Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) en ik ben gelukkig........Risje80 schreef:Chubby, ik heb 2 kinderen. Mijn eerste dochter komt al uit een eerder huwelijk. En zij gaat hier ook naar school. Ik kan gewoon niet weg hier.
Ik was een enorm sterke vrouw heb een hele moeilijke scheiding door moeten maken. Ik was zoooo ontzettend gelukkig samen met mijn dochtertje op een flatje. Ik heb daar heel hard voor moeten vechten. Ik had daar nooit weg moeten gaan.
Maar dan komt je droomman voorbij....... Dacht ik.
.
.
, nee hoor grapje. KiWiKo schreef:Patos........ komt vanzelf, echt waar

suze_ schreef:nou ja.. waarom niet risje..
bedoel als jullie bij elkaar blijven voor veiligheid en financiele zekerheid.. en hij zoekt de seks buiten de deur, waarom jij niet..
, ga eens een lekker beschuitje eten bij een mooie vent
Risje80 schreef:Nee, ik wil het mijn dochter niet aan doen. Zij heeft al vervelende scheidingen (met geweld) mee moeten maken bij haar biologische vader. Ze voelt zich veilig bij ons. Ik kan ook nog steeds niet leven met mijn lastige ex. En dan zou ik er 2 hebben.
Ik zal zo ontzettend veel moeten opgeven, waaronder mijn paard. No way, ik hou mn mannetje wel voor t geld.
Ik kan nu doen en laten wat ik wil, zo`n makkelijk leven krijg ik nooit meer.
Ik denk dat ik het me minder moet gaan aantrekken. Of misschien als ik het toelaat dat hij het niet meer interresant vind.
Het enigste probleem is dat ik meestal veel zin heb in sex en hij niet (tja, waarom weet ik wel)
Ach, misschien kom ik ook wel een leuke kerel tegen alleen voor de sex, nee hoor grapje.
maudy_89 schreef:suze_ schreef:nou ja.. waarom niet risje..
bedoel als jullie bij elkaar blijven voor veiligheid en financiele zekerheid.. en hij zoekt de seks buiten de deur, waarom jij niet..
ja helemaal meee eens, ga eens een lekker beschuitje eten bij een mooie vent
patos schreef:KiWiKo schreef:Patos........ komt vanzelf, echt waar
Wat moet hij dan bij mij? (En door dat soort gedachtes voel ik me alleen nog maar belabberder)
suze_ schreef:@patos: misschien denk jij dat zijn exen zo zijn.. maar weet je het zeker? wellicht zijn zij goed in maskers en zo overkomen, maar zijn ze ergens ook onzeker over bepaalde dingen?

van mezelf behoorlijk spontaan idd.. maar ook ik kan onzekeren hoor
en dan kan ik ook heeel stil worden 
en exen zijn niet voor niks exen. Risje80 schreef:Ik zou er niet (met mijn jaloursie) mee kunnen leven dat hij daadwerkelijk echt sex heeft met een andere vrouw. Waarom voldoe ik niet???
Hij mastrubeert op internet (iets wat ik vresselijk vind) omdat hij mij zo had overtuigt dat hij dit nooit zou doen, voel ik het echt als emotionele ontrouw.
Ik leef voor mijn kinderen en dieren, en net als wat Kiwiko zegt, Hij is maar een bijzaak, hihihi.
Hier heeft hij het zlef naar gemaakt.
We hadden echt een hele fijne relatie, maar zo zou het nooit meer worden.
Ik ben erg benieuwd wat er uit de gesprekken gaan komen met die psyiator.
suze_ schreef:mooi gezegd polly
ik schijn in de kroeg ook best zo over te komen patosvan mezelf behoorlijk spontaan idd.. maar ook ik kan onzekeren hoor
en dan kan ik ook heeel stil worden
maar denk wat polly zegt, hij is niet voor niks met jou! hij houdt van jou om wie jij bent inclusief het rustigereen exen zijn niet voor niks exen.
ik zit hier in de huiskamer in een topic waar we elkaar iedere dag wel een keer een schop onder de kont geven met dit soort dingen 
crossmonster schreef:ik vind het moeilijk, irm.
ik wil niet dat hij jou nogmaals pijn doet !!
zelf heb ik een keer hetzelfde meegemaakt, met de liefde van mijn leven... hij was vreemd geweest, ik had het hem vergeven, zei ik, maar ik kon er niet mee leven.
het vertrouwen was totaal weg, elk smsje en telefoontje dat hij kreeg dacht ik dat zij dat was, uiteindelijk is onze relatie door haar ook stuk gelopen
dat kreng had zijn vrienden tegen me opgestookt, door te zeggen dat ik vreemdging enzo, en sja die eikel geloofde zijn vrienden niet, maar ja het schept geen band zullen we maar zeggen,
uiteindelijk is hij er met dat secreet vandoor gegaan.
hoop dat het bij jouw dus anders gaat
maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat het vertrouwen kapot is, en HIJ moet dat vertrouwen weer opbouwen, de tips die elmira geeft zijn idd goeie

patos schreef:suze_ schreef:@patos: misschien denk jij dat zijn exen zo zijn.. maar weet je het zeker? wellicht zijn zij goed in maskers en zo overkomen, maar zijn ze ergens ook onzeker over bepaalde dingen?
Vind het lief dat je met me meedenkt. Maar je hebt nou eenmaal types die in een kroeg alle aandacht trekken door hun zelfverzekerde houding en altijd wat te vertellen hebben, en de types zoals ik : rustiger en wat minder spontaan/outgoing omdat ik altijd bang ben om fouten te maken.
suze_ schreef:masturberen voel ik me ook niet bedreigd door nee.. weet zelf dat dat totaal los staat van mijn relatie met iemand.
Chubby schreef:Risje, ga er maar vanuit dat 95% van de mannen masturbeert. De een doet dat mbv zijn eigen fantasie, de ander heeft er een plaatje of filmpje bij nodig..
Ik ben zeer jaloers aangelegd door ervaring uit het verleden, maar om masturberen kan ik me echt niet druk maken![]()
Doe jij het zelf nooit met jezelf? En zo ja, verraad je daarmee je man dan? Of voelt dat niet zo?
) Mn vriend en ik weten dat ook van elkaar en zien het eerder als een uitbreiding van ons seksleven dan als verraad.Lovely1 schreef:Ik ben ook stil, minder spontaan.. ik kan een hele avond in de kroeg staan zonder een woord gezegd te hebben en heb me dan ook kostelijk vermaakt. Mijn vriend was ontzettend spontaan en druk en kletserig maar kon mij omdat ik rustig was en wat meer in mezelf super waarderen. Door mij werd hij rustiger, en daarbij komt heeeel veel mannen vinden het gewoon spannend.. (ik vat hem ook niet helemaal hoor;),maarja blijven mannen).