T-shirts met ***teksten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olle

Re: T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:34

Haha, nou ik moet eerlijk zeggen dat ik niet kan begrijpen wat het probleem is.
Het is eerste wat ik dacht toen ik de titel las.. Hee die shirtjes zijn altijd zo leuk!! Haha!
ik zou er echt geen problemen mee hebben als mijn vriend ermee loopt. ik vind het belangrijker dat mijn vriend er verzorgt bij loopt en dat hij lief tegen mij. Dat shirt met zo'n tekst vind ik alleen maar komisch.
Ik voel me ook niet bepaald aangesproken door dat soort teksten. Zelf heb ik ook een shirtje met maneater erop. Mijn vriend word dan ook niet gelijk boos..

En even over zijn zusje. ik zou echt behoorlijk boos zijn op mijn broer als hij een t-shirt die ik aan hem geef laat rotten in zijn kast omdat zijn vriendin hem niet leuk vind. Dan vraag ik mij echt af of die vriendin wel echt om hem geeft. Nee mijn broer hoeft dat niet te proberen bij mij..

RoxxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:35

Ik krijg nu toch echt medelijden met die arme jongen. 22 jaar en volledig onder de plak van z'n vriendinnetje....... TS, je komt op mij erg belerend en nuffig over met je "ik wil dit soort reacties niet hebben" "je hebt een goede band met je ouders of je hebt het niet" en "jullie zitten misschien in een ander levensmileu als mij". Misselijk

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:36

tja de wereld van tegenwoordig.....
schandalig...uit alle gekte weet men niet wat ze moeten doen
en orginaliteit bestaat tegenwoordig ook bijna niet meer..
triest ....
en als hij echt om je geeft doet hij em niet aan.....
als ie em uberhaubt aan zou tekken

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:37

Dan snap ik weer niet wat jou probleem daar mee is... Dat soort cadeautjes geef je voor de lol en als mijn broer zijn vriendin daar een probleem mee zou hebben zou ik het logisch vinden als die hem niet aan zou trekken.

Denk gewoon een kwestie van verschillende denkbeelden onderling Knipoog

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:37

Girl007 schreef:
Sorry maar deze reacties wil ik niet hebben. Mijn ouders hebben het t'shirt gezien bij m'n broer en vinden dit respect loos tegenover de vrouw. Ze vonden het al helemaal niet kunnen dat mijn vriend er mee rond ging lopen. Ik vind het fijn dat 'm'n ouders klaar voor me staan om ook even naar mij te luisteren. Mijn moeder en ik zijn heel close en weten een heleboel van mekaar. Ook is m'n moeder gewoon altijd erg meegaand in dit soort situaties. Dus ik ben blij met zulke ouders die wel even tijd hebben voor me om even naar me te luisteren. (en mn ouders wisten dat mn vriend dit shirt had en wilden ook niet dat hij hem aantrok wanneer ik het zag. Toch is dit gebeurd en mn ouders hebben het echt gerespecteerd dat mn vriend ook aan hun zijn excuses heeft aangeboden. Mijn vriend vond het ook zijn taak om dit te doen.) Tja je hebt een goede band met je ouders of je hebt het niet.

heel goed...

laat ze lekker de middeleeuwen

de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect, geen normen en waarden...
en gaat zo voort

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:38

Liedje schreef:
Tjaa.. Eerlijk gezegd snap ik niet wat je er zo erg aan vind... Het is toch gewoon voor de gein Knipoog Dat weet iedereen Ja
Ik vind niet dat jij hem kan voorschrijven wat hij aan mag of niet. Kwetst het je echt of vind je het gewoon niet leuk?

Helemaal mee eens. Je kan dingen niet voor andere mensen bepalen. Het is niet persoonlijk op jou of iemand uit de buurt, en buiten dat gewoon voor de grap. Ik kan daar dus ook niet boos om worden. Ik zou het erger vinden als er stond van : I love my bitch *naam* , dan zou ik wel om een ander shirt vragen Knipoog

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:39

Nou Annemeik, maar dat was bijna iedereen zn eerste gedachte ook, praat erover, vraag of dat dingin de kast kan als zijzelf ernaast loopt, respect tonen kan geen kwaad..alleen het heeft een totaal andere wending gekregen e dat is waar de meeste over struikelen gok ik zo.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:39

Tja, hier ook één die er gewoon boven staat... het interesseert me helemaal geen klap als mijn vriend met zo'n shirt wil lopen. Hij doet maar. En als je dan naast hem loopt, en iemand jou dan voor h**r uitmaakt, verwacht ik dan van vriendlief een tegenreactie! Je laat je meisje toch niet zomaar uitschelden? Immers, dat soort reactie kán je krijgen met zo'n shirt, vooral van onvolwassen pubers die dat lollig vinden....

