Maar t valt allemaal erg mee hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jennasilver schreef:Arrebel.
Slaan jullie elkaar echt met ruzies?
Want dat is ook niet een goed teken voor een goede relatie.
Arrabel schreef:Jennasilver schreef:Arrebel.
Soms slaat hij wel is met een koekenpan om mijn hