rot tnt en ah en hun domme regels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: rot tnt en ah en hun domme regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:11

slimmerik schreef:
En nogmaals het gaat er niet speciaal om dat het een paardendeken is: het gaat er voornamelijk om dat het een pakketje is wat voor TS dringend gewenst is. (als het condooms waren geweest dan had een bepaalde groep er hier niet naar getaand om negatief te reageren Haha! )

En als het een willekeurige andere bokker was geweest was jij niet zo fel in de verdediging gegaan Haha!

Als TS het pakketje dan zo dringend nodig had, waarom is ze dan die dag niet 10 minuten later weer de straat overgestoken om alsnog het pakketje op te halen?
TS schrijft dat ze om 09.20 uur bij de balie was maar dat het agentschap pas geopend zou worden om 09.30 uur.... dat is 10 minuten later !!!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:14

Ze heeft inmiddels uitgelegd waarom ze die 10 minuten niet gewacht heeft..... misschien even lezen??

Lynn_Nikita schreef:
En nee, ik kon geen 10 min meer wachten aangezien ik om 10 uur de winkel moet openen en dan echt te laat kom als ik nog 10 min, wachtte. daarbij d8 ik, ik ga morgen wel, normaal kan dat op zaterdag nl ook, niet dus

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 19:57

nou, ik ben er en heb de deken, ditmaal wist meisje niet een sdat na 1700 niet eens meer ging!!!!!! goed geregeld daar dus, is dus kwestie van wie er aan de balie staat of je je pakketje krijgt of niet!!!!!!

en ja, ik noemde de naam paloma omdat mensen zo mss beter begrepen waarom ik die deken zo snel wilde hebben. maar blijkbaar denken sommige mensen daar anders over.
paloma is weg bi die handelaar omdat we nog niet wisten waar ze anders terrecht zou komen, bij handelaar gaat geld toch echt wel voor alle snormaal gesproken en is nu al zoveel gesleept met dat beestje, wilde we voorkomen.
En dat daar wel netjes uitzag kan ik over de tel niet zien, vorige stal wil nog geen varken in wonen!!!

da kosten heb ik apart potje voor , dus begin daar niet over aub
dat mensen me dekens aanbieden, kan ik alleen maar heel dankbaar voor zijn, en ik wil Inge hierbij echt heel erg bedanken, ziet er super mooi uit, en waterdicht en hopelijk haar maat (ga ik vanuit!!)
paard staat op stal omdat ik geen passende deken heb en zij hele dunne vacht heeft en door al dat gestress en verhuis ziek is geworden. En even naar ruitersportzaak zoals verteld word gaat ook niet als ik moet werken of wel???
Probleem opgelost, en heb al klacht ingediend bij zowel tnt als bij de ah, vooral nu blijkt dat die meid me zomaar pakketje wild emeegeven en niet eens wist dat normaal gesproken uitgescand moest worden, ik zei mn naam en ze pakte het, en ik zei dat van vrijdag en zaterdag en dat ik dat echt vervelend vond, zei ze , ow kan dat niet na 17.00 dan, doe ik altijd wel.....

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:31

sjonge jonge.. wat zijn er hier mensen die kunnen zeuren zeg.. bahbah.. (beetje klagen over reserve deken en een eigenaar die wel geld zou hebben) Het paard had al een reserve deken op van TS.. helaas heeft dit paard een andere maat als de andere paarden en paste de deken niet goed.
het is ook niet de schuld van de tnt, maar de ah heeft zijn regels veranderd! eerst kon het wel en nu niet meer.. ja leuk is dat, als je dat niet weet. kan der wel weer iemand gaan zeggen dat je beter geinformeerd had moeten zijn, maar weten jullie dan alles??
Ik snap wel dat de ah geen uitzonderingen wil maken, en dat ze de deken niet mee gaven.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:33

Lynn hebben ze nog gezegd op wat voor een termijn je antwoord krijgt op je klacht??

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 20:43

heb alleen bevestiging van allebij via mail dat ze klacht in behandeling hebben en binnen 48 uur bericht geven
ben benieuwd

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:26

slimmerik schreef:
Ze heeft inmiddels uitgelegd waarom ze die 10 minuten niet gewacht heeft..... misschien even lezen??

Lynn_Nikita schreef:
En nee, ik kon geen 10 min meer wachten aangezien ik om 10 uur de winkel moet openen en dan echt te laat kom als ik nog 10 min, wachtte. daarbij d8 ik, ik ga morgen wel, normaal kan dat op zaterdag nl ook, niet dus

Sorry overheen gelezen Lachen
Maar het maakt toch niet uit waarvoor hetgeen hoort te dienen wat in het pakket zit? Vond alleen de reden erachter zeer kwalijk, dat je dus afhankelijk bent van de aflevering bezorging van een pakketje om je paard optimaal te kunnen houden... Juist bij een verkoudheid is frisse lucht zo belangrijk.

