Ergernis binnen je relatie

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: Ergernis binnen je relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:48

Ergernis gister,.... boodschappen gedaan en alles ( want ik denk logisch vooruit altijd ) Komt hij aan: Bier!
Ja uhm kon je niet ff vooruit denken en dit aan mij doorgeven ofzo? Dus toen konden we gister apart op en neer rijden voor bier Sigaar

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:53

Dat hij altijd loopt te schelden en te vloeken als er iets niet lukt. Of dat hij constant loopt te klagen als er mensen voor zijn voeten lopen in de winkel of in de stad ofzo, dan heb ik echt zoiets van hou alsjeblieft je kop, anders erger ik me er ook kapot aan en dan word ik chago;) Normaal trek ik me er niet echt iets van aan nml en zoiezo, zelf loopt hij vast ook weleens voor iemand zijn voeten. Owjah en hij geeft vaak buitenlanders ergens de schuld van als hij die aan de telefoon heeft gehad en dan ligt de fout niet bij hun meestal, maar bij het bedrijf en het feit dat iedereen langs elkaar heen werkt. Maar ik weet toevallig waar de buitenlander'haat' vandaan komt en hij weet zelf ook dat er genoeg goede en normale buitenlanders rondlopen;)

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:04

Cyntje schreef:
Ergernis gister,.... boodschappen gedaan en alles ( want ik denk logisch vooruit altijd ) Komt hij aan: Bier!
Ja uhm kon je niet ff vooruit denken en dit aan mij doorgeven ofzo? Dus toen konden we gister apart op en neer rijden voor bier Sigaar

Hahaha, als mijn vriend bier zou willen zou hij het zelf kunnen halen. Duivel

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:27

Grootste ergernis is dat ik altijd precies kan zien wat hij gedaan heeft, bijv. brood gesmeerd (alles ligt onder de kruimels), yoki gedronken (de druppels hangen tegen de keukenkastjes), gedoucht ( de badkamer staat vol water), koekje gegeten ( de helft ligt op en tussen de bank), tanden gepoetst ( de spiegel zit onder de tandpasta en de vloer ook), iets in de prullenbak gegooid ( de helft ligt naast de prullenbak) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Verder is lomp gedrag wel een ergernis, op je tenen staan, op je haren liggen, arm in je gezicht etc etc. Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:44

iloveyah87 schreef:
mijn vriend kan gemakzuchtig zijn met iets doen. op stal (we werken samen op stal)... en veel beloven van vanavond gaan we dit of da doen maar op een 1 of andere manier komt er altijd weer wat tussen....

zo herkenbaar...vreselijk irritant...

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 15:45

Hihihihi! Suzanne, dat doet mijn vriend ook! Ach, ik vind het meestal wel vertederend. Zet 'm af en toe gewoon aan de afwas ofzo.

Verder heb ik eigenlijk geen ergernissen. Hij studeert nu namelijk een half jaar in het buitenland. En als je het zes maanden zonder elkaar gezien te hebben uithoudt, dan zie je geen ergernissen meer maar alleen maar liefde. Tot ie weer terugkomt natuurlijk! Tong uitsteken

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:01

ik erger me er ook vreselijk aan dat hij altijd te laat komt..
en als we dan, zoals gister, een afspraak hebben om kwart voor 11..belt ie om kwart over 10 op..
' ann.. kom je nog?? '

en dat we afspreken lekker een avondje te gaan bankhangen met een filmpje erbij, dat ie dan dezelde avond ineens bij een vriend zit, die had ie al zoo lang niet gesproken..
*grrrrrrr*

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:16

Ik erger me eingelijk niet echt ergens aan, omdat als we ons ergens aan ergeren het gelijk uitspreken, waar door het geen echte ergenis meer is of word.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:17

pubelia schreef:
Ik erger me eingelijk niet echt ergens aan, omdat als we ons ergens aan ergeren het gelijk uitspreken, waar door het geen echte ergenis meer is of word.

