Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josefien schreef:ik zou absoluut geen tegenacties doen, dan trek jij straks aan het kortste eind, wie weet wat voor tegenacties ze gaan verzinnen.. Ik zou elke keer als ze weer aan de gang gaan de politie bellen, zodat men daar weet wat de frequentie is. En het is toch gewoon te gek voor woorden dat jij al zegt dat je ergens anders gaat slapen als ze weer een feestje geven! Je wordt gewoon je eigen huis uitgesext!![]()
En achter/ overburen? Die moeten dit toch ook horen? Ik zou gewoon even iedereen langs gaan of ze er ook last van hebben, dan kun je samen sterk staan t.o.v. de politie. Maar nogmaals ga geen tegenacties doen, want dan wordt het volgens mij (gezien haar reactie alleen al...) alleen maar erger..
Frouk schreef:of met een stok heel hard tegen de aangrenzende muur bonken
Aimee schreef:Compromis sluiten?
Die mensen zijn gewoon asociaal. Beetje sexgeluid moet kunnen, wij hebben ook wel eens de buuf aan de deur gehad
Maar dit is ten eerste niet normaal en ten tweede wil ze wel dat jij rekening met hun houdt, maar zij willen geen rekening met jou houden? Met mij hadden ze een gruwelijk probleem gehad.
Leliev schreef:"trouwens, ik hoorde vannacht over dat nieuwe standje van jullie, probeer t eens zo en zo.."
is de hint ook wel duidelijk..