even off-topic:
Lynn_Nikita schreef:
paloma is weg bij die handelaar omdat we nog niet wisten waar ze anders terrecht zou komen, bij handelaar gaat geld toch echt wel voor alle snormaal gesproken en is nu al zoveel gesleept met dat beestje, wilde we voorkomen.
En dat daar wel netjes uitzag kan ik over de tel niet zien, vorige stal wil nog geen varken in wonen!!!
Als alles er zo keurig uitzag en er een andere koper was, waarom dan nog dat dier kopen je eigen situatie kennende qua tijd?
ook wetende dat er met zoveel paarden gesleept wordt en het gesleep met Paloma nog wel meeviel, via particulier naar particulier naar handelaar...
mag ook per pb Ja

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 01:59

en wij zijn weer een pakketje kwijt Haha! volgens de tnt afgeleverd op dag dat de geadresseerde niet thuis was Haha! geen briefje in de deur niks

de zoektocht bij buren is begonnen Haha! Vork

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 02:26

Ja en hier ook wat leuks. Pakketje donderdag de deur uit gedaan. Vrijdag nog niks aangekomen. Dus je kijkt het na 1e afleverpoging mislukt. Hm vreemd maar vooruit. Zaterdag nog niks. Kijkt weer na. Pakket geweigerd, retour afzender. PARDON??!! Er gaat dus echt niet iemand op dat adres dit pakket weigeren he

Vandaag gebeld, ja hoor het adres klopte volledig en het was geweigerd. "Ja fijn dan heb ik het dus goed gedaan en ik weet niet bij wie jullie het aangeboden hebben, maar niet bij het adres wat er op staat". TNT mevrouw in overleg, ja helaas het was niet meer om te keren, het kwam retour afzender. Ik kan het opnieuw wegbrengen, er opnieuw voor betalen en dan een brief (e-mail kan niet) naar de Klachtenservice sturen om te kijken of ik mijn geld terug kan krijgen.

Grrrr Boos! Hoop werk verder zometeen, en dan maar hopen dat ze dit keer wél het juiste adres kunnen vinden en maar zien dat ik mijn geld weer terug krijg.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 03:02

voordat iedereen tnt helemaal de grond in boort.
pakketjes worden vaak door een ander bedrijf af geleverd

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 07:39

geit schreef:

Dat klopt.... was gisteravond nog een heel stuk over TNT in het
programma Radar van de Tros.
Dus voor diegene die nieuwsgierig zijn kijk eens op de site van
trosradar en bij vorige uitzending Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:35

geit schreef:

Maar blijft dat niet onder verantwoording van TNT dan??

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:43

mijn vriend werkte bij tnt en wat ik van hem hoorde was:
ze geven de pakketjes brengen uit handen.
dat bedrijf bezorgt de pakketjes. TnT blijft volgens mij wel verantwoordenlijk maar kan er helaas niks aan doen hoe sommige bedrijfjes met pakket post omgaan.
je kan klachten indienen bij tnt en die zullen dan het 1 en ander eraan doen.

dus om nou tnt maar helemaal zwart te maken vind ik een beetje apart.
die gaste zorgen er wel voor dat iedereen zijn post elke dag weer netjes op de deurmat heeft liggen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:43

Zo is dhl mijn laptop eens verloren Boos!, en beweerde ze dat hij geleverd was Boos!
Twee weken later vinden ze hem miraculeus terug Slapen

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:54

als ik soms zie wat voor gaste bij die bedrijfjes werk dan bedenk ik me wel 2 keer voor ik echt wat duurs op laat sturen hoor.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 08:59

geit schreef:
als ik soms zie wat voor gaste bij die bedrijfjes werk dan bedenk ik me wel 2 keer voor ik echt wat duurs op laat sturen hoor.
Lekker dan dat TNT met zulke mensen in zee gaat. Zij blijven wel de eindverantwoordelijkheid houden voor de bezorging.

Citaat:
die gaste zorgen er wel voor dat iedereen zijn post elke dag weer netjes op de deurmat heeft liggen.
Daar betaald de verzender voor. TNT verdient er geld mee, het is geen gratis dienst waarvoor je 'dankbaar' moet zijn.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 09:03

nou ik ben wel dankbaar hoor als ik mijn post binnen krijg en zo mijn rekeningen optijd betaal zodat er geen deurwaarder achter me reet aan komt.
maar dan ben ik meer dankbaar tegenover die postbodes die door weer en wind gaan elke dag weer. Mijn ex is postbode en t is zwaar werk af en toe.

tnt gaat in zee met bedrijfjes. De mensen die voor die bedrijfjes de pakketjes rond brengen daar kan TnT vrij weinig over zeggen neem ik aan. ze kunnen bij klachten zeggen van ja prima maar met jou gaan we niet meer in zee.
toen ik een klacht indiende heb ik daarna nooit meer die ene gast gezien die altijd mijn pakketjes bezorgde.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:21

Hmm, ik ben echt niet afhankelijk van de welwillendheid van TNT post om mijn rekeningen op tijd betaald te krijgen. Clown

Verder is postbode zijn een (betaalde) baan en als de omstandigheden te zwaar voor iemand zijn, kan degene op zoek gaan naar iets wat beter bevalt qua werkomstandigheden. Wederom niet meer respect dan voor tig andere werknemers in andere sectors.