Maar dan kan het nog wel een ergernis zijn Knipoog

Ik zeg het ook direct, maar dan is het nog wel een ergernis! Clown

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:44

Ik erger me eigenlijk nergens aan. Oke, nu ik na denk toch een paar dingetjes. Schijnheilig Als hij zoveel gel in z'n haar smeert zodat ik er na een half uurtje bank liggen ook onder zit. Clown Dat hij echt een ochtendmens is en ikke niet, en dat weet hij ook en dan is ie in de ochtend gruwelijk vervelend aan het doen terwijl ik nog even wil slapen. Dat ie alle koekjes opeet en niks voor mij overlaat. Scheve mond

Haha Haha!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:28

Gho.. eentje maar eigelijk, maar daar kan ik me dan wel dood aan ergeren. Meneer wil altijd alles goed doen voor iedereen en wil altijd overal bijzijn. Gij zorgt voor de sponsering? OKE, Gij helpt het hele weekend wel mee met 't festival? OKE, Gij komt wel op de fuif draaien? OKE, Gij zorgt ervoor dat het weekend geregeld wordt? OKE, Gij komt toch mee feesten? OKE........................

Dit weekend bijvoorbeeld. Vrijdag moest hij gaan draaien op een fuif, gisteren moest hij voormiddags naar de voetbal (hij is trainer), namiddag naar een vergadering voor de organisatie voor de zoveelste fuif, en savonds is hij met zijn maten op stap geweest want het was kermis in't dorp (gevolg: enorm zat) en ik heb de ganse avond alleen thuis gezeten (examenperiode, dus ik ga ECHT niet tot 8uur smorgens op stap gaan), vanavond heb ik geregeld dat we naar de sauna gaan, gezellig met zn tweetjes, van 19 tot 22uur, belt meneer daarnet dat ze hem gisteren gevraagt hebben om te komen draaien in het jeugdhuis en dat hij toegezegt heeft dus dat we maar een half uurtje vroeger moesten stoppen zodat hij gezellig zijn zin kan doen. ARG! Heel het weekend niet gezien, dan gaan we eens iets doen komt hij met zoiets af... Frustratie, frustratie..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:56

@ tantjeuh, ik ken t ..vervelend als ze geen nee kunnen zeggen. echt heel herkendbaar..en vreselijk irritant

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 23:34

Hihihii mijn vriend is een hele lieve en verstrooide boekhouder Haha!

Om 8 uur heb je een afspraak.....om half 8 pak je je spullen bij elkaar, dan begint hij emt roepen ben je klaar dan gaan we.
Ja ik is klaar.
Ok.....dan gaat hij dus zijn haar doen, deo, misschien nog even bij scheren?
Haar checken, deo (jaja wederom) parfum! (bijna vergeten joh)
Ok...klaar....of zal ik toch nog een ander shirt aandoen? Nee schat shirt staat prima.
Ok....toch even snel een andere aan.....ben jij klaar schat?
Ja al een kwartier en jij?
Ja tuurlijk ik ook...maar dit shirt moet toch eerst gestreken worden.
Wil jij mijn shirt strijken?
Nee schat....wil ik niet....(steekt een peuk aan Haha! )
Eh lief nog 10 minuten en dan moeten we er zijn.
Jaja redden we makkelijk.
Er zit een vlekje in mijn shirt.
Sorry hij lag op de schone stapel.
Ander shirt...
Ander shirt strijken....
Deo spuiten, haar checken...parfum?
Nee geen parfum dat overleef ik niet in de auto.
Ok...staat dit goed?
Ja
Mag ik zo met je mee?
JAHAAA
Ok....we kunnen gaan.
Je porto?
Oja....
Mobiel?
O....waar ligt die dan?
Op bed.....neergegooid toen je een shirt zocht.
Ok...
Sleutels
Jaaaaaa...onee....toch niet....waar liggen die?
En jaaaa we zijn bij de deur, we zijn klaar, we kunnen gaan.
Vergeet je niet iets?
Eh....o...schoenen aantrekken....
Ja...
De witte of de bruine?
De witte
Dan bedoel je zeker de bruin he (glimlacht alsof hij me doorheeft)
Nee schat ik bedoel echt de witte
Ok....waar liggen die?
ROBERT! Het is kwart over acht man schiet nou op joh!
Ok ok je hoeft niet boos te worden hoor.
Ben ik ook niet, nou klaar?
Ja...moet de hond trouwens nog uit?
Nee hoor.
Hoe laat is doe voor het laatste geweest dan?
Net nog...
Ow....
Nou kom.
Ok (gooit deur dicht)
De sleutels!!! ^&%#$^$
Heb ik hier...
O....deur op slot en ja 5 voor half negen, maar smsen dat we ietsjes later zijn Bloos

