[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:34

Mijn vriend is over zo'n 2 weken jarig, en ik weet al 1 iets wat hij wilt (oordopjes.. en dan niet van die stomme gele, nee Clown ), maar ik wil graag iets erbij. Suggesties? Qua muziek houdt hij van metal, en z'n grootste hobby is zijn "bierspier" (kugh, buik, kugh) trainen Nagelbijten / Gniffelen Maar of ik dat nou graag wil aanmoedigen is een ander verhaal *LOL*

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:37

je hebt vn die grote tapdingen bij de kruidvat

Dacht dat die er ook voor bier ed waren, volgens mij hebben ze die ook bij de blokker.

Bij de Expo heb je bierpullen met een fietsbel er op, en het grote bierspel

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:42

Bij Expo heb je ook bierhelmen. Aangezien ik die elk jaar 1 krijg Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:47

Bedankt voor de suggesties Haha!

Een tapding is wel duur als je verder nog oordopjes van zo'n 30 euro hebt, een pul met fietsbel heeft hij zelf al aan een vriendin gegeven voor d'r verjaardag, dus dat is niet zo origineel meer Tong uitsteken Het grote bierspel is niets voor 'm. Een bierhelm vind ik wel een gaaf idee, ik ga even kijken Haha! Ik heb iig 4 HJ spreuken glazen weten te bemachtigen Vork

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:25

Ik zet even een bericht, want dit topic kan ik wel gebruiken. Tong uitsteken

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:55

viewtopic.php?f=2&t=791068

Jammer dat er hier alleen geen kleine dingetjes te vinden zijn die ik nou juist bedoel.
Kadootjes die hier genoemd worden zijn geschikt voor een verjaardag/zoveel maanden bij elkaar zijn. En ik zoek nou juist iets wat leuk is voor 'tussendoor', een kleine attentie waaruit nou net even extra blijkt dat ik van hem houd..
Hoeft niet eens echte een kado te zijn, maar gewoon wat spontaans..

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:03

Weet iemand iets leuks dat ik voor een vriendin van mij kan kopen, het is gewoon iets spontaans omdat we al vanaf dat we buiten begonnen te spelen samen zijn.. dus ongeveer vanaf dat we 2 waren..
Het moet niet te duur zijn, maar wel iets wat ze niet snel vergeet..
Misschien een idee over haar konijn die ze ontzettend mist of haar verzorgpony die plotseling verkocht werd.. die ze ook nog ontzettend mist..

Kunnen jullie mij misschien verder helpen?

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:12

Noppes schreef:
viewtopic.php?f=2&t=791068

Jammer dat er hier alleen geen kleine dingetjes te vinden zijn die ik nou juist bedoel.
Kadootjes die hier genoemd worden zijn geschikt voor een verjaardag/zoveel maanden bij elkaar zijn. En ik zoek nou juist iets wat leuk is voor 'tussendoor', een kleine attentie waaruit nou net even extra blijkt dat ik van hem houd..
Hoeft niet eens echte een kado te zijn, maar gewoon wat spontaans..

hm, 'k vind het ook 'n beetje stom dat jouw topic op slot is gegaan. (verschilt wel van deze .. al is 't ergens wel te begrijpen)
al helemaal omdat ik me altijd erger als ik dit topic zie .. Vork . niemand reageert en helpt elkaar hier; er wordt alleen maar gevraagd om ideeën. zou het niet wat handiger zijn als je eerst op de bokkers boven je reageert, om vervolgens zelf je vraag te stellen.. denk ik dan.

wat jou betreft : .. schrijf hem ook 'ns een kaartje .. met bijvoorbeeld een gedeelte van een songtekst erop wat voor jou iets-zeggend is.
iets met foto's is meestal ook wel leuk, zelfs jongens hechten daar waarde aan blijkt.
hm .. verder gewoon attente dingetjes .. als hij bepaalde liefhebberijen, hobby's heeft; iets daarvoor bijvoorbeeld. of als hij heel graag ergens heen wilt; regel dat eens.
als hij heel fanatiek is in 'n sport; ga eens kijken (ook als 'ie niet fanatiek is Knipoog )
als hij 'n bepaalde film wil zien .. of heeft gezien en 'm mooi vond; huur 'm en kijk 'm samen Lachen.

maar ik vind je vraag wel lastig Knipoog. ikzelf vraag me dat namelijk ook af, voor m'n eigen vriend .. laatst wel 'n kaartje geschreven, vond'ie in ieder geval wel leuk.

jongens zijn daar over het algemeen toch beter in, origineler ook. maarja, voor ons meiden iets bedenken .. is natuurlijk véél makkelijker.

edit: wij hebben dezelfde regel uit 'Swim with Sam' in ons onderschrift Clown

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:24

Hey Bokkers,

Ik weet niet of het hier moet maar anders moet iemand het even verplaatsen.

Een vriendin van mij die gaat een high school year doen in Amerika en ze geeft a.s zaterdag haar feest. Nu zat ik zo eens na te denken over een kado. Maar ik heb even tips nodig want het is lastig iets te verzinnen. Foto's krijgt ze waarschijnlijk al van iedereen. En iets groots/ zwaars kan ze niet meenemen.

Iemand tips ??

(K)

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:31

Drop en hagelslag, dat hebben ze niet in Amerika!

