Maar t valt allemaal erg mee hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennasilver schreef:Arrebel.
Slaan jullie elkaar echt met ruzies?
Want dat is ook niet een goed teken voor een goede relatie.
Arrabel schreef:Jennasilver schreef:Arrebel.
Soms slaat hij wel is met een koekenpan om mijn hoofd of gooit hij me van de trap maar dat gebeurt overal wel toch?
Arrabel schreef:Jennasilver schreef:Arrebel.
Soms slaat hij wel is met een koekenpan om mijn hoofd of gooit hij me van de trap maar dat gebeurt overal wel toch?
Onyx88 schreef:Ja, en stel dat het alsnog niet zou werken, dat hij zich niet aan de afspraak houdt, dan zou ik gewoon een paar maanden de huur niet betalen totdat de dreigbrieven van de woningbouwvereniging binnen komen. Volgens mij ziet hij dan wel in dat het menes is. Ik kan er zo slecht tegen als mensen enkel aan zichzelf denken *zucht*
Wel mooi dat het zo (hopelijk) opgelost is
tita schreef:Onyx88 schreef:Ja, en stel dat het alsnog niet zou werken, dat hij zich niet aan de afspraak houdt, dan zou ik gewoon een paar maanden de huur niet betalen totdat de dreigbrieven van de woningbouwvereniging binnen komen. Volgens mij ziet hij dan wel in dat het menes is. Ik kan er zo slecht tegen als mensen enkel aan zichzelf denken *zucht*
dit dus niet doen he..............kom je zelf ook in de problemen
Onyx88 schreef:Ja, en stel dat het alsnog niet zou werken, dat hij zich niet aan de afspraak houdt, dan zou ik gewoon een paar maanden de huur niet betalen totdat de dreigbrieven van de woningbouwvereniging binnen komen. Volgens mij ziet hij dan wel in dat het menes is. Ik kan er zo slecht tegen als mensen enkel aan zichzelf denken *zucht*