Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:bliksempie schreef:gaan ze het nou al maken!!!??? ik wil naar de wc en douchee
Waarschijnlijk zijn ze wel bezig hoor.Of dacht jij dat ze dat nog wel ff zo laten lopen.
Biene schreef:pff.. ik wil onder de douche .. hopen dat ze het snel maken
Laura24 schreef:Wat grappig, ze zeggen dat er in alkmaar ook geen water is, maar hier heb ik nog gewoon waterMisschien nog uit de leidingen, woon in een flat...
Nou gaat morgen het warme water er helemaal af, dus wilde eigenlijk nog ff douchen.. Hoop dus dat ie het blijft doenHaha, zal je zien dat ie ermee stopt als ik me net ingezeept heb
SuuZzel schreef:West-Friesland ligt in Noord-Holland.. Zou je toch moeten weten als fries
marleen_88 schreef:Laura24 schreef:Wat grappig, ze zeggen dat er in alkmaar ook geen water is, maar hier heb ik nog gewoon waterMisschien nog uit de leidingen, woon in een flat...
Nou gaat morgen het warme water er helemaal af, dus wilde eigenlijk nog ff douchen.. Hoop dus dat ie het blijft doenHaha, zal je zien dat ie ermee stopt als ik me net ingezeept heb
WAAAAAAAAAT morgen al het warme water?
Wanneer moet ik dan douchen?
marleen_88 schreef:Laura24 schreef:Wat grappig, ze zeggen dat er in alkmaar ook geen water is, maar hier heb ik nog gewoon waterMisschien nog uit de leidingen, woon in een flat...
WAAAAAAAAAT morgen al het warme water?
marleen_88 schreef:WAAAAAAAAAT morgen al het warme water?
SharOn_gOldy schreef:west-friesland is een gemeente (toch?) in Noord-Holland.
nijntje01 schreef:Purmerend heeft nog steeds water.
Maar wie weet voor hoelang.
Cayenne schreef:Dat wordt dus gewoon douchen zoals ze vroeger deden. Met emmers gekookt water
Cayenne schreef:Dat wordt dus gewoon douchen zoals ze vroeger deden. Met emmers gekookt water