*Update* Bokt-caps

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:44

Voor degenen die geen volledige naam en adres hebben gegeven.....kan die dat dan alsnog aan mij doen?
Heb nl een deel met gegevens en andere deel niet.
Qua privacy bescherming zit dat wel goed, daar kan je me op vertrouwen (mij wel in tegenstelling tot anderen)....

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:02

Branca; ik heb je een Pb gestuurd (2 eigelijk, had eerst niet goed gelezen Frusty en in de 2e staan dus alle gegevens!)
Ik hoop echt dat we ons geld terug kunnen krijgen, want dit duurt nu écht véél te lang Boos!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:10

ik had toch ook ooit een PB gestuurd? of moet ik het opnieuw doen?

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 21:29

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Ik heb een lijst gekregen van Chrystal-gek, maar....daar staan
óf alleen de Boktnamen in
óf met alleen voor- en evt achternaam en niet overal het aantal petjes.

Het had eigenlijk gelijk goed moeten gaan, maar dat is niet....zodoende probeer ik het nog eenmaal.
Ik geef hieronder een lijst met Boktnamen. Ik mis bij deze namen dus, goed lezen, volledige gegevens (naam, adres, plaats, aantal + bedrag)
Sorry voor dit 'gezeur', maar ik wil het wel volledig hebben om zo duidelijk mogelijk te zijn. Verward

Anneke
Apollo
Berdientje
Chica
Chrystal-gek
Greetje
Heike
Horsegirl87
Ilindra
Imker
Karin
Kleintje
Llewella
Maya
Melanie5
Metellica
Nanka
Nimber
Phoenix4ever
Punky
Riette
Rinnie1982

-------------------
22 Bokkers

Dus check effe of je naam boven of hieronder staat!

Volledig heb ik:
Branca
Chantal1
Dniesy
Kojack
Lis
Mazzel-meid
Miran
Runningkawa
Vippie
------------------
9 Bokkers

Dus dat zijn er wel 31 he![/b]

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:00

Krijg net een mail van Prisca met de mededeling dat ze het geld heeft overgemaakt.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:03

Naar wat, wie, waar?????

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:13

Ik heb aan de hand van dit topic en de volgende topics:

[AM] BOKTCAPS: overzicht betalingen helaas tot nu toe te weinig
en
[AM] Update caps: Betaling LET OP NIEUW 21/5/2002

uitgerekend dat er minstens 40 caps zijn betaald. In die topics wordt duidelijk dat er meerdere zijn die betaald hebben maar het verder kennelijk willen laten zitten, o.a Sypheron en Barokkie.

40 * 10,21 euro (in het gunstigste geval, aangezien sommigen ook de verzendkosten hebben betaald) is dus 408,40!!

Lees nu dat er een mail van Prisca is ontvangen. Ben benieuwd hoeveel ze gestort heeft.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:18

Geeeeeeen idee.
Staat alleen dat haar PC het niet deed en girotel dus ook niet.
Weet niet hoeveel ze overgemaakt heeft, weet ook niet naar wie.

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:22

Heeft ze ook gezegd wanneer ze het gestort heeft? Overigens een belachelijk excuus, dat de girotel het niet deed.. Bestaan er geen bankfilialen meer, ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:24

ik ben blij dat ze het nu gedaan heeft, dus laten we het verder maar niet over het wel of niet hebben van een smoes over girotel.

Maar wel spannend wie en wat ze overgemaakt heeft.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:29

Ja alles en iedereen natuurlijk...zoals het hoort!

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:40

Gewist..
Niet meer van toepassing.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 01:16

Branca, ik zal je morgen overdag even alle gegevens sturen.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:17

Vanuit mijn naam hoeven geen gerechtelijke stappen ondernomen te worden, het is voor mij belangerijker dat prisca de gelegenheid krijgt om haar van haar goede kant te laten zien dan dat geld.