Mijn vriend is een schatje echt waar, zelfs als ik dit intik en bedenk dat dit echt iedere keer zo is moet ik er om lachen, en tot aan het laatste kwartier lach ik er ook om op het moment dat het gebeurd.
In een vorig leven was hij professor Haha!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 01:42

Alleen dat hij zich kan ergeren aan de domste dingen !
En dan gaat hij daar over mopperen, en dan ga ik zuchten, en wat anders doen, en dan heeft hij het weer door, en dan zegt hij weer: 'Was ik weer aan het mopperen ? Sorry schat .. ' Gevolgd door een knuffel .. Clown
Ach, hetis wel irritant, maar hij doet het niet express .. ^^

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 12:00

Flutterby schreef:
Wat een geweldig topic om te lezen, ik erger me af en toe ook zó vreselijk kapot!

* Hij is standaard te laat, en dan ook echt uren te laat. Als ik na half 8 bij hem aankom is hij pissig wánt ik had het toch wel eventjes kunnen smsen dat ik later was? Nu bleef hij laatst bij mij slapen, om 10 voor 11 's avonds kwam hij aankakken, had om half 11 al de neiging om alles op slot te draaien zodat hij het zelf maar lekker uit kon zoeken. (vind persoonlijk dat ik me érg goed in heb gehouden) Wat was zijn excuus: ik had hem gesmst dat ik nog even met mijn moeder naar de ikea ging dus hij dacht dat ik pas laat terug zou zijn - góh, de ikea is maar tot 9 uur open hoor? Nors opkijken
* Zijn moeder smeert zijn boterhammetjes nog, als ik bij hem blijf slapen probeert hij dat ook voor elkaar te krijgen maar ik ben toch écht niet gek!
* Zijn mams ruimt zijn kamer op, dat is 'normaal' want hij klust mee in het huis.
* Hij kan écht niet koken, zelfs een eitje bakken zit er nog niet in.. Scheve mond
* Zijn oh zo grappige opmerkingen 'Gelukkig heb ik nog altijd minder snor dan jij hebt'. Altijd leuk om te horen, als vrouw zijnde, ik zit sowieso heel erg met die snor en ben nu met IPL bezig zodat het dus voor altijd weg zou zijn...
* KIJK, KIJK! ZIE JE DIE AUTO?? Ik kijk het rijtje van 14 auto's af en mis natuurlijk die oh-zo-geweldige-maar-vooral-heel-erg-dure auto. Bovendien moet hij om iedere auto heen lopen die de 'wow-factor' heeft. Erg irritant want als ik het een keer over paarden heb dan begint hij spontaan over iets anders of hij luisterd gewoon niet (árgh! ik moet wel naar hem luisteren namelijk Nors opkijken)
* Hij is standaard alles kwijt wat hij dus op het allerlaatste moment nodig heeft, met het gevolg dat ik me groen erger omdat ik zo lang moet wachten. Vervolgens zit hij mij op te jagen omdat HIJ zo laat is Ziek ?
* Hij kan geen echte antwoorden geven op vragen: het is altijd een 'misschien' die, als puntje bij paaltje komt al lang een 'nee' blijkt te zijn?
* Hij is ronduit agressief in zijn slaap, ellebogen en buisten in mijn gezicht en ik wordt vakkundig het bed uitgewerkt Koe
* Als ik stil ben en naar zijn gebazel over auto's luister ben ik 'chagrijnig', als ik zelf wat te vertellen heb dan ben ik weer 'hyperactief' en wordt hij chagrijnig omdat ik geen rekening met hem zou houden..
* Hij gaat zelf wel eens uit met een vriend, maar hij wil mij niet mee hebebn. Nu wilde ik eens een keer uitgaan met een stel vriendinnen, meteen ruzie want hij is bang dat ik íets zal doen. Gimme a break - mag ik ook lol hebben zonder jou? Jij wil mij niet mee, dan ik jou ook niet Nors opkijken
* Ik kan constant achter zijn kont aan gaan bellen, als hij belooft morgen mij te bellen dan kan ik tot half 12 op blijven omdat hij nog zoveel te doen had dat voor ging?
* Ik maak altijd de fouten, hij niet.. Als hij iets precies hetzelfde doet dan is dat toch altijd ANDERS en dus niet zijn schuld. (áááárgh! die staat op nr 1 op het moment Stoom uit je oren )

