Het is zo'n lekker weer.. en actief doen is wel even goed voor me..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het is zo'n lekker weer.. en actief doen is wel even goed voor me..

, dat ik doorrol, en dan achterover klap?
Haagsemeid schreef:dovish schreef:Die die ik (als ze passen) ga kopen zijn deze: http://sport.marktplaats.nl/skeeleren-e ... at-43.html
Ze zijn alleen nooit €280 geweest zoals in de advertentie staat, maar ca. 180.
Ik heb ook deze. Heb ze vorig jaar nieuw gekocht. Inderdaad voor zo'n 185,-
Ik vind het hele fijne skates! Ben er meer tevreden over dan mijn Roces.
skara schreef:Als je voldoende door je knieën buigt, klap je niet achterover. Probeer eens in stilstand een beetje te springen. Klinkt eng maar je moet je gewoon over de angst heen zetten. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

MrICW schreef:ik denk dat je nu 2 dingen door elkaar haalt.
abec is geen merk skates (in ieder geval zover ik weet).
abec zegt wat over de lagers.

Pam schreef:MrICW schreef:...
Ik weet het niet. Bij de perry hebben ze skeelers, op de zijkant (t frame) staat, roces, bij de andere salomon, en bij deze dus abec7. Vandaar dat ik dacht dat t t merk was.

*is trots*
Gister naar school geskeelerd en weer terug 13 km heen en dus ook 13 km terug.. Was wel kapot maar ook voldaan. En we doen het zeker nog een keer.! 
maar dat heb ik ervoor over..chitra schreef:En die wil ik hebben!! Er zit wel een goede prijs aanmaar dat heb ik ervoor over..
ik skate nu al zeker 10 jaar met veel plezier, dus dan mogen echt goede ook wel eens een keer toch??
En zo dacht ik ook toen ik twee jaar geleden m'n tweede paar kocht. Wel aan de prijs, maar ze zijn een stuk lichter en ze skaten veel fijner dan m'n oudjes.