Ik heb intussen een pbtje van prisca gehad dat ze zo snel mogenlijk het geld zal overmaken, dus meid zet hem op! Lachen


Ik kan me wel een beetje inbeelden hoe het zo heeft kunnen gebeuren, en hoe moeilijk het dan lijkt dit weer op gang te krijgen, zeker nu ze andere zaken aan haar hoofd heeft, dus voor mij is het gewoon belangerijker dat ze dit zelf afhandeld.

Ik ga hier geen principe kwestie van maken, dat is het niet waard als ik zie wat er tegenover staat.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:37

Ik had me heel hard voorgenomen niet te reageren omdat het toch geen zin heeft maar ik wil wel ff het nodige kwijt:

Zo hoe heeft het gevoelt om iedere dag te denken aan die 10,21 dan weten jullie precies hoe ik me de afgelopen maanden vanaf juni heb gevoelt Boos! . BTW heb nooit gezegt dat ik het NIET zou overmaken.

Uit een pb van lis (hopelijk vind je het niet erg) Verward .
lis schreef:
Ik wist absoluut niet dat het zo slecht met je ging...


JUIST daar gaat het me nu om. Ik zit voor 1.5 jaar lang iedere dag op bokt en dan ben ik opeens weg??? Er wordt een hoop gelult maar niemand die AAN MIJ vraagt hoe het gaat. Terwijl merendeel van de bokkers me nummer hebben en ook me prive nummer is te achterhalen. Ik had geen kracht of energie op te reageren ik zat thuis in een vergelijkbare sitautie als Lonneke of misschien nog wel dieper. Tja en die had dan wel de energie op te reageren denk dat de sitautie behoorlijk anders was of niet?. Gelukkig bleken er nog wel een paar mensen het lef te hebben met me te praten dank daarvoor.

Toen het eindelijk weer wat beter ging werd opeens leys ziek en toen hadden ze wel het lef om te bellen of mailen of wat dan ook. Ik maak daar een opmerking over en prompt staat me topic op de mesthoop?. OF zelfs een opmerking te maken op stal terwijl ze 4 maanden niets van zich hebben laten horen "val dood denk ik dan". Ik was dus erg boos op Bart me nekharen stonden werkelijk rechtovereind. Ik had een opmerking gemaakt die niet kon. Had die opmerking verwijderd en de rest laten staan. Bart heeft het uiteindelijk na een aantal maanden gecorrigeerd. Je moest eens weten wat een pijn dat doet want ik plaatste dat topic niet voor hun maar voor een paar mensen die ik af en toe via pb of mail en ik had geen zin om iedereen te bellen of mailen. Niets is erger om in een rot sitautie ook nog eens bijna je beste vriend te verliezen ook al is hij af en toe nog zo moeilijk en lastig.

Zoals je ziet doet het nog steeds pijn en leef ik er iedere dag nog mee omdat er ook een hoop leuke dingen waren. Ben nog iedere dag bang mijn vriend te verliezen hieraan. Ik probeer verder te gaan maar er zijn nog zoveel dingen in me leven die daarmee te maken hadden dat de pijn nog lang blijft. Ik liep maanden voor Almelo al op het randje was moe en had weinig rust me relatie was ook al maanden slecht. En doordat de bom barste en ik een fout maakte ben ik alles kwijt. Dat viel me erg en heeeeel erg zwaar. De val was diep erg diep en ik ben er nog steeds niet helemaal uit ook al lijkt dat wel zo vanaf de buitenkant.

Roy, Ilona ik heb jullie idd de laatste tijd niet gesproken omdat ik het gewoon niet kan.

Met leysander gaat het goed nog 1 week en hij mag weer gaan draven dan is het nog 2 a 3 maanden (longeren) afwachten dan tot een jaar hoe het allemaal gaat verlopen. Het kan morgen misgaan en dan ben ik hem als nog kwijt. De weg is lang nog erg lang hij is sterk en ik probeer me sterk te houden. Ik hoop echt van harte die niemand dit overkomt want die onzekerheid sloopt je.

