Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Re: Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:47

ik denk niet dat er zoiets bestaat als ik kan gewoon niet weg.
alles kan, je moet alleen ook echt willen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:48

koeienpoep Risje! Lachen Lachen

ik was 7 maanden zwanger toen pa besloot flieft te worden, toen mijn dochter 2 was ben ik gaan samenwonen met een man die totaal niet bij me paste..... heb het wel 4 jaar volgehouden.....

nu, nu ben ik al meer dan 2 jaar alleen, heb een leuk vriendje (okee kunnen de meningen over verdeeld zijn Lachen ) en ik ben gelukkig........

geluk dwing je af

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:48

Risje80 schreef:
Chubby, ik heb 2 kinderen. Mijn eerste dochter komt al uit een eerder huwelijk. En zij gaat hier ook naar school. Ik kan gewoon niet weg hier.
Ik was een enorm sterke vrouw heb een hele moeilijke scheiding door moeten maken. Ik was zoooo ontzettend gelukkig samen met mijn dochtertje op een flatje. Ik heb daar heel hard voor moeten vechten. Ik had daar nooit weg moeten gaan.
Maar dan komt je droomman voorbij....... Dacht ik.

Ik denk dat je je kinderen uiteindelijk gelukkiger zal maken met de beslissing om bij hem weg te gaan. Is geld het probleem? Zijn er mensen (familieleden/vrienden) die je kunnen helpen?
Je verdient echt zoveel beter, wil je dit echt de rest van je leven blijven volhouden?

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:53

Nee, ik wil het mijn dochter niet aan doen. Zij heeft al vervelende scheidingen (met geweld) mee moeten maken bij haar biologische vader. Ze voelt zich veilig bij ons. Ik kan ook nog steeds niet leven met mijn lastige ex. En dan zou ik er 2 hebben Verdrietig .
Ik zal zo ontzettend veel moeten opgeven, waaronder mijn paard. No way, ik hou mn mannetje wel voor t geld Haha! .
Ik kan nu doen en laten wat ik wil, zo`n makkelijk leven krijg ik nooit meer.
Ik denk dat ik het me minder moet gaan aantrekken. Of misschien als ik het toelaat dat hij het niet meer interresant vind.
Het enigste probleem is dat ik meestal veel zin heb in sex en hij niet (tja, waarom weet ik wel)
Ach, misschien kom ik ook wel een leuke kerel tegen alleen voor de sex Tong uitsteken , nee hoor grapje.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:57

KiWiKo schreef:
Patos........ komt vanzelf, echt waar Lachen

Kun je niet wat overstralen? (trekt een sip gezicht)
Al de exen van mijn vriend (zijn lijstje is net wat uitgebreider dan de mijne) zijn van die zelfverzekerde types die heel goed weten wat ze willen en zich niet aan iemand vastklampen (tenminste, dat is mij verteld).
Wat moet hij dan bij mij? (En door dat soort gedachtes voel ik me alleen nog maar belabberder)

Maar goed, tot zover mijn persoonlijke sores --> weer terug ontopic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:57

nou ja.. waarom niet risje..
bedoel als jullie bij elkaar blijven voor veiligheid en financiele zekerheid.. en hij zoekt de seks buiten de deur, waarom jij niet..

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:58

suze_ schreef:
bedoel als jullie bij elkaar blijven voor veiligheid en financiele zekerheid.. en hij zoekt de seks buiten de deur, waarom jij niet..

ja helemaal meee eens Tong uitsteken, ga eens een lekker beschuitje eten bij een mooie vent Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:58

@patos: misschien denk jij dat zijn exen zo zijn.. maar weet je het zeker? wellicht zijn zij goed in maskers en zo overkomen, maar zijn ze ergens ook onzeker over bepaalde dingen?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:00

Risje80 schreef:
Nee, ik wil het mijn dochter niet aan doen. Zij heeft al vervelende scheidingen (met geweld) mee moeten maken bij haar biologische vader. Ze voelt zich veilig bij ons. Ik kan ook nog steeds niet leven met mijn lastige ex. En dan zou ik er 2 hebben Verdrietig .
Ik zal zo ontzettend veel moeten opgeven, waaronder mijn paard. No way, ik hou mn mannetje wel voor t geld Haha! .
Ik kan nu doen en laten wat ik wil, zo`n makkelijk leven krijg ik nooit meer.
Ik denk dat ik het me minder moet gaan aantrekken. Of misschien als ik het toelaat dat hij het niet meer interresant vind.
Het enigste probleem is dat ik meestal veel zin heb in sex en hij niet (tja, waarom weet ik wel)
Ach, misschien kom ik ook wel een leuke kerel tegen alleen voor de sex Tong uitsteken , nee hoor grapje.

