Ik krijg er helemaal kippenvel van....Lijkt me echt vreselijk om je moeder te verliezen, heel veel sterkte gewenst, meer kan ik niet zeggen.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst, ook voor de rest van de familie. Ik hoop dat het een troost is dat het op deze manier gegaan is.
Kiwiko, ook al ken ik je niet persoonlijk, toch wens ik je heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.Ze mocht gaan zoals ze was... dat is lang niet iedereen gegeven... maar het blijft altijd verdrietig
Lieve Kim en Sanne en familie, heel veel sterkte de komende tijd. Ik denk dat je 'dankbaar' mag zijn, dat je moeder een lang ziekbed bespaard is gebleven, hoe afschuwelijk het nu allemaal ook is.
Kim en Sanne , heel veel sterkte de komende tijd.Ik wens je de moed en kracht om door te gaan met je leven in liefdevolle herinnering.
Heey meis heel veel sterte de komende tijd, gelukkig heeft ze nu wel rust in haar lichaam en is ze op een vredige manier heen gegaan
He lieverds,allebei heel veel sterkte toegewenst. Het is zeker een groot verlies, maar je moeder rust nu zacht. Nu kan je alles gaan verwerken. Liefs Tamara
Gecondoleert en onwijs veel sterkte aan jou en je familie gewenst. Kan niks anders bedenken om te zeggen.