Vriend verstopt gsm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Re: Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 00:20

Nuage schreef:
Storm76 schreef:
Wij hebben al een tijdje geen sexleven omdat hij teveel pijn heeft bij het vrijen en hij zal dat ook zeker niet bij een ander gaan doen
(edit; typfout)

Oké zwaar paranoia en bemoeizuchtige opmerking: weet je wel zeker dat dit waar is?

dat vroeg ik mij dus ook af ja.
Cool

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 00:37

In een bepaald opzicht heeft de vriend van TS wel gelijk: het angstvallig verbergen van een mobieltje is idd normaal voor mannen. Let wel op een belangrijk "detail" dat deze vriend weglaat: Het angstvallig verbergen van een mobieltje is normaal gedrag voor mannen die vreemdgaan.

janee25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 02:43

Nuage schreef:
Storm76 schreef:
Wij hebben al een tijdje geen sexleven omdat hij teveel pijn heeft bij het vrijen en hij zal dat ook zeker niet bij een ander gaan doen
(edit; typfout)

Oké zwaar paranoia en bemoeizuchtige opmerking: weet je wel zeker dat dit waar is?

uhh.. wat in mij opkwam, maar ik heeeeeeeeel hartelijk hoop dat niet waar is: hij heeft JUIST sex met een ander, en verzint tegen over jou een smoesje?

sjesus, waarom doen mannen ook zo moeilijk, en niet gewoon eerlijk, dan HOEVEN ze niet zo moeilijk te doen.. bahh Tong uitsteken

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 02:55

Nuage schreef:
Storm76 schreef:
(edit; typfout)

ik denk eerlijk gezegd dat hij dan een soaheeft ofzoiets,als hij al moeilijk doet en jullie GEEN sexleven hebben Boos!

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 03:05

Vervelende situatie...
Mijn ex had in 4 jaar tijd een heleboel verschillende meisjes gehad, hield er relaties op na terwijl hij een relatie met mij had.Al die comminucatie ging via zijn telefoon waar ik dus absoluut niet aan mocht zitten.
Helaas voor hem was ik slim genoeg om savonds en als hij niet op lette in zijn telefoon te kijken.Zo ben ik er achter gekomen wat voor een eikel het was.
Wil niet zeggen dat het bij jou vriend ook zo zit, maar misschien als hij een aantal reacties leest dat hij dan begrijpt waarom jij er achterdochtig van word.
Eerlijkheid is vreselijk belangrijk in een relatie en mocht je partner wel iets te verbergen hebben,mocht hij dit lezen. Eerlijkheid duurt het langst! Er is niets vreselijker dan in onzekerheid zitten omdat iemand zich raar gedraagd, en dingen verbergd.
Ik hoop dat je eruit komt, vergeet je zelf niet!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 06:08

Lady, face it......... he is just not that in to you!!

laat gaan, en zoek jezelf een leuke vent

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 06:30

Nuage schreef:
Storm76 schreef:
(edit; typfout)

Dat dacht ik dus ook al. Hij zal niet de enige zijn die zijn deel al bij een ander haalt, geen zin meer heeft wanneer hij bij jou is en dit als excuus geeft.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 11:25

Oke, ik zal het vertellen waarom we niet kunnen vrijen, hij heeft erge eczeem in zijn schaamstreek, het is helemaal open en hij heeft erge pijn. Hij loopt bij een dermatoloog en het is vrij hardnekkig. Maar het word behandelt!
Dus ik weet echt zeker dat hij niet met andere meisjes naar bed gaat want het ziet er gewoon niet uit daar beneden. Hij schaamt zich er erg voor.

Nu het goede nieuws;
De hele nacht heeft zijn gsm aangestaan en in de kamer gelegen! Dus als ik had gewild had ik hem kunnen pakken er erin kunnen kijken.De eerste stap is gezet en we zullen zien of hij het vol kan houden.
Ik blijf wel bij mijn standpunt, als hij niet veranderd, dan breek ik met hem.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:33

Fijn dat het begin er is!

Even tussendoor, houd je er wel rekening mee dat als je heb dit topic laat lezen hij misschien niet erg blij is dat je zijn 'probleem' hier neergezet hebt Knipoog

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:51

Ik heb even het hele topic doorgelezen.
Ik vind het goed van je dat je hem niet meteen de deur wijst, maar gewoon op een normale manier wil praten en het rustig wil oplossen.

Het is al een grote stap vooruit dat ie zo'n tijd binnen jouw 'handbereik' heeft gelegen Ja Natuurlijk kan hij makkelijk alle smsjes die jij eventueel niet mocht zien hebben verwijderd, maar laten we even van het positieve uitgaan. (Er kwamen tenslotte ook geen rare smsjes binnen Knipoog )

Goed idee van je om dit topic aan hem te laten zien. Hier heb je precies gezet hoe jij je er bij voelt en dan kan hij daar ook even rustig naar kijken en het tot zich door laten dringen.

