), maar ik wil graag iets erbij. Suggesties? Qua muziek houdt hij van metal, en z'n grootste hobby is zijn "bierspier" (kugh, buik, kugh) trainen
Maar of ik dat nou graag wil aanmoedigen is een ander verhaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar ik wil graag iets erbij. Suggesties? Qua muziek houdt hij van metal, en z'n grootste hobby is zijn "bierspier" (kugh, buik, kugh) trainen
Maar of ik dat nou graag wil aanmoedigen is een ander verhaal

Het grote bierspel is niets voor 'm. Een bierhelm vind ik wel een gaaf idee, ik ga even kijken
Ik heb iig 4 HJ spreuken glazen weten te bemachtigen

Noppes schreef:viewtopic.php?f=2&t=791068
Jammer dat er hier alleen geen kleine dingetjes te vinden zijn die ik nou juist bedoel.
Kadootjes die hier genoemd worden zijn geschikt voor een verjaardag/zoveel maanden bij elkaar zijn. En ik zoek nou juist iets wat leuk is voor 'tussendoor', een kleine attentie waaruit nou net even extra blijkt dat ik van hem houd..
Hoeft niet eens echte een kado te zijn, maar gewoon wat spontaans..
. niemand reageert en helpt elkaar hier; er wordt alleen maar gevraagd om ideeën. zou het niet wat handiger zijn als je eerst op de bokkers boven je reageert, om vervolgens zelf je vraag te stellen.. denk ik dan.
)
.
. ikzelf vraag me dat namelijk ook af, voor m'n eigen vriend .. laatst wel 'n kaartje geschreven, vond'ie in ieder geval wel leuk.
GirlyMelis schreef:Hey Bokkers,
Ik weet niet of het hier moet maar anders moet iemand het even verplaatsen.
Een vriendin van mij die gaat een high school year doen in Amerika en ze geeft a.s zaterdag haar feest. Nu zat ik zo eens na te denken over een kado. Maar ik heb even tips nodig want het is lastig iets te verzinnen. Foto's krijgt ze waarschijnlijk al van iedereen. En iets groots/ zwaars kan ze niet meenemen.
Iemand tips ??
(K)

en ik wil ook echt geen geld geven.. dat vind ik zo stom staan.. iemand ideen? hij is overgens 18 jaar geworden