(merk dat het een hele waslijst is, stop er nu maar even mee geloof ik Bloos Ik erger me zo vreselijk rot de laatste tijd.. )

tijd voor een break, singel leven? Pling

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:25

Hannanas schreef:
Flutterby schreef:
Wat een geweldig topic om te lezen, ik erger me af en toe ook zó vreselijk kapot!

* Hij is standaard te laat, en dan ook echt uren te laat. Als ik na half 8 bij hem aankom is hij pissig wánt ik had het toch wel eventjes kunnen smsen dat ik later was? Nu bleef hij laatst bij mij slapen, om 10 voor 11 's avonds kwam hij aankakken, had om half 11 al de neiging om alles op slot te draaien zodat hij het zelf maar lekker uit kon zoeken. (vind persoonlijk dat ik me érg goed in heb gehouden) Wat was zijn excuus: ik had hem gesmst dat ik nog even met mijn moeder naar de ikea ging dus hij dacht dat ik pas laat terug zou zijn - góh, de ikea is maar tot 9 uur open hoor? Nors opkijken
* Zijn moeder smeert zijn boterhammetjes nog, als ik bij hem blijf slapen probeert hij dat ook voor elkaar te krijgen maar ik ben toch écht niet gek!
* Zijn mams ruimt zijn kamer op, dat is 'normaal' want hij klust mee in het huis.
* Hij kan écht niet koken, zelfs een eitje bakken zit er nog niet in.. Scheve mond
* Zijn oh zo grappige opmerkingen 'Gelukkig heb ik nog altijd minder snor dan jij hebt'. Altijd leuk om te horen, als vrouw zijnde, ik zit sowieso heel erg met die snor en ben nu met IPL bezig zodat het dus voor altijd weg zou zijn...
* KIJK, KIJK! ZIE JE DIE AUTO?? Ik kijk het rijtje van 14 auto's af en mis natuurlijk die oh-zo-geweldige-maar-vooral-heel-erg-dure auto. Bovendien moet hij om iedere auto heen lopen die de 'wow-factor' heeft. Erg irritant want als ik het een keer over paarden heb dan begint hij spontaan over iets anders of hij luisterd gewoon niet (árgh! ik moet wel naar hem luisteren namelijk Nors opkijken)
* Hij is standaard alles kwijt wat hij dus op het allerlaatste moment nodig heeft, met het gevolg dat ik me groen erger omdat ik zo lang moet wachten. Vervolgens zit hij mij op te jagen omdat HIJ zo laat is Ziek ?
* Hij kan geen echte antwoorden geven op vragen: het is altijd een 'misschien' die, als puntje bij paaltje komt al lang een 'nee' blijkt te zijn?
* Hij is ronduit agressief in zijn slaap, ellebogen en buisten in mijn gezicht en ik wordt vakkundig het bed uitgewerkt Koe
* Als ik stil ben en naar zijn gebazel over auto's luister ben ik 'chagrijnig', als ik zelf wat te vertellen heb dan ben ik weer 'hyperactief' en wordt hij chagrijnig omdat ik geen rekening met hem zou houden..
* Hij gaat zelf wel eens uit met een vriend, maar hij wil mij niet mee hebebn. Nu wilde ik eens een keer uitgaan met een stel vriendinnen, meteen ruzie want hij is bang dat ik íets zal doen. Gimme a break - mag ik ook lol hebben zonder jou? Jij wil mij niet mee, dan ik jou ook niet Nors opkijken
* Ik kan constant achter zijn kont aan gaan bellen, als hij belooft morgen mij te bellen dan kan ik tot half 12 op blijven omdat hij nog zoveel te doen had dat voor ging?
* Ik maak altijd de fouten, hij niet.. Als hij iets precies hetzelfde doet dan is dat toch altijd ANDERS en dus niet zijn schuld. (áááárgh! die staat op nr 1 op het moment Stoom uit je oren )

