Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Precies kawa. En dat betekent toch echt jezelf regelmatig een schop onder je reet geven en bedenken dat het toch nog veel erger kan. En voor de duidelijk heid fybro en b12 zijn slechts een klein deel van mijn beperkingen dus ik weet echt wel waar ik het over heb.
faye schreef:En misschien moet je je niet zo persoonlijk aangevallen voelen? Blijkbaar zit er nogal wat frustratie bij je, daar zou ik maar iets mee doen
ieleoor schreef:faye schreef:En misschien moet je je niet zo persoonlijk aangevallen voelen? Blijkbaar zit er nogal wat frustratie bij je, daar zou ik maar iets mee doen
ja wie weet als ik die frustratie in werk stop.....
ja ik denk dat ik morgen maar weer aan de slag ga!!
bedankt ik ben genezen!!
shadowflower schreef:wat maak ik me toch kwaad om mensen die het over jongeren hebben en dat ze lui zijn ... damn hoezo over een kam scheren .... jullie zouden mijn rooster en de bijkomende klachten lichamelijk en geestelijk eens moeten zien en dan je opmerkingen even bijstellen .... hier word ik pas kwaad van .... net zoiets als ouderen over je deugd van tegenwoordig. Zelf zijn ze 10 keer zo erg afentoe ... grrr
sronnie schreef:Ik ga temmen voor een slotje, ik kwam hier met een vraag over de aanvraag van de Wajong, niet of ik (en andere) een schop onder onze kont nodig hebben.
Erg jammer dat men er meteen vanuit gaat dat jongeren lui zijn en zichzelf niet motiveren om vooruitgang te boeken, had ik dit nl. nog niet gedaan zat ik nu niet achter de pc maar lag ik op bed.
faye schreef:Nee hoor, ik was even inde war met iemand anders.
Wat de fybro en B12 betreft, die moeheid is toch iets waar je jezelf overheen moet zetten. En dat is niet altijd makkelijk, maar wel uiteindelijk beter.
runningkawa schreef:Nadya
ik denk dat de meeste vielen over de zinCitaat:Ik moet je wel waarschuwen: het keuren is een stuk strenger geworden!
Gedraag je zo apart als je maar kan, anders lukt het BIJNA niet!
Dat is natuurlijk walchelijk
Gedraag je zoals je bent, dat is tenminste eerlijk
maar goed, alweer offtopic.
sronnie schreef:Nu ik toch moet gaan toegeven dat ik niet volledig kan functioneren heb ik (met mijn ouders) besloten dat ik me toch ga laten keuren bij het UWV, alleen is er mij nog het e.e.a. onduidelijk.
Mij is destijds toen ik mijn diagnoses kreeg (1,5 jaar geleden) verteld dat ik ten alle tijde mij kon laten keuren, ik bleef ontkennen dat ik het niet ging volhouden en dacht dat ik het allemaal wel aankon, niet dus.
Nu lees ik dat je binnen 13 weken nadat je arbeidsongeschikt bent geworden de aanvraag moet indienen. Alleen vraag ik mij af is dit het moment dat je de diagnose krijgt, of het moment dat je zelf (en mijn studiebegeleider) doorkrijgen dat het geen doen is/ ik mijn ziekte min of meer accepteer?