femmefatale1 schreef:Men is ook niet aan het stoppen...
Men rookt of men is gestopt!!
Ik ben ook gestopt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
femmefatale1 schreef:Men is ook niet aan het stoppen...
Ilzjuh schreef:femmefatale1 schreef:Men is ook niet aan het stoppen...
Ik ben ook gestopt.Maar omdat iedereen de hele tijd vraagt of ik ook een sigaretje wil, is het allemaal niet zo makkelijk als jij het over deed komen.
marina schreef:Hoe is het vandaag met de stoppers?? Met mij is het goed gegaan, maar even zin gehad om te roken, toen ik vanuit mn werk in de auto zat!
femmefatale1 schreef:Haha,
Je maakt mij niet boos hoor, en sta volledig achter jullie, alleen al die excuses...... pfffffffff.. ik wordt er gek van..
Overigens ben ik niet de enige die zegt dat stoppen makkelijk is, F3mke zegt precies hetzelfde!!
Niien_ schreef:marina schreef:Hoe is het vandaag met de stoppers?? Met mij is het goed gegaan, maar even zin gehad om te roken, toen ik vanuit mn werk in de auto zat!
Was enorm grote verleiding met allemaal pakkies voor me neus bij een vriendin, en heb 2 keer nee gezegt, met moeite, maar toch gedaan!
Lovely schreef:femmefatale1 schreef:Haha,
Je maakt mij niet boos hoor, en sta volledig achter jullie, alleen al die excuses...... pfffffffff.. ik wordt er gek van..
Overigens ben ik niet de enige die zegt dat stoppen makkelijk is, F3mke zegt precies hetzelfde!!
En vergeet mij niet. Ook 17 jaar gerookt en toen in een paar dagen gestopt ermee en ik heb echt nooit meer behoefte gehad om een sigaret aan te raken, ik wil er simpelweg niet mee gezien worden
.
Maar, ik ben niet anti-rook geworden, mensen mogen van mij best roken, wie ben ik om te zeggen dat ze iets niet zouden mogen? Op kantoor loop ik ook vaak mee met het rokersclubje omdat het gewoon lekker is om even van je werkplek af te zijn.
Maar ik ben niet jaloers als anderen roken, zij doen alleen maar iets wat ik niet meer zou willen.
malie schreef:eigenlijk valt het best mee om niet te roken. Ik merk wel dat ik wat geprikkelder ben en reageer naar mensen toe.
Op school stonden mensen ook allemaal om mij heen te roken, maar heb de behoefte ook niet echt. Of de gedachte van ooooh moet echt een peuk hebben, helemaal niet.