Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:ik koop blees juist bij c 1000, hebben vaak aanbiedingen per kg verpakt, vries erna alles per 2 stuks in
als je weinig was hebt, en bv een goede buur hebt die ooka lleen woont, kleren samen wassen om de beurt ( doe ik nu ook) zo hoef ik geen maand te wachten totdat machine vol is, en doen we om en om, ene keer mijn machine, andere keer de zijne
Hoepsie schreef:Ik heb ook een tip:
Koop GEEN vlees bij de aldi, maar bij de slager. Je kunt beter 3x per week goed vlees eten, dan dat opgespoten biovlees van de aldi. De rest van de week geen vlees, kaassoufflés zijn net zo lekker! (en nee, ik ben geen vega of fervent biologisch- aanhanger, maar ik kies wel voor dierenwelzijn)
marleen_usar schreef:Bij A.H heb je vaak stickers met 35 % korting en dat scheelt een hoop.
Elles schreef:maar inderdaad liever 3 x pw góed vlees dan die rommel. En vlees kopen als het in de aanbieding is (kan ook heel goed bij AH)
Nicolletje schreef:Janna, ik wilniet vervelend doen, maar een eigen paard kost wel wat meer dan alleen de aanschafDaarbij begint de ellende eigenlijk pas
inge81 schreef:Lynn_Nikita schreef:ik koop blees juist bij c 1000, hebben vaak aanbiedingen per kg verpakt, vries erna alles per 2 stuks in
als je weinig was hebt, en bv een goede buur hebt die ooka lleen woont, kleren samen wassen om de beurt ( doe ik nu ook) zo hoef ik geen maand te wachten totdat machine vol is, en doen we om en om, ene keer mijn machine, andere keer de zijne
Sorry moet er niet aan denken de vieze onderbroeken van de buurman te moeten wassen.
Regelmatig je vriezer ontdooien, zorg in elk geval dat er niet teveel ijsaanslag opsit, dan verbruikt deze minder stroom.
inge81 schreef:Hij mag nu komen hoor Rob, heb vandaag de hele keuken aan binnen en buitenzijde gesopt
joyce B schreef:ja, zo hebben wij bezuinigd op meubelen. De helft van wat we in huis hebben is via de ouders van mijn vriend gekomen.