Denk dat dit ook wel weer naar de mesthoop verdwijnt maar ik ben het wel ff kwijt. Ga nu aub niet schijnheilig reageren dat hadden jullie na juni moeten doen nu is het te laat. Ga jullie allemaal goed.

Goodbye.......... Huilen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:47

Pris, ik wil absoluut geen bedankjes horen, ik mis je.

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:51

Nee, ik vind het niet erg dat je dat stukje quote. Maar ik vind het zo jammer dat je op de rest wat ik je schreef niet ingaat.
Bv dat je ons (de mensen waar je geen ruzie mee hebt, die alleen een cap besteld hebben) er niet in had moeten betrekken.

Nogmaals (ik heb het in mijn pb's ook al gezegd); ik vind het heel erg voor je, ik wens niemand verdriet toe. Maar dit had je anders op moeten lossen. Nu zijn er 'onschuldige' mensen gedupeerd. Dat we niets van je hoorden was nog wel het meest vervelende. En niet om het geld, maar de manier waarop je ons behandelde. Daarop zeg jij weer; maar ik ben ook slecht behandeld. Ja, misschien wel. Maar niet door iedereen.

Zoals ik al zei in mijn pb's; ik ben hartstikke blij dat je wat van je laat horen, dat vind ik sterk na alles wat er is geschreven. En wat mij betreft; no hard feelings. Problemen met een paar bokkers hoeft toch niet te betekenen dat je een hobby (tja, bokken is toch een hobby Haha! ) ervoor opgeeft?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:51

Pfff het duurt even maar dan heb je ook wat Verward

Wat betreft Prisca's bericht daar kan ik alleen over zeggen dat het me (serieus) een goed plan lijkt om professionele hulp te gaan zoeken. Succes.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:57

Laura waar denk je dat ik de afgelopen maanden mee bezig ben geweest? Maar dat betekend niet dat het dan allemaal zomaar weg is.

Sorry lis bokken is geen hobby meer voor mij maar pijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:10

Prisca, het zal allemaal wel heel erg zijn en daar kan ik mij heus wel wat bij voorstellen. Het is alleen geen reden om dan maar op deze manier met mensen om te gaan. Het is geen vrijbrief om dan maar leugens en verhaaltjes te gaan lopen verspreiden en om ongeveer 30 mensen aan het lijntje te houden.
Kortom, er is wel begrip voor je situatie, maar je situatie is geen excuus.

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:24

Je kunt niet al je problemen ophangen aan bokt. En niet heel bokt is die personen die jou in de steek hebben gelaten. Er hebben heel veel mensen gereageerd in het topic dat Leysander ziek is en daaruit blijkt wel dat er weinig mensen op de hoogte waren van jouw situatie.
Ik vind het jammer dat je nog steeds niet inziet dat je fout gehandeld hebt. Het lijkt alsof je alle bokkers nu nog een schop na wilt geven.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:35

Klopt lis maar ik heb idd heel bokt een trap gegeven en weet je wat ik vind het nog lekker ook. Als mensen toen in de tijd hadden nagedacht waarom ik opeens weg was en me een leuke pb hadden gestuurd was het misschien allemaal anders geweest. Helaas het is niet anders gelopen. Mijn deur heeft 1.5 jaar altijd open gestaan voor iedereen maar nu is hij dicht en blijft dicht. Het heeft me allemaal veel tijd en energie gekost en het heeft me kapot gemaakt.

Ik ga er verder niet op in of ik fout of goed heb gehandeld want het maakt toch niet uit gebeurt is gebeurt en de mensen die me kennen weten wel beter.

Mensen die serieus dingen willen weten kunnen me pben verder is het nu voor mij afgsloten ik heb wel andere dingen aan me hoofd.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:36

Pracht verhaal *pinkt een traantje weg*

K kan me prima voorstellen dat je t moeilijk hebt gehad met leys, en dat t ontzettend slecht met hem ging, maar er zitten echt 2 kanten aan dit verhaal pris, je hebt je alleen maar negatief uitgelaten over mensen die prima in hun recht stonden.

