Jongetje is vanaf zijn 4e onder behandeling i.v.m. seksuele frustraties. Op z'n 6e door verschillende professionals onderzocht, maar daaruit bleek niet dat hij daadwerkelijk misbruikt was. Na dat onderzoek toch uit huis geplaatst, bij jouw vriend in huis gekomen. En nu, 5 jaar later, zijn de seksuele frustraties nog altijd onverminderd aanwezig, geen contact met zijn moeder én hij heeft jouw vriend aangeklaagd..
Ik zou er als ik jou was toch maar rekening mee houden dat dit jonge mannetje niet alles verzonnen heeft. Al hoop ik voor je dat het allemaal meevalt. Moet er niet aan denken dat mijn vriend beschuldigd wordt van zoiets en al helemaal niet dat hij zich hier werkelijk schuldig aan heeft gemaakt. Poeh..
Ik begrijp overigens werkelijk waar helemaal niets meer van het zorgsysteem van onze maatschappij. Uit dit verhaal blijkt maar weer hoe triest het gesteld is en hoe hard je buiten de boot valt als er iets misloopt..
MeggieMea schreef:Sorry hoor als je gelezen had, is dit jongetje vanaf zijn 4de al onder behandeling om dat die vanaf toen al seksueel bezig was. en hij 6was toen die bij mijn vriend zijn ouders in kwam wonen. En hij staat dus al vanaf zijn 4de onder behandeling en is toen die 6 was profesioneel onderzocht met weet ik hoeveel mensen en onderzoeken om te kijken of die voor dat die daar kwam te wonen is misbruikt. Maar hier was totaal geen aanleiding toe, hij is er gewoon mee opgegroeid door zijn moeder die nu al overigens 4 jaar in de gevangenis zit en nog 10 jaar moet. Dit jongetje staat vanaf zijn 4de daar onder behandeling voor en zou dat blijven tot zijn 21ste en hij heeft nooit aanleiding hiervoor gegeven.
Ik heb dit al eerder geschreven en snap dan jou lef niet dat jij dat zegt..