Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MissToseland schreef:Lizz schreef:poppels
troetelbeertjes (zijn weer terug geweest)
little pony (is weer terug)
Ik weet niet meer wat voor beer, maar hij had lang haar en in zijn staart een borstel!
En ik had zo'n molen, met bloem en daar kon je poppetjes en paardjes inhangen ofzo? Ik weet niet meer hoe dat heet, mar op bokt hebben we het er eerder over gehad!
ohja!
Ik had zo'n hartje die je open kon klappen
dan zag je een 'waterval'
daar kon ik dan allemaal inieminie zeemeerminnetjes inzetten
MissToseland schreef:wie is het!
daar ben ik echt uren zoet mee geweest!
heeft hij een snor, een bril?
Ik heb nog bergen oud speelgoed liggen, allemaal bewaard 
En een Sega spelcomputer heb ik ook gehad. Later ook een Nintendo, Duck hunt was leuk 
Supertje schreef:Oooeeehhhh oud speelgoedIk heb nog bergen oud speelgoed liggen, allemaal bewaard
Ik zie hier verschillende mensen die het over Nintendo hebben, ik had nog een Atari, met Space InvadersEn een Sega spelcomputer heb ik ook gehad. Later ook een Nintendo, Duck hunt was leuk
Kent iemand nog Polly Pocket? Dat vond ik echt geweldig. En Lady Lovely Locks (en de pixietails), daar had je geweldige poppetjes van.
Poppels heb ik nog, twee stuks. My Little Pony's heb ik er nog aardig wat van liggen, en een Wuzzle, kent iemand die? Dat waren beesten die uit 2 verschillende dieren bestonden, ik heb een Bij/Beer....
Dozen vol met playmobil heb ik ook nog, daar heb ik me uren mee vermaakt.
En hij ziet er niet al te florisant meer uit...
ik was er helemaal mee in love!
Seraphim schreef:MissToseland schreef:wie is het!
daar ben ik echt uren zoet mee geweest!
heeft hij een snor, een bril?
En als je vroeg: 'heeft hij een hoofd in de vorm van een ei?', dan wist je meteen dat het Bill was
Dat was mijn favoriete speelgoed bij mijn oma. Prachtig vond ik het, al dat haar en die gekleurde 'inzetjes'.
Nouska schreef:Waren dat niet van die Polly Pocket dingen?
En de jojo was populair
MissToseland schreef:Seraphim schreef:En als je vroeg: 'heeft hij een hoofd in de vorm van een ei?', dan wist je meteen dat het Bill was
ja met zijn kale harses
Kieffer schreef:Ochjee, die verdomde lolobal, daar ben ik ook zoo vaak vanaf gevallen! Dat kón gewoon niet werken.
Ik vond knikkeren altijd heel leukEn de jojo was populair
Seraphim schreef:Er schiet me nog iets te binnen! Toen ik een jaar of 10/11 was, was dat Glow in the Dark heel erg in, bijna iedereen had van die sterren op z'n plafond.
Seraphim schreef:Er schiet me nog iets te binnen! Toen ik een jaar of 10/11 was, was dat Glow in the Dark heel erg in, bijna iedereen had van die sterren op z'n plafond.