Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kusSsS schreef:ja sommige jongens die kunnen zo bot zijn..
had ik ook, ging ik met hem mee naar het terras zaten daar wat te drinken en dan deed hij altijd zo bot met zijn vrienden erbij..
en als ik dan wat zei of ze begonnen erg te lachen of ik krijg een botte opmerking naar me hoofd.. en als we dan samen naar huis gingen dan deed hij vet lief als we weer thuis waren dan denk ik ook laat nou maar zitten..
is er dan geen tussen weg ofso?ik wil ook helemaal niet iemand zijn die de hele tijd om haar vriendje heen hangt absoluut niet.. maar zo bot hoeft nou ook weer niet..
dees_daan schreef:o ja je heel lang aankijken maar niets zeggen, dat vind ik zó irritant, op de een of andere manier kan ik daar gewoon niet tegen, en vraag dus ook altijd is er iets? nee, ik kijk gewoon even naar je.. o oke.. maar ik kan er gewoon niet tegen..
kusSsS schreef:@suusiejj verschrikkelijk vind ik die vooroordelen, alsof jij vreemd moet gaan omdat al zijn exen dat ook deden :S
dat had mijn laatste vriendje ook, tuurlijk komt de naam van je ex wel eens naar vooren omdat je van hem geleerd hebt maar dat kon hij ook niet waarderen.. en ik zag zijn gezicht dan vertrekken en dan zat hij daar met een chagerijnig gezicht :s..
het was zelfs zo erg dat hij al jaloers werd als ik even met een andere vriend van mij stond te praten.. daar kan ik dus niet tegen dan dacht hij al dat ik vreemd ging..
terwijl hij nu zelf 2 weken geleden is vreemd gegaan :S..
Amina schreef:Boehoe, tussen mij en mijn vriend gaat 't even moeilijk.. Weet nu echt niet hoe het verder zal gaan..
Bij mij is het steeds uitgegaan omdat ik vond dat jongens te weinig hun best deden voor me. Deze jongen doet dat dan weer wel
Mirjammie schreef:eertjuh22 schreef:na dat het uit was, heb ik van hem veel bizarre verhalen gehoord.. (hoort altijd achteraf de ergste verhalen natuurlijk)
Nu maak je ons natuurlijk wel heel nieuwsgierig![]()
Ik kan er echt niet bij dat zijn nieuwe vriendin het geen probleem vindt dat hij graag in vrouwenkleding rondloopt!
KiWiKo schreef:Toen ik ongeveer een jaar geen sex meer met hem had gehad, met gruwelijk ergerde aan hem....... en "oh NAADJE" dacht als hij thuiskwam.......... toen wist ik dat het tijd was
eertjuh22 schreef:ze hebben nou samen een kind, omdat hij mijn dochter niet kon vergeten..
ik moet eerlijk zeggen, ik vrees dat het kind een niet zo'n leuk leven zal krijgen![]()
maar dat hoop ik niet voor dat kindje
eertjuh22 schreef:ik zal de rest maar niet openbaar op internet vertellen, want dat is een beetje TE erg..
eertjuh22 schreef:zijn vriendin heeft vorig jaar nog contact met mij gezocht, om te vragen hoe en wat enzo.. heb haar alles haar fijn uitgelegd hoe hij is en hoe hij denkt enzo..
hij bleef ook constant tegen iedereen vertellen hoe erg hij mijn dochter miste (terwijl het niet zijn dochter is)
ik heb zoiets van.. op een moment is het klaar en ga je nadat het 2 jaar uit is, het niet meer tegen iedereen vertellenvooral hij met zijn zieke gedachtes niet...
![]()
ze hebben nou samen een kind, omdat hij mijn dochter niet kon vergeten..
ik moet eerlijk zeggen, ik vrees dat het kind een niet zo'n leuk leven zal krijgen![]()
maar dat hoop ik niet voor dat kindje
KiWiKo schreef:Toen ik ongeveer een jaar geen sex meer met hem had gehad, met gruwelijk ergerde aan hem....... en "oh NAADJE" dacht als hij thuiskwam.......... toen wist ik dat het tijd was