En je verschuilen achter je paard is wel erg jammer, t ging naar ik van je begreep erg slecht met hem en gelukkig is hij aan de beterende hand, maar het is geen (zoals lovely ook al zei) vrijbrief om anderen maar te behandelen zoals je zelf wilt, je bent over de scheef gegaan. Je zit nu in wilde weg om je heen te schoppen naar alles wat je maar kan raken en als mensen daarop reageren...dan hebben ze geen begrip voor je situatie Verward Kom op zeg!

Als je nu eens begint bij het begin, laat zien dat je t helemaal niet zo kwaad hebt bedoeld en de bodem onder deze hele discussie weg haald? T is een idee!

En je situatie vergelijking met lonneke vind ik al helemaal een rotstreek! Je hebt geen idee hoe het met haar gaat, wat er precies met haar aan de hand is, maar je gebruikt haar om v oor jezelf een excuus te vinden? Lonneke is iedere keer ZELF degene geweest die aan de bel heeft getrokken, die hulp heeft gezocht. Dat schiet me echt inhet verkeerde keelgat! Vraag je eens af waarom iedereen sympathie heeft voor Lonneke maar dat er maar erg weinig zijn die nu nog begrip voor jou kunnen opbrengen? (K zal je een hint geve: Nee dat ligt niet aan iemand anders nee!).

K hoop dat je voortaan iets beter nadenkt over wie je allemaal probeerd te raken als je weer eens on je heen schopt! EN wees alsjeblieft verstandig en haal de bodem onder de discussie weg. T zit mij ook helemaal niet lekker dat t nu zo gaat tussen jou en bokt en bokkers, k heb ook t liefst dat t afgelopen is, jij ook heb ik het idee, dus de bal ligt bij jou! Doe er wat mee!

JB

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:41

Prisca schreef:
Ik ga er verder niet op in of ik fout of goed heb gehandeld want het maakt toch niet uit gebeurt is gebeurt en de mensen die me kennen weten wel beter.

Mensen die serieus dingen willen weten kunnen me pben verder is het nu voor mij afgsloten ik heb wel andere dingen aan me hoofd.


Misschien moet je er maar eens WEL op in gaan of je al dan niet fout hebt gehandeld! Je moet niet per definitie de schuld bij anderen willen zoeken! Want zoals je het nu stelt moet iedereen die je beter kent het zomaar begrijpen. Je drukt jezelf hier in een slachtoffer rol, terwijl je daar nauwelijks recht op hebt! er zijn zat mensen met problemen met zichzelf of hun paard(en) hier, en iedereen lost dat anders op dan jij, maar gek genoeg h eeft iedereen hier op bokt voor de rest wel begrip maar voor jou niet of nauwelijks? Vraag je eens af waarom!

Gebeurd is gebeurd...klopt, maar jer bestaat ook nog zoiets als vergeven? Maar daar lijk je helemaal niet op aan te sturen, als je het nou eens zou willen, de eerste stap zou willen zetten, maar op deze manier maak je gewoon moedwillig alles kapot!

En dat laatste dat t voor jou is afgelsoten is ook klets, je leest bijna iedere dag mee, dus doe niet net alsof je weg gaat.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:46

Sorry maar als je dit topic goed leest wordt ik wel vergeleken met Lonneke? En idd ik weet niet wat precies haar sitautie is maar ik heb wel het nodige gelezen. JIJ weet ook niet hoe mijn sitautie is en dan bedoel ik wat VOOR Leys was. Heb jij me nooit gebeld of wat dan ook nee.
Wie zegt dat ik geen hulp heb gezocht dat weet je niet dus kan je dat ook niet zeggen. Ik heb hier idd nooit een topic over begonnen omdat het jullie niet aangaat. Een aantal mensen wisten ervan (en jij ook een gedeelte) en ook een paar die wisten dat ik echt serieus dacht ermee te stoppen.

Wat wil je horen dat ik fout was? En dan wat schiet je daarmee niets toch of wel.