Een oudere vriend...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: Een oudere vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:01

oke, nou hoop dat het lukt kun jij mooi op je eigen plekje zitten Lachen

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 08:01

dank je

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:16

Maar hij is 18 jaar ouder? Of lees is dat nou verkeerd? Kan me wel voorstellen dat je ouders er dan moeite mee hebben...
Denk dat de meeste ouders dat wel hebben en zich iig dood schrikken.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:00

Gosh meissie... het blijft gaan...

Ik wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat je snel weg kan...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:19

mijn vriend en ik schelen 20 jaar
me ouders wouden het niet accepteren
totdat ze in zagen hoeveel we van elkaar houden en hoe echt het is

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:42

20 jaar vind ik toch wel erg veel hoor, zeker als jij 15 bent, maar dat is ieder zijn mening!
Ik heb nu een vriend die 5,5 jaar ouder is,dat idee vond ik al raar in het begin. Maar het loopt goed, nou ben ik best volwassen voor mijn leeftijd, dat scheelt ook wel!
Mijn moeder zei, ach dat geeft niet, en daarna gaf ze verschillende voorbeelden van familieleden die ook een paar jaar met elkaar schelen.

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:23

hey meid, wat vervelend dat je ouders er zo moeilijk over doen.
rot voor jou en je vriend. ik snap in welke situatie dat je zit. niet dat ik een soortgelijk iets heb meegemaakt. maar wel een oudere vriend gehad waar ik ook een hoop gezeur mee heb gehad. maar dit werkte achteraf toch niet! (hij had achteraf toch een probleem met het leeftijds verschil!)
Ik hoop dat jij en je vriend snel een eigen huisje vinden.
en denk maar zo: jij bent gelukkig met je vriend. wie weet gaan jou ouders dit ooit inzien en zullen ze het achteraf toch gaan respecteren. succes en veel geluk!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:26

Ik heb 3,5jaar lang met iemand gehad die 6,5jaar ouder was. Niks mis mee als het allemaal klikt en leuk is toch, mijn ouders accepteerde het ook gewoon. Zijn ouders hadden er helaas wel moeite mee... Dus kan me wel voorstellen dat jou ouders ook niet blij zijn... Ik zou me er niet te druk over maken en ze gewoon laten zien dat je heel gelukkig bent en dat het wel serieus is, dan draaien ze wel bij!

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 17:42

ReBaTi schreef:
20 jaar vind ik toch wel erg veel hoor, zeker als jij 15 bent, maar dat is ieder zijn mening!
Ik heb nu een vriend die 5,5 jaar ouder is,dat idee vond ik al raar in het begin. Maar het loopt goed, nou ben ik best volwassen voor mijn leeftijd, dat scheelt ook wel!
Mijn moeder zei, ach dat geeft niet, en daarna gaf ze verschillende voorbeelden van familieleden die ook een paar jaar met elkaar schelen.

Ik ben geen 15, maar 20.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:03

luna1986 schreef:
ReBaTi schreef:

Ik ben geen 15, maar 20.

het meisje die zei dat er 20 jaar verschil tussen zat is 15 Knipoog

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:17

Jeetje wat een rotsituatie!
Van je ouders kan ik goed begrijpen dat ze geschrokken zijn. Zeker omdat je al een tijd met doe jongen gaat (al begrijp ik je heel goed dat je het niet eerder hebt durven/kunnen zeggen).
Maar zoals ze nu met je omgaan, vind ik ronduit belachelijk. Ze gedragen zich als een klein kind en geven totaal het verkeerde voorbeeld. De enige die zich hier volwassen gedraagt, ben jij (en je vriend misschien, maar weet niet hoe die erop reageert)! Daar zouden je ouders een voorbeeld aan moeten nemen.
Mijn vriend is 8 jaar ouder, en daar hebben mijn ouders ook heel moeilijk over gedaan. Mede daardoor (ook andere dingen) heb ik geen contact meer met ze.
Door vallen en weer opstaan ben ik nu dolgelukkig met mijn vriend en we wonen alweer anderhalf jaar samen!
Ik hoop dat je een plekje voor je paarden kan vinden. (Desnoods verder weg?? Als je een huisje hebt kan je ze weer terug nemen).
Ik hoop dat je achter de horizon die nu heel ver weg lijkt, iets heel moois vindt!