, daar denk ik dan maar even niet aan haha. Toch wel jammer dat ze veel dingen niet kunnen of willen doen. Ik zou gek worden, vooral omdat ik mijn vriend eerst elke dag zag, we sliepen samen en je wilt toch wat verandering. Stel je kunt 2 jaar niets leuks met elkaar doen, dan wordt je gek haha. Wij probeerden vanalles, ookal leek het ons heel stom was daar ook weer wat leuks uit te halen.

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 23:05

wat vind je zelf van de situatie?
ik heb het hele topic doorgelezen en er zitten echt leuke dingen tussen!
die niet eng zijn, waar je niet ziek vna word etc.
misschien is het een goed idee dat je je vriend er een keer op aanspreekt,
want zo zit je in een enorme sleur, en dat terwijl je pas 17 bent!
kijk wat een mogelijkheden je nou hebt, en hoe erg je je door je vriend laat tegen houden om leuke dingen in het leven tedoen.
veel succes en plezier verder!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 08:47

We gaan iig in januari samen snowboarden, omdat hij eerst zelf in frankrijk het op gaat pakken, en daarna gaat hij mij het leren Vork We gaan we gewoon steeds een cm hoger Koe Ik hoop dat we dat ook dan maandelijks gaan doen ofzo, heb het vroeger wel gedaan, maar ben nooit echt hoog gegaan.
en ook nog nooit gevallen Huilen van het lachen

Ik moet me inderdaad eens mijn grenzen gaan verleggen, maar er zijn dingen die ik echt never nooit niet doe, zoals karten. En van de week ga ik eens lekker voor hem koken Vingers aflikken

Niet dat ik goed kan koken, maar ik vind het wel leuk.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 12:25

ik vind karten zo ondsettend gaaf!!! Ik wil ook zeker een keer karten met mijn vriend Lachen Dat lijkt me zo gaaf. en lazergamen. En als ie een veotbalwedstrijd wil kijken gaan we lekker wedstrijd kijken. nIet dat ik dat leuk vind maar wat kan mij dat wat schelen. Dan gaat hij maar ook een keer met mij mee naar wedstrijd Tong uitsteken

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 12:35

leuk dat jullie nu samen gaan snowboarden !

Wij gaan op 2e kerst dag naar een tattooage beurs in haarlem ook erg leuk Haha!
en 8 december naar de midwinterfair in archeon (fantasy & gothis stijl)
dat zijn ook altijd leuke uitjes Haha!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:36

Leuk dat je je grenzen wil gaan verleggen Lachen!

Ik heb in ieder geval mega leuke ideeën opgedaan uit dit topic Haha!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 14:00

Weetje wat ook leuk is?
Schaatsen!
Ga ik binnenkort ook met vriendje doen Lachen
Of neem de hond, als je die hebt, mee en ga eens gewoon een heel eind wandelen!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:17

ik heb er 2 en ik vind daar dus echt helemaal niks aan... Ik moet me te veel bezig houden met me hond...

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:27

girlchat11 schreef:
furia komt met heftige dingen aan Tong uitsteken kijk daar zou ik het lef weer niet voor hebben:P

Ik keek es in jouw profiel, was wel nieuwsgierig, maar wat heb je in godsnaam met de manen van je haf gedaan??

enne, jezus. Zo'n relatie is ook niet echt wat, ik kan niks bedenken, alles wat mij te binnen schoot is niet goed en al genoemd...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 20:03

girlchat11 schreef:
ik vind karten zo ondsettend gaaf!!! Ik wil ook zeker een keer karten met mijn vriend Lachen Dat lijkt me zo gaaf. en lazergamen. En als ie een veotbalwedstrijd wil kijken gaan we lekker wedstrijd kijken. nIet dat ik dat leuk vind maar wat kan mij dat wat schelen. Dan gaat hij maar ook een keer met mij mee naar wedstrijd Tong uitsteken

Hij gaat ook altijd met mij mee op wedstrijd, maar hij kijkt me proefje, filmt dat, geeft me cola als ik klaar ben, en gaat weg, vanwege zijn allergie. Is natuurlijk wel jammer, maar wel heel lief dat hij het voor me filmt en komt kijken. Ik ga ook áltijd mee met zijn optredens, en film het dan ook en maak dan ook foto's. Voetbal vind hij gelukkig ook niks Haha! .

