Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky2000 schreef:Terwijl ik zat te typen was er dus al iemand op het idee van die rekeningen gekomen, haha
romatjuh schreef:Waarom vind je dat niet kunnen dan.? Als jij je zorgen maakt en wil weten of er niks aan de hand is lijkt mij het vrij normaal dat je gaat checken of en waar er geld is gepind.. (Maar dat ben ik) Het is gewoon raar dat niemand iets weet.. En niet om je bang te maken, maar tegenwoordig gebeuren er zoveel 'gekke' dingen..
Blacky2000 schreef:Ik had de bank nog niet gebeld, straks sturen ze geen afschriften meer...
Ik had eerst gewacht tot ik een afschrift had ontvangen, en dan gekeken of ie gepint heeft
laquintatje schreef:Blacky2000 schreef:Ik had de bank nog niet gebeld, straks sturen ze geen afschriften meer...
Ik had eerst gewacht tot ik een afschrift had ontvangen, en dan gekeken of ie gepint heeft
Dat zei ik toch ook?![]()
Als ik jou was, zou ik die afschriften bekijken van de laatste tijd, en daarna snel de politie inschakelen en zijn ouders. Dan heb jij iig je plicht gedaan en kunnen ze je niets meer maken