Ik begrijp jouw punt wel, ik kijk er alleen iets anders tegenaan. Knipoog

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:51

als al die postbodes er mee stoppem krijgen we helemaal geen post meer Tong uitsteken
en qwa rekeningen betalen,ik moet wel me rekeingen binnen krijgen wil ik precies weten wak moet betalen.
maar goed we gaan offtopic volgens mij

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:08

nee en als alle vuilnismannen ermee stoppen of leraren of politici dan komen we ook op een vuilnisbelt te wonen met alleen maar domme onopgevoede analfabeten, maar dan zal het wel vreedzamer zijn dan nu denk ik (als die politici eindelijk eens weg zijn Knipoog. haha

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:12

geit schreef:
als al die postbodes er mee stoppem krijgen we helemaal geen post meer Tong uitsteken
en qwa rekeningen betalen,ik moet wel me rekeingen binnen krijgen wil ik precies weten wak moet betalen.

Sony vaio werkt niet langs de winkel, als er reparaties moeten gebeuren komt dhl die altijd aan je deur afhalen.
Volgende week gaat hij weer, ik hou men hart vast

Voordeel in belgie is dat de post niet prive is denk ik :p

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:18

geit schreef:

Als de postbode ermee stopt? Voor één gestopte postbode staan er minstens 10 anderen in de rij. Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:16

Ik heb ook problemen gehad met TNT hoor, compleet beeldscherm dat verdwenen was! "Is bezorgd hoor mevrouw!" Jaaa, ik was de hele middag thuis maar geen bezorger gezien hoor! Dag later ik nog maar een keer een middag vrij genomen, weer niets! Uiteindelijk is het als "vermist" opgegeven en is de schade vergoed maar daar gingen maanden overheen en had liever mijn beeldscherm gehad, en dan krijg je nog te horen "Mevrouw Het is niet onze schuld maar een samenloop van omstandigheden" Ja hoor, en de Paashaas!

Daarnaast verschillende pakketten die niet aankomen, post bij de buren, ik rekeningen van de buren hier. Zo gaat het al maanden en geen verbetering!

Ik vind het trouwens heel apart dat de mensen die in het topic van Paloma het al niet met de TS eens waren, nu opeens ook weer allemaal opduiken Bloos

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:04

slimmerik schreef:
Als de postbode ermee stopt? Voor één gestopte postbode staan er minstens 10 anderen in de rij. Haha!

is dat zo Verward
ik denk dat je dit alleen kan zeggen als je een insider bent..

ik kan je namelijk vertellen dat dit dus niet zo is!(tot voor kort 4 jaar lang postbode geweest)

afijn TNT valt niet geheel goed te praten,ze maken een hoop fouten....Toen wij zelf nog de pakketten deden...pff je wil niet weten hoe daarmee omgegaan werd....gelukkig is door vele klachten een andere regeling voor gekomen.
Maar voor pakketten gelden wel vaste regels die wie door de klant gemaakt worden!
een pakket mag namelijk alleen bij de buren afgegeven worden als dit met bepaalde tekens op de doos staat! staan deze tekens er niet op dan heb je pech en zal je toch echt naar het postkantoor moeten als je niet thuis bent
degene die het pakket verstuurd moet aan jou vragen of het bij de buren mag en dit op de doos vermelden en idd zelf een briefje op de deur hangen is een optie.

ook bij de AH houden ze zich gewoon aan de regels...zoniet dan kunnen ze het hele postagentschap wel vergeten en hebben ze weer een service minder naar honderden klanten toe
dus gaan ze niet voor 1 klant ,honderden klanten op het spel zetten.

als je weet dat een pakket komt..zorg dat je thuis bent,iemand anders thuis is....of wat dan ook...
maar ga daar niet de bedrijven de schuld van geven.

en dan een verhaal van een paard erbij betrekken,vervolgens word het geklaagd en moet er weer ontopic worden gepraat terwijl je er zelf weer van afwijkt.... Verward
niet fair....ook niet fair om het verhaal erbij te pakken om zo je zin te krijgen of steun
je bent een mens en klant net als ieder ander....er zijn genoeg mensen die goede dingen doen voor dieren en er niet te koop mee lopen of bedelen maar het gewoon doen!
die mensen doen dit op eigen verantwoording en keuze,je bent het niet verplicht!

dat je een klacht indient is dus niet fair en ik mag ook hopen dat ze m niet serieus nemen.
sorry als je dit allemaal tegen de borst stoot maar na het lezen van alles is dit mijn mening.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:11

Citaat:
afijn TNT valt niet geheel goed te praten,ze maken een hoop fouten....Toen wij zelf nog de pakketten deden...pff je wil niet weten hoe daarmee omgegaan werd....gelukkig is door vele klachten een andere regeling voor gekomen.
Mensen betalen een flink bedrag om hun pakketten veilig en verantwoord te laten verzenden en zolang ik bovenstaande berichten nog tegenkom op internet over TPG/TNT, kan ik me de diverse klachten heel goed voorstellen.