Succes nog! Ik volg het even.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:14

*edit: foutje...
Laatst bijgewerkt door beantsje op 13-10-07 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:15

beantsje schreef:
Ketaki schreef:
ik denk eerlijk gezegd dat hij dan een soaheeft ofzoiets,als hij al moeilijk doet en jullie GEEN sexleven hebben Boos!

ik denk dat hij een smoes verzint om niet met TS naar bed te hoeven

De ts heeft hier inmiddels al op gereageerd Knipoog

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 16:47

Ik heb het topic idd aan hem laten lezen maar na 1 pagina was hij de zooi al zat die hij over zich heen kreeg, haha.

We zullen zien of hij het volhoudt...
Natuurlijk hoop ik van wel en dat hij inziet dat hij gewoon stom bezig is en wantrouwen kweekt bij mij.

Ik ga er vooralsnog vanuit dat hij geen rottigheid heeft uitgespookt, ik heb hem ook na dat gedoe in het begin van de relatie niet meer kunnen betrappen dat hij iets fouts doet, maar ik mag zijn gsm niet zien dus dat is makkelijk natuurlijk.

Hij krijgt nog een kansje, laat hij die gaan, is het definitief afgelopen. Heb ik hem ook duidelijk laten weten...

Bedankt voor alle steun!

@sweetheart, tja, dat ik het nu op het topic gezet heb wat hij voor 'ongemak' heeft, dat moest maar, ik kan me voorstellen dat sommige dachten dat hij de sex bij een ander zou zoeken en dat is niet zo, ik wilde wel even laten weten dat hij echt niet kan vreemdgaan, zelfs een boxer dragen doet hem al pijn.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 17:47

even een klein updateje...

Ik zit nu aan tafel, en hij zit tv te kijken, en zijn gsm ligt naast mij op tafel, ik kan er zo bij om hem te lezen en dan zou hij het niet kunnen zien....
verleiding is groot.... neee, niet doen! zal ik? Neee! Heel even maar... Hou op!!!

grrr, alsof dat ding tegen me zegt 'lees me, lees me'
maar ik moet me even sterk houden, vertrouwen moet ook van 2 kanten komen toch?

(ik lees hem vannacht wel even, hahhaha) Knipoog

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:19

Sterkte! Het zal vast niets zijn.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:39

Wat fijn dat het weer beter gaat! Ik hoop dat het zo door blijft gaan want aan je berichten te zien breek je hem liever niet! Haha!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 19:49

Ies_ hij is een lieve jongen, echt waar! en natuurlijk wil ik niet met hem breken. Zou jammer zijn om een jaar weg te gooien. Dat hij vreemd doet met zijn gsm wil ook niet zeggen dat ik er 100% zeker van was dat hij iets uitspookt. Wel was ik wantrouwend, maar zeker wist ik het niet.

ik vroeg raad hier op bokt omdat ik niet wist wat ik met hem aan moest, en ik heb hem het laten lezen. vond hij niet leuk maar ik heb het idee dat het tot hem doordringt.

Zijn gsm ligt nog steeds ingeschakeld op tafel bij mij, en hij kijkt voetbal op tv... gaat goed dus!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:28

wat als jij nu jou mobiel aan hem geeft en hij de zijne aan jou? dan kunnen jullie allebei bekijken wat je gaat doen........... Daarmee geef jij aan hem aan kijk maar en als hij dat doet kan jij in de zijne kijken!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 20:38

meggiemeg, hij mag al in mijn mobiel kijken wanneer hij dat wil.
Soms doet hij dat ook wel (soms zelfs stiekem als ik op de wc zat), maar in het verleden wilde ik het soms niet omdat ik ook niet in de zijne mag kijken, en dan niet omdat ik iets te verbergen heb, maar juist omdat ik ook niet in de zijne mocht kijken.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:43

Het klinkt alsof hij bij de geheime dienst zit ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 20:49

Hahaha, wie weet ben ik eigenlijk samen met een CIA-agent ofzo.
Klinkt spannend, net als in een film.

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:51

hahah Haha!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:52

Didoo schreef:
Het klinkt alsof hij bij de geheime dienst zit ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Ik schaam mij kapot dat ik het ooit heb geloofd maar mijn ex beweerde idd dat zijn telefoontjes vreselijk geheim waren...sommige mensen zijn zo overtuigend... Blond Blond Blond

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:56

ROFL

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:56

wat doe je met zo'n vent? 1. vergeten om een relatie uit te maken?? kom op zeg! 2. dat gezeik om die gsm. 3. hij kan er dan misschien nix aan doen, maar goeie sex mis je nu.
Enne: hij kan nog geeneens een boxer dragen, hoe of waar stopt ie z'n gsm dan in z'n zak als ie slaapt??