Het klinkt een beetje raar, maar misschien kan zo'n deal wel goed zijn in dit geval. Dan hoef je niet bij hem weg, kun je mooi op zijn kosten blijven leven. Even goede vrienden. Zo kun jij ook nog de kans krijgen om een leuk persoon tegen het lijf te lopen. Waarom hij wel en jij niet?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:00

maudy_89 schreef:
suze_ schreef:

ja helemaal meee eens Tong uitsteken, ga eens een lekker beschuitje eten bij een mooie vent Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:02

precies patos, waarom hij wel en risje niet Ja

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:02

patos schreef:
KiWiKo schreef:
Patos........ komt vanzelf, echt waar Lachen

Wat moet hij dan bij mij? (En door dat soort gedachtes voel ik me alleen nog maar belabberder)

Hij IS bij jou....dat zal niet voor niets zijn.
Haal jezelf toch niet zo naar beneden. Ieder mens mag er zijn...jij ook.
Hoe meer eigenwaarde je hebt, des te meer uitstraling en zelfverzekerdheid je hebt.

Je kunt het ook andersom redeneren: wat moet jij met hem??? Vraagt hij zich dat wel eens af? denk het niet hè.....
Waarom houdt het jou dan wel bezig?

Ik vraag me dat overigens geen moment af. Mijn man en im zijn een team....zo voel ik het. En mocht het later ooit anders uitpakken.....so be it... Maar deze tijd hebben we dan mooi binnen....we hebben het zo goed samen! En wat we vooral hebben is humor....en na al die jaren huwelijk...nog steeds verliefde momenten.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:03

suze_ schreef:
@patos: misschien denk jij dat zijn exen zo zijn.. maar weet je het zeker? wellicht zijn zij goed in maskers en zo overkomen, maar zijn ze ergens ook onzeker over bepaalde dingen?

Vind het lief dat je met me meedenkt. Maar je hebt nou eenmaal types die in een kroeg alle aandacht trekken door hun zelfverzekerde houding en altijd wat te vertellen hebben, en de types zoals ik : rustiger en wat minder spontaan/outgoing omdat ik altijd bang ben om fouten te maken.

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:05

Ik zou er niet (met mijn jaloursie) mee kunnen leven dat hij daadwerkelijk echt sex heeft met een andere vrouw. Waarom voldoe ik niet???
Hij mastrubeert op internet (iets wat ik vresselijk vind) omdat hij mij zo had overtuigt dat hij dit nooit zou doen, voel ik het echt als emotionele ontrouw.
Ik leef voor mijn kinderen en dieren, en net als wat Kiwiko zegt, Hij is maar een bijzaak, hihihi.
Hier heeft hij het zlef naar gemaakt.
We hadden echt een hele fijne relatie, maar zo zou het nooit meer worden.
Ik ben erg benieuwd wat er uit de gesprekken gaan komen met die psyiator.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:06

mooi gezegd polly Ja

ik schijn in de kroeg ook best zo over te komen patos Bloos van mezelf behoorlijk spontaan idd.. maar ook ik kan onzekeren hoor Haha! en dan kan ik ook heeel stil worden Clown

maar denk wat polly zegt, hij is niet voor niks met jou! hij houdt van jou om wie jij bent inclusief het rustigere Lachen en exen zijn niet voor niks exen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:08

Risje80 schreef:
Ik zou er niet (met mijn jaloursie) mee kunnen leven dat hij daadwerkelijk echt sex heeft met een andere vrouw. Waarom voldoe ik niet???
Hij mastrubeert op internet (iets wat ik vresselijk vind) omdat hij mij zo had overtuigt dat hij dit nooit zou doen, voel ik het echt als emotionele ontrouw.
Ik leef voor mijn kinderen en dieren, en net als wat Kiwiko zegt, Hij is maar een bijzaak, hihihi.
Hier heeft hij het zlef naar gemaakt.
We hadden echt een hele fijne relatie, maar zo zou het nooit meer worden.
Ik ben erg benieuwd wat er uit de gesprekken gaan komen met die psyiator.

Maar je BENT er niet gelukkig mee. Doe daar iets mee, op wat voor manier dan ook, al is het alleen maar voor je kinderen. En moeilijkheden en beren op de weg zijn er om overwonnen te worden, het is je al eens gelukt, dat lukt je nu ook!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:12

suze_ schreef:
mooi gezegd polly Ja

ik schijn in de kroeg ook best zo over te komen patos Bloos van mezelf behoorlijk spontaan idd.. maar ook ik kan onzekeren hoor Haha! en dan kan ik ook heeel stil worden Clown

maar denk wat polly zegt, hij is niet voor niks met jou! hij houdt van jou om wie jij bent inclusief het rustigere Lachen en exen zijn niet voor niks exen.

