Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dorienkee schreef:ze heeft nu een eetbare string, kan hij dan wel opeten
girlchat11 schreef:furia komt met heftige dingen aankijk daar zou ik het lef weer niet voor hebben:P
girlchat11 schreef:ik vind karten zo ondsettend gaaf!!! Ik wil ook zeker een keer karten met mijn vriendDat lijkt me zo gaaf. en lazergamen. En als ie een veotbalwedstrijd wil kijken gaan we lekker wedstrijd kijken. nIet dat ik dat leuk vind maar wat kan mij dat wat schelen. Dan gaat hij maar ook een keer met mij mee naar wedstrijd
tante_trien schreef:Hij gaat ook altijd met mij mee op wedstrijd, maar hij kijkt me proefje, filmt dat, geeft me cola als ik klaar ben, en gaat weg, vanwege zijn allergie. Is natuurlijk wel jammer, maar wel heel lief dat hij het voor me filmt en komt kijken. Ik ga ook áltijd mee met zijn optredens, en film het dan ook en maak dan ook foto's. Voetbal vind hij gelukkig ook niks.
Verder, ik heb het zaterdag enorm naar me zin gehad, en heb echt zin om vaker samen wat te doen.Van de week lekker voor hem koken (vind ik enorm leuk, om me voor hem uit te sloven in de keuken).
Ja en karten, dat is nou écht totaal niet mijn ding, hij vind het hartstikke leuk, en als hij het doet probeer ik ook écht mee tegaan. Maar snelheid is niet mijn ding, en heb het al meerdere keren voor mijn ogen fout zien gaan. (Bijv. kart die op een meisje haar been kwam, en die man in de kart probeerde de kart er nog met heel veel aggressie af te halen zodat die verder kon, hij schoot haar niet eens te hulp ofzo.)
Furia schreef:kanoen
bungee jumpen
parachute springen
muiltje schreef:Furia schreef:kanoen
bungee jumpen
parachute springen
waar doe je dit in nl?