jaloezie binnen een relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: jaloezie binnen een relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:56

Ik ga best vaak uitgebreid eten met een vriend van me, omdat we dat leuk vinden gewoon, is niks erg aan imo. Ik ben maar blij dat wij niet verwachten van elkaar dat we zo erg aan elkaar hangen..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:57

Ooh dat soort typjes zijn mega irritant!
Net zoals die meiden die sms-jes sturen met moppie, schatje, hou van je enzo.... Boos!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:57

Die zou ik echt wat aandoen Suzanne!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:59

LCharlotte schreef:
Die zou ik echt wat aandoen Suzanne!

Hmm ja was er wel pissed om ja. Maar ja hoe meer ik me op laat naaien hoe leuker zij dat vind natuurlijk,

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:00

ik zou haar er echt op aan spreken!! Ik kan er ook echt niet tegen als hij smsjes zou krijgen van hou van je enzo.. maar nu heb ik wat dat betreft geen recht van spreken meer..

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:02

Zou haar wel even bezoeken en duidelijk maken dat dat niet helemaal de bedoeling is. Evt een ander nr voor mij vriend

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:04

Als ik haar erop aan zou speken heeft zij dr zin... vind ze prachtig.
En ruzie met mn vriend, die had namelijk zakelijke contacten met haar en daar wilde hij dus voorzichtig mee omgaan. Ik eiste wel van hem dat hij haar maar duidelijk moest maken dat het om puur zakelijk contact ging en moest blijven en dat hij niks terugstuurde op die sms-jes. Dat deed hij ook en nu is ze er mee opgehouden.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:09

dan wordt het idd een beetje lastig Suzanne maar dan nog ik zou het niet zo laten gebeuren.. ik zou toch echt wel een hartig woordje met der spreken.. (arg wat ik soms fel zijn)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:16

Ja lastige situatie, gelukkig is het nu opgelost

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 18:32

inderdaad ik vertrouw me vriend ook maar anderen niet!!!!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:33

We wantrouwen elkaar dames Knipoog

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:34

hihi ja jullie zijn ook niet te vertrouwen!!! Tong uitsteken hihi eigenlijk zijn we best bitchen als het om mannen gaat.. Haha!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:34

Ja, ag, wat goed is, daar ben je zuinig op Knipoog

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:37

daarom.. Knipoog maar het probleem is, ik heb hem nog niet eens en ik kan het nu al niet uitstaan Verdrietig

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:39

Pashon schreef:
daarom.. Knipoog maar het probleem is, ik heb hem nog niet eens en ik kan het nu al niet uitstaan Verdrietig

Volgens mij heb jij dan wel echt een probleem. Haha! Haha!

Nee vrouwen kunnen echt k*twijven zijn... Haha! Clown

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:40

Hahaha, ja andere vrouwen, nooit wij zelf Schijnheilig

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:40

LCharlotte schreef:
Hahaha, ja andere vrouwen, nooit wij zelf Schijnheilig

Haha! Knipoog

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:41

heb ik ook.. Verdrietig kan nu al helemaal gek worden als die een smsje krijgt van een andere meid enzo..

Tuurlijk andere vrouwen, wij zijn heilig. Wij doen nooit wat verkeerd Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Pashon op 17-05-07 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:42

Ik ben wel niet agressief ofzo, maar andere meiden moeten gewoon van mijn vriendjelief afblijven.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:45

ik kan echt agressief worden, maar wel meer met woorden.. Alhoewel ik soms ook wel eens een klap uitdeel mocht het nodig zijn..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:49

Nou ik heb me net voorgenomen om niet meer jaloers te zijn.. Of het me helemaal gaat lukken weet ik niet, maar wie niet waagt wie niet wint.. Bloos

Halina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:49

Ik ben heel soms jaloers. En dan weet ik dat het nergens op slaat op zo'n moment.

Alleen bij 1 relatie was ik wel enorm jaloers. Dat vond ik erg vreemd omdat ik het nog nooit zo sterk had gehad. Helaas bleek dat niet zonder rede te zijn geweest...

Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die extreem jaloers is. Ik heb behoorlijk wat mannelijke vrienden.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:55

Hm, het is niet echt jaloezie ofzo..
Maar een heerlijk gevoel is ook anders zeg maar Haha!

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:17

Ik ben opzich wel beetje (te) snel jaloers. Helemaal als een meisje heb gaat smsen en dan met XX afsluit! Echt dan denk ik van waarom doet ze dat nou. Het jaloers zijn is nu wel al minder geworden dan een half jaar geleden...

En idd andere vrouwen, niet te vertrouwen Vork Haha

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:17

Gho. Na het grootste deel van dit topic gelezen te hebben mag ik toch wel besluiten dat ik absoluut niet jaloers ben Haha!, vriendlief ook niet trouwens!

Volgens mij is het toch al volledig 100% fout als je je vriend dingen gaat verbieden. Als hij iets wil gaan eten met een vriendin, wat is het probleem? Een berichtje met XX achter, wat is het probleem? Alleen op stap gaan, wat is het probleem?
Echt, ik zie het probleem niet. Als je zeker bent van je relatie, zeker bent van je vriend en zeker bent van jezelf is er toch helemaal geen probleem. Als er dan één of ander vrouwmens achter je vriend zit, so 'll be it.. beschouw het als een compliment. Zij mag er wat mee flirten en wat mee dansen, maar ik ben wel degene die er snachts knus bij in bed mag kruipen!

Hij zou trouwens zelfs niet moeten proberen mij iets te verbieden. Komaan zeg, als ik alleen op stap wil gaan met 5 (mannelijke knappe)vrienden van op kot vorig jaar.. en daar ergens bij één van die vrienden op een extra matras zou blijven slapen. Geen probleem toch? Ik weet dat ik niets, maar dan ook niets verkeerd zou doen. Als hij mij niet vertrouwd is dat zijn probleem, niet dat van mij.

Dat hij alleen op stap gaat stoort mij trouwens ook niet. Ik ben zo niet het type dat drie, vier keer in de week op stap wil gaan. één keertje op't gemakske is meer dan genoeg. Hij is DJ, moet elk weekend twee keer draaien op een fuif/feestje/café en gaat daarnaast nog graag eens iets drinken met zijn vrienden. Zou ik dat allemaal moeten verbieden? Hij is trouwens al een aantal keren thuisgekomen met verhalen dat er meisjes achter de discobar kwamen vertellen hoe knap ze hem wel vonden, en dat ze kwamen vragen of hij misschien nog vrijgezel was,... Zolang hij maar fier verteld dat hij de beste vriendin van de hele wereld al gevonden heeft is het in orde voor mij Vork.

Nu ook, meneer is een weekend naar de zee met de voetbal. Niet om te voetballen, neenee, om te feesten en plezier te maken. En ik hoop dat hij massa's plezier heeft, af en toe een beetje aan mij denken is leuk, maar dit is zijn weekend... Let it be!

(jaja, ik weet het. Ik ben de ideale vriendin. Mijn vriendje is ook de ideale vriend! Haha! Knipoog We hebben het getroffen met elkaar)