Jullie beuren me echt op met jullie reacties, lief zeg! Ach gut
Een piekeraar zal ik altijd wel blijven, maar af en toe moet iemand me een schop onder mijn kont geven en dan gaat het alweer een heel stuk beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:13

Haha! ik zit hier in de huiskamer in een topic waar we elkaar iedere dag wel een keer een schop onder de kont geven met dit soort dingen Knipoog

graag gedaan Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:14

crossmonster schreef:
ik vind het moeilijk, irm.

ik wil niet dat hij jou nogmaals pijn doet !!

zelf heb ik een keer hetzelfde meegemaakt, met de liefde van mijn leven... hij was vreemd geweest, ik had het hem vergeven, zei ik, maar ik kon er niet mee leven.
het vertrouwen was totaal weg, elk smsje en telefoontje dat hij kreeg dacht ik dat zij dat was, uiteindelijk is onze relatie door haar ook stuk gelopen
dat kreng had zijn vrienden tegen me opgestookt, door te zeggen dat ik vreemdging enzo, en sja die eikel geloofde zijn vrienden niet, maar ja het schept geen band zullen we maar zeggen,
uiteindelijk is hij er met dat secreet vandoor gegaan.

hoop dat het bij jouw dus anders gaat Haha!
maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat het vertrouwen kapot is, en HIJ moet dat vertrouwen weer opbouwen, de tips die elmira geeft zijn idd goeie

Ik heb dezelfde ervaring als crossmonster Ja
bij mij is het ookniet eenmalig geweest, hij bleef maar vreemdgaan Boos!

Ook de tips van ladyemira kan ik me niet in vinden. Hij moet uit zichzelf laten merken aan jou dat jij voor hem de enige bent, daar hoef je niet om te vragen
HIJ moet JOU het vertrouwen weer terug kunnen geven...

Ik geloof niet meer in een relatie nadat mijn partner vreemd is gegaan

Chubby

Risje, ga er maar vanuit dat 95% van de mannen masturbeert. De een doet dat mbv zijn eigen fantasie, de ander heeft er een plaatje of filmpje bij nodig..

Ik ben zeer jaloers aangelegd door ervaring uit het verleden, maar om masturberen kan ik me echt niet druk maken Nagelbijten / Gniffelen

Doe jij het zelf nooit met jezelf? En zo ja, verraad je daarmee je man dan? Of voelt dat niet zo?

Lovely1

patos schreef:
suze_ schreef:

Vind het lief dat je met me meedenkt. Maar je hebt nou eenmaal types die in een kroeg alle aandacht trekken door hun zelfverzekerde houding en altijd wat te vertellen hebben, en de types zoals ik : rustiger en wat minder spontaan/outgoing omdat ik altijd bang ben om fouten te maken.

Ik ben ook stil, minder spontaan.. ik kan een hele avond in de kroeg staan zonder een woord gezegd te hebben en heb me dan ook kostelijk vermaakt. Mijn vriend was ontzettend spontaan en druk en kletserig maar kon mij omdat ik rustig was en wat meer in mezelf super waarderen. Door mij werd hij rustiger, en daarbij komt heeeel veel mannen vinden het gewoon spannend.. (ik vat hem ook niet helemaal hoor;),maarja blijven mannen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:15

masturberen voel ik me ook niet bedreigd door nee.. weet zelf dat dat totaal los staat van mijn relatie met iemand.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:16

suze_ schreef:
masturberen voel ik me ook niet bedreigd door nee.. weet zelf dat dat totaal los staat van mijn relatie met iemand.

Mee eens, behalve als je tekort komt in bed.. haha dan moet je toch eens gaan praten Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:19

Chubby schreef:
Risje, ga er maar vanuit dat 95% van de mannen masturbeert. De een doet dat mbv zijn eigen fantasie, de ander heeft er een plaatje of filmpje bij nodig..

Ik ben zeer jaloers aangelegd door ervaring uit het verleden, maar om masturberen kan ik me echt niet druk maken Nagelbijten / Gniffelen

Doe jij het zelf nooit met jezelf? En zo ja, verraad je daarmee je man dan? Of voelt dat niet zo?

Volgens mij masturbeert iedereen wel (wel wat genânt onderwerp Bloos ) Mn vriend en ik weten dat ook van elkaar en zien het eerder als een uitbreiding van ons seksleven dan als verraad.
Het ligt er denk ik aan hoe je ermee omgaat, en natuurlijk hoe je partner dat doet.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:22

Lovely1 schreef:
Ik ben ook stil, minder spontaan.. ik kan een hele avond in de kroeg staan zonder een woord gezegd te hebben en heb me dan ook kostelijk vermaakt. Mijn vriend was ontzettend spontaan en druk en kletserig maar kon mij omdat ik rustig was en wat meer in mezelf super waarderen. Door mij werd hij rustiger, en daarbij komt heeeel veel mannen vinden het gewoon spannend.. (ik vat hem ook niet helemaal hoor;),maarja blijven mannen).

Maar ik ben ook niet echt stil hoor, heel veel mensen merken het ook niet aan mij. Ik kan heel goed een masker voorzetten, maar ik voel me er niet prettig bij. En mensen die mij goed kennen (zoals mijn vriend dus) weten hoe ik echt ben. Maar je zult wel gelijk hebben, we zijn niet voor niets nog steeds samen.