Weet iemand toevallig of je bij zo'n waardebon van IciParis XL zelf het bedrag in kan vullen, of zijn het standaard bedragen?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:30

GirlyMelis schreef:
Hey Bokkers,

Ik weet niet of het hier moet maar anders moet iemand het even verplaatsen.

Een vriendin van mij die gaat een high school year doen in Amerika en ze geeft a.s zaterdag haar feest. Nu zat ik zo eens na te denken over een kado. Maar ik heb even tips nodig want het is lastig iets te verzinnen. Foto's krijgt ze waarschijnlijk al van iedereen. En iets groots/ zwaars kan ze niet meenemen.

Iemand tips ??

(K)

Is het een hele goede vriendin?
Geef haar iets wat voor jullie vriendschap waarde heeft...
Erg moeilijk maar wel waardevol Lachen
Succes

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:40

Tjah dat zou ook kunnen maar dat is wel heel moeilijk te bedenken. En aangezien het a.s zaterdag al is Tong uitsteken

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 21:45

Hoi allemaal!

Ik had ergens anders ook al een topic geopend, maar ik zet het nog maar een keer hier neer.. misschien zijn er nog meer ideetjes...
Mijn vriend moet binnekort afrijden voor zijn auto examen, en nu wil ik iets leuks en niet al te duur...
Het mag lief,grappig enzovoorts zijn!

Alvast bedankt voor het mee-denken!

Groetjes!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 21:46

Bij de expo hebben ze van die grappige sleutelhangers en bordjes voor tegen je autoraam aan.
Dat is wel toepasselijk, als hij slaagt!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:25

Ik heb vaak niks met kado's die ik krijg.
Een persoonlijk kado vind ik veel leuker! Iemand die iets met liefde voor je heeft uitgezocht, of net zo lang heeft gezocht totdat ze iets persoonlijks hebben gevonden daar hecht ik veel meer waarde aan.

Ben je echt Inspiratie loos dan kan je dit doen:

Koop:
een foto lijst van hout (wel een beetje een brede rand)
handvatjes (voor bv kastjes ed, bij de doe het zelf zaak)
een stukje triplex (of ander dun maar stevig plankje)op de maat van de foto lijst (doe het zelf zaak)

Zoek een leuke foto uit van jullie samen, of haar paard/ vrien/huisdier. Laat deze afdrukken deze doe je straks in de lijst.

Nu pak je een potlood oid, en teken je op het triplex waar de gaatjes van de handvatjes moeten komen.
Zorg dat ze goed in het midden van de korte zijde zitten, en aan beide kanten gelijjk.
Leg het triplex op de achterkant van de foto lijst en boor de gaatjes door en door.
Vervolgens doe je de foto in de lijst, het plankje er achter. De schroeven van de handvatjes door de achterkant naar voren, en maak je de handvatjes vast (vast schroeven).

Dan heb je van een foto lijst een dienblad gemaakt, de persoon die dit krijgt kan zelf de foto ook nog veranderen.

Vrijwel zeker dat het leuk wordt gevonden.

Ben je een heel stuk minder handig, koop dan gewoon een groot hout dienblad (bij bijvoorbeel de xenos).
ga naar een doe het zelf zaak en koop een stuk plexiglas, zo groot als de binnenkant van het dienblad.
zoek een aantal foto's uit, plak deze op een vel, en leg deze in het dienblad en doe het plexiglas er over heen.

Vrij simpel, maar zeker doeltreffend Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:13

Ik heb zaterdag 3 examenfeesten, en moet dus 3 cadeautjes hebben. Het moet dus iets zijn wat makkelijk mee te nemen is, en zo rond de 10 euro. Iemand leuke tips?

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 12:13

Op examen feesten heb ik gewoon een fles roze gegeven. Andere gaven een grote nep bloem. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van jongen/meisje.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 00:37

Waar kan je goed kussenslopen laten bedrukken? Met een foto

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:32

misschien bij hema.nl daar kun je ook met foto's enzo doen Lachen

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:12

een goede vriend van mij is jarig geweest maar ik heb geen flauw idee wat ik voor hem moet kopen.. het is niet me vriend maar een vriend Knipoog en ik wil ook echt geen geld geven.. dat vind ik zo stom staan.. iemand ideen? hij is overgens 18 jaar geworden Haha!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:45

Okee, het is niet voor een verjaardag, maar voor mijn moeder die 25 kilo is afgevallen en nu op haar gewicht zit wat ze wil, wat kan ik haar geven? Help!!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:55

misschien een leuk shirtje? ze is nu neem ik aan ook wat maatjes kleiner..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 18:49

ideetjes voor kadootjes voor je vriend!

vliegles (zeer leuk! wel prijzig, ongeveer 150 euro voor een uur, jij mag gratis meevliegen)
windsurfen in een karretje op het strand (25 euro pppu)
weekendje in een chique hotel (kijk de aanbieding na! voor minder dan 100 euro zit je al in een 5*hotel)
online een fotoalbum maken (kan vanaf 4,95 op kruidvat.nl) met foto's van jullie samen

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:43

Ik wil gewoon zomaar mijn ouders bedanken voor het feit dat ze altijd voor me klaar staan, maar ik vind een bloemetje zo afgezaagd...

iemand ideeen? Schijnheilig

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:55

Leuke foto van jezelf, op een linnen doek ofzo of ehmm dagje uit , of een keer uit eten met ze .. Lachen