Verder, ik heb het zaterdag enorm naar me zin gehad, en heb echt zin om vaker samen wat te doen. Lachen Van de week lekker voor hem koken (vind ik enorm leuk, om me voor hem uit te sloven in de keuken).

Ja en karten, dat is nou écht totaal niet mijn ding, hij vind het hartstikke leuk, en als hij het doet probeer ik ook écht mee tegaan. Maar snelheid is niet mijn ding, en heb het al meerdere keren voor mijn ogen fout zien gaan. (Bijv. kart die op een meisje haar been kwam, en die man in de kart probeerde de kart er nog met heel veel aggressie af te halen zodat die verder kon, hij schoot haar niet eens te hulp ofzo.)

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:39

tante_trien schreef:
Hij gaat ook altijd met mij mee op wedstrijd, maar hij kijkt me proefje, filmt dat, geeft me cola als ik klaar ben, en gaat weg, vanwege zijn allergie. Is natuurlijk wel jammer, maar wel heel lief dat hij het voor me filmt en komt kijken. Ik ga ook áltijd mee met zijn optredens, en film het dan ook en maak dan ook foto's. Voetbal vind hij gelukkig ook niks Haha! .

Verder, ik heb het zaterdag enorm naar me zin gehad, en heb echt zin om vaker samen wat te doen. Lachen Van de week lekker voor hem koken (vind ik enorm leuk, om me voor hem uit te sloven in de keuken).

Ja en karten, dat is nou écht totaal niet mijn ding, hij vind het hartstikke leuk, en als hij het doet probeer ik ook écht mee tegaan. Maar snelheid is niet mijn ding, en heb het al meerdere keren voor mijn ogen fout zien gaan. (Bijv. kart die op een meisje haar been kwam, en die man in de kart probeerde de kart er nog met heel veel aggressie af te halen zodat die verder kon, hij schoot haar niet eens te hulp ofzo.)

Als je zo denkt kan je niks doen.. Hoeveel ongelukkig gebeuren er wel niet met paardrijden.. Als je daarbij stil gaat staan dan kan je alleen nog maar de hele dag in je bed liggen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 09:28

Ik heb ook al genoeg dingen met paarden fout zien gaan, maar dat gaat meestal goed.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:13

Karten gaat ook meestal goed. Clown
Op de brommer rijden mééstal ook, en lekker koken over het algemeen ook.
Maarja, ongelukken gebeuren overal, zélfs helemaal ingepakt met knie,- pols,- en elleboogbeschermers in bed. Er zal maar net een boekenplank naar beneden vallen op je hoofd Knipoog

Maar leuk dat er nou in ieder geval dingen zijn die jullie samen kunnen doen. Al heb je dit topic blijkbaar niet nodig gehad aangezien alles afgewezen is, haha! Tong uitsteken

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 15:41

Nee hoor, heb hele leuke tips gehad, en ga ze zeker gebruiken niet alle, maar een aantal wel. En heb ook commentaar gehad waar ik zeker stapje voor stapje mee aan de gang ga.

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:23

Furia schreef:
kanoen
bungee jumpen
parachute springen

waar doe je dit in nl?

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:36

muiltje schreef:
Furia schreef:
kanoen
bungee jumpen
parachute springen

waar doe je dit in nl?

Bungee jumpen kan in scheveningen toch? anders met koninginnendag bij de stopera, kanoen kan je overal wel doen in nederland in de buurt van een meer oid, parachute springen weet ik niet maar kan vast wel toch? Blond

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 10:18

Dat kan ook allenmaal ja. Je moet allen even zoeken. Me vader dee dat vroeger ook altijd. Dus dat moet te doen zijn:P

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:27

Nou, jullie zijn wel verliefd of niet?
Sorry maar ik had het persoonlijk gehád met deze relatie hoor!

Waarom ga je niet gewoon een avondje naar de bioscoop en daarna lekker de stad/kroeg in Lachen ? Hier heb je de waalkade, kun je heeeel romantisch op het terras zitten en met de kou over de kade wandelen.. Heeeel leuk Haha! !!

Of ga bij wat vrienden/vriendinnen langs of organiseer een dikke party haha!
En voor met zn 2 tja, uit eten, shoppen etc..?
Of ga naar een leuke musical o.i.d! Holiday on ice ofzo is ook leuk, ga ik zaterdag heen Lachen!