Nee hoor meid, ik zou zeggen; ga er lekker boven staan en laat meneer maar in zijn ordinaire shirtje (want ja, sorry, ik vind dat soort shirts in de regel wel vrij ordinair!) rondparaderen. Knipoog

Ik heb zelf een top waar ''hot stuff'' op staat. Heerlijk ding, maar je ziet mensen ook wel eens kijken. Knipoog Haha.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:41

ladylay schreef:
en gaat zo voort

Wat zijn voor jou normen en waarden dan? Ik geloof dat het daar niet zo veel mee te maken heeft.
ik vind het meer te maken met de vrijheid die je hebt om zelf te bepalen wat je aandoet Clown

Vind dit wel erg ver gaan om een shirtje.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:42

Olle schreef:
ladylay schreef:
en gaat zo voort

Wat zijn voor jou normen en waarden dan? Ik geloof dat het daar niet zo veel mee te maken heeft.
ik vind het meer te maken met de vrijheid die je hebt om zelf te bepalen wat je aandoet Clown

Vind dit wel erg ver gaan om een shirtje.

vind ik dus wel...
ik denk niet zo oppervlakkig...
het is ronduit ordinair dit soort taalgebruik, en helemaal op je shirt....

en het was ook op de reacties gericht...ook Knipoog

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:45

Sorry maar ik vind de tekst helemaal nog niet zo erg.

Men, wat kan iedereen tegenwoordig serieus zijn. en persoonlijk denk ik ook nog eens dat niet iedereen heilig is..
Waarom kan niemand tegenwoordig mee ergens de lol van inzien.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:45

Naa iniergeval is het nu goed tussen mij en mn vriend en ik ga nu niet meer liggen mekkeren over het feit wat jullie nou vinden. Mijn vriend en ik weten hoe we allebei in elkaar steken. Jullie kunnen dat niet over ons zeggen en hebben misschien een heel ander beeld over een relatie. Ik zeg ook niet dat ik de broek niet aan heb in de relatie maar ik zeg echt niet wat ie wel en niet mag. (behalve bij dit soort shirts) Over zijn zus, daar praat ik echt wel even mee en zij heeft er ook vast niet bij nagedacht over het feit dat ik dit niet leuk zou vinden, dit neem ik haar ook niet kwalijk hoor maar ik maak het haar wel duidelijk.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:45

Wat een drukte om een shirtje zeg. Meteen 6 pagina's vol Nagelbijten / Gniffelen

TS: ik kan me heel goed voorstellen dat je het kwetsend vind, zeker als je in het verleden gepest bent met dit soort woorden.
Maar wat ik niet begrijp is dat je jezelf volwassen noemt, maar wel je ouders erbij betrekt, een t-shirt wilt verknippen vanwege een l*llig tekstje, je vriend je excuses laat maken aan je ouders, enz.
Het is toch iets tussen jullie samen?
Wat heeft het voor nut om er zo'n drukte om te maken?
Is jullie relatie een ruzie om een shirtje wel waard? Communicatie is de basis van een goede relatie.
Je kan het ook gewoon weggooien, weggeven, of weet ik veel.

Respect voor je vriend dat hij dit voor je over heeft.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:47

Op het feit dat sommigen zeggen dat dit wel erg ver gaat om een shirt,

Misschien is dit wel zo maar ik maak op mijn manier gewoon duidelijk wat te ver gaat bij mij. En zo doet iedereen dit op zijn eigen manier en tja dat is dan misschien niet altijd de goeie maar hij weet nu wel wat de grens bij mij is in dit soort situaties.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:47

Girl007 schreef:
Naa iniergeval is het nu goed tussen mij en mn vriend en ik ga nu niet meer liggen mekkeren over het feit wat jullie nou vinden. Mijn vriend en ik weten hoe we allebei in elkaar steken. Jullie kunnen dat niet over ons zeggen en hebben misschien een heel ander beeld over een relatie. Ik zeg ook niet dat ik de broek niet aan heb in de relatie maar ik zeg echt niet wat ie wel en niet mag. (behalve bij dit soort shirts) Over zijn zus, daar praat ik echt wel even mee en zij heeft er ook vast niet bij nagedacht over het feit dat ik dit niet leuk zou vinden, dit neem ik haar ook niet kwalijk hoor maar ik maak het haar wel duidelijk.

ben blij dat het goed is Lachen

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:48

Olle schreef:
Sorry maar ik vind de tekst helemaal nog niet zo erg.

Men, wat kan iedereen tegenwoordig serieus zijn. en persoonlijk denk ik ook nog eens dat niet iedereen heilig is..
Waarom kan niemand tegenwoordig mee ergens de lol van inzien.

tja dat kan.....ieder zijn mening Lachen
en ik zie zeker de lol in van veel dingen Haha!

Mortischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:49

Tinkerloos schreef:
Girl007 schreef:
Ik wil alleen de mening horen over het feit dat ik dit niet vind kunnen. Niet over hoe ik en mijn vriend hier mee omgaan.
Jij wil graag dingen naar je eigen hand zetten heb ik zo het idee.
Alles is goed zolang jij de touwtjes in handen hebt,maar als iemand een eigen mening heeft dan wil je daar niks van horen.
Het moet zoals jij wil,en anders niet.
Nou,hier op Bokt hebben er een heleboel mensen een eigen mening,die ze niet voor jou onder stoelen of banken stoppen.
Als je die reacties niet wil horen,dan lees je er maar overheen. Clown
Je slaat de spijker op zijn kop denk ik.
(kijk bijv. maar eens naar haar onderschrift:
Het leven is een film die ik helaas niet zelf regiseer...)

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:49

@Ladylay: Dank je:D Ik ben ook echt super blij met het feit dat mn vriend WEL begrijpt dat ik dit niet doe om hem te kwetsen maar om de grenzen in onze relatie vast te stellen. Ik ben heel gelukkig met hem en we zijn er veel sterker uitgekomen! En natuurlijk we hopen om zoiets kleins nooit meer zo'n ophef te hoeven maken.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:51

Citaat:
Ik wil alleen de mening horen over het feit dat ik dit niet vind kunnen. Niet over hoe ik en mijn vriend hier mee omgaan. Jij wil graag dingen naar je eigen hand zetten heb ik zo het idee.
Alles is goed zolang jij de touwtjes in handen hebt,maar als iemand een eigen mening heeft dan wil je daar niks van horen.
Nou,hier op Bokt hebben er een heleboel mensen een eigen mening,die ze niet voor jou onder stoelen of banken stoppen.
Je slaat de spijker op zijn kop denk ik.
(kijk bijv. maar eens naar haar onderschrift:
Het leven is een film die ik helaas niet zelf regiseer...

zzoooo. snelle conclusie van deze dame dan.....
helemaal niet...zij vind het een kwetsende tekst...raar absoluut niet...
het is ordinair....dit heeft niks met naar eigen hand te zetten te maken....

ladylay

Girl007 schreef:
@Ladylay: Dank je:D Ik ben ook echt super blij met het feit dat mn vriend WEL begrijpt dat ik dit niet doe om hem te kwetsen maar om de grenzen in onze relatie vast te stellen. Ik ben heel gelukkig met hem en we zijn er veel sterker uitgekomen! En natuurlijk we hopen om zoiets kleins nooit meer zo'n ophef te hoeven maken.

heel fijn om te horen Lachen
veel geluk samen Knipoog

RoxxJarig

Ik vraag me af waarom je dit topic hebt geopend? Om bijval te krijgen van alle bokkers dat het schandalig was wat hij heeft gedaan zodat je hem dat mooi voor kon houden?

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:52

helemaal niet...ze vraagt gewoon haar mening...
mensen toch.....

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:52

En jouw ondertitel MovingCloud past hier ook wel goed in het topic Tong uitsteken
Ook ik vind het redelijk ver gaan voor een shirtje en je reacties vind ik ook wel een beetje overdreven ...
Maargoed, eind goed algoed zal ik maar zeggen ... ben blij dat je een vriend hebt die zoveel voor je over heeft en die er een minder groot probleem van maakt ... blij dat jullie relatie weer ok is Ja

OP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:55

Tinkerloos schreef:
Girl007 schreef:
Ik wil alleen de mening horen over het feit dat ik dit niet vind kunnen. Niet over hoe ik en mijn vriend hier mee omgaan.
Jij wil graag dingen naar je eigen hand zetten heb ik zo het idee.

Roxx schreef:
Ik krijg nu toch echt medelijden met die arme jongen. 22 jaar en volledig onder de plak van z'n vriendinnetje....... TS, je komt op mij erg belerend en nuffig over met je "ik wil dit soort reacties niet hebben" "je hebt een goede band met je ouders of je hebt het niet" en "jullie zitten misschien in een ander levensmileu als mij". Misselijk

Helemaal eens met bovenstaande! Afgod Valt ook wel op dat TS deze opmerkingen negeert... denk dat er dus wel een kern van waarheid inzit.. Ja

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:56

Girl007 schreef:
@ThaGirl: Wil je nu zeggen dat ik een verwend kind ben? Want dat zul je me toch echt beter moeten leren kennen.

Ik zeg niet dat je verwend bent, ik zeg dat je je verwend gedraagd! Hoe je reageert hier in dit topic!

Girl007 schreef:
Ik wil alleen de mening horen over het feit dat ik dit niet vind kunnen. Niet over hoe ik en mijn vriend hier mee omgaan. In de trant van het praten en het oplossen van dit probleem.

Je opent een discussie topic, maar wilt alleen maar reacties horen die het met jou eens zijn. Blijkbaar is alleen jou mening de goede en sorry maar zó werkt het nou eenmaal niet in deze (harde) wereld.

Take it or leave it

(En nee dit is niks persoonlijks, ik ken je niet eens. Dit is mijn mening, gebazeerd op jou posts en die mag je, in een vrij land als Nederland, gelukkig gewoon uiten.)