(merk dat het een hele waslijst is, stop er nu maar even mee geloof ik Bloos Ik erger me zo vreselijk rot de laatste tijd.. )

tijd voor een break, singel leven? Pling

Nee, hou ook heel veel van hem hoor! Ik vergelijk het maar even met mijn verzorgpony: er zijn perioden dat dat beest wel zo stronteigenwijs en vervelend is dat ik er écht helemaal gek en radeloos van wordt.. Daarnaast zijn er perioden waarin het super gaat en je gewoon weet waarvoor je dat allemaal hebt gepikt Haha! En dat beest doe ik ook al járen, vriendje heb ik nog geen 2 jaar Koe

Achja, een beetje dynamiek in mijn leven hé Knipoog

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:16

Flutterby, zou het inderdaad niet direct uitmaken, het is inderdaad een hele lijst met ergernissen maar je zegt het zelf al, het is waarschijnlijk een periode die gewoon weer overgaat. Als dat niet zo is, dan moet je je zorgen gaan maken Knipoog

Hmm en mijn lijst met ergernissen.. Die is nog niet zo heel erg groot, want zo lang zijn we nog niet bij elkaar, net 5 maanden Haha! En is ook niet zo dat ik me er kapot aan erger ofzo, maar soms... Knipoog

* Dat ie me vaak zit te plagen, en over msn & sms is het dan moeilijk te raden hoe ie het bedoelt, zeker als ie geen smilies gebruikt... Maar ik zit hem net zo vaak te pesten, dus ergens wel goed dat ie me terugpakt Haha! Alleen dan is het lang zo leuk niet natuurlijk, als hij dat bij mij doet Tong uitsteken
* Af en toe kan ie echt zeuren over de kleinste dingetjes, dan denk ik wel es van joh waar maak je je nou druk om, maar dat heeft ie andersom ook wel es waarschijnlijk Tong uitsteken

En verder zou ik het eigenlijk niet weten nog... Tuurlijk zijn er wel es kleine dingen, maar dan kunnen we daar over praten en dan doet ie daar over het algemeen ook wel wat mee. En ach, zou hem best wat vaker willen zien maar hij heeft het druk met school & nieuwe baan dus dan zit dat er ook niet altijd in. Tong uitsteken

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:40

Ahh ik meld me hier ook!!!

Me vriend is echt een schat van een jong!
Maar laatste tijd irriteer ik me eraan dat als ik wil afspreken dat hij zegt: Ff kijken wat me vrienden gaan doen!
Ik gun hem best tijd met ze vrienden!
Maar bv vorige week (ff de hele week afwerken)

Maandag: hij ging plaatjes draaien bij vrienden (hardcore en herrie) Hij vroeg niet of ik mee wou gaan, maar aan paar vrienden van hem wel! (best hoef er niet altijd bij te zijn! Haha! )

Dinsdag: moest hij werken tot 22u en zou hem daarna zien!
Hij zou me bellen, heeft ie niet gedaan, want hij was erna wat met ze vrienden gaan drinken! (maar volgens hem was ie mij niet vergeten Huilen van het lachen )

Woensdag: voetbal op tv! We zouden samen op de bank gaan kijken Ja
Maar nee hoor.. het lag eraan wat ze vrienden gingen doen!
Dus moest hier naar de sportcafé waar ik een beetje hekel aan heb!
Mja wou hem zien dus ik ging erheen Lachen

Donderdag: Hij moest zaalvoetballen! Daarna zou ik hem zien!
(zou eigenlijk komen kijken, maar me begeleider (iemand die me helpt met me paard) kwam de vorderingen tussen mij en me paard bekijken, dus ik kon niet)
Als ik kwam moest ik weer naar sportcafé komen, omdat hij daar was met zijn vrienden!
Ik vroeg dat als ik kwam of we dan naar zijn huis gingen!
Maar nee het was gezellig met zijn vrienden! Dus ik ging er ook niet heen!
Maarrrr hij zou vroeg online zijn (rond uurtje of 22 zei hij)
Wie komt er 1 minuut over 12 aankakken op i-net.. juistem me vriend! (was goed gefrustreerd, aangezien ik de hele tijd aan het wachten was! En hem had gesmst en gebeld, en hij zei steeds dat ie eraan kwam)

Vrijdag: moest ie weer werken tot 22u! zou hem erna zien, en het is gebeurt! Maar moest weer naar sportcafé komen (zou bij hem slapen, dus ja moest wel Clown )
Was ook wel gezellig in sportcafé! Alleen ja.. ik erger me aan het vele drankgebruik daar altijd!

Mja deze week wordt het dezelfde liedje vertelde hij!
Maar hij snapt niet dat ik me achtergesteld voel! Scheve mond
Heb het er vaak met hem overgehad dat ik het niet vind ik kloppen als ik vraag om af te spreken, dat hij elke keer zegt: moet ik even kijken wat me vrienden doen!
Mja het zal wel een fase zijn!
Wil er ook geen heel groot probleem van maken! Want ja voor hem zijn ze vrienden belangrijk, en bv voor mij mijn paarden! Lachen

Heb ook tegen hem gezegt dat ik niet meer ga vragen wanneer we elkaar weer zien! Maar dat het van zijn kant af moet komen!
(wil niet te claimerig overkomen Knipoog )

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:44

@ fz_lin oef..hoe herkenbaar..knap dat je er mee om kan gaan.. ik kan dat dus echt niet

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:06

Hehe ik houd in me hoofd dat alles wel op ze pootjes terecht komt!
Eerst was het geval dat hij ze vrienden bijna nooit zag, en mij dagelijks!
Dus aan de ene kant snap ik het wel!
Alleen word langzaam aan gek van het antwoord op me vraag wanneer ik hem weer zie!

Maar uiteindelijk komt alles wel goed!
Me moeder heeft me vrijdag duidelijk gemaakt dat het net zoiets is als paardrijden:
Het loopt niet altijd zoals jij wilt dat het loopt Huilen van het lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:27

NOu Fzlin daar zou ik dus echt niet mee om kunnen gaan, dat hij wat wil gaan doen met zijn vrienden best, maar niet elke vraag beantwoorden met even checken bij mijn vrienden hoor.
Daar zou ik gillend gek van worden.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:31

Hehe was bij mij van de week ook het geval dat ik gillend gek werd! Haha!
Maar het praten heeft wel wat opgeleverd! Lachen
Ik ga vanavond weer naar me moeder, en hij zou eigenlijk weer naar vrienden gaan plaatjes draaien.
Maar hij zei net opeens: Ik ga (naam van zijn vriend) afbellen, en ik ga eens lekker met jou mee!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:31

Ah, dat is wel een lieve gedachte van hem!

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:33

Ja best wel! Maar hij is ook wel lief Knipoog
En mankementjes heb je altijd wel toch?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:50

Fitch schreef:
Hihihihi! Suzanne, dat doet mijn vriend ook! Ach, ik vind het meestal wel vertederend. Zet 'm af en toe gewoon aan de afwas ofzo.

Verder heb ik eigenlijk geen ergernissen. Hij studeert nu namelijk een half jaar in het buitenland. En als je het zes maanden zonder elkaar gezien te hebben uithoudt, dan zie je geen ergernissen meer maar alleen maar liefde. Tot ie weer terugkomt natuurlijk! Tong uitsteken

Nou ik erger me anders dood, gelukkig ben ik volgende week weer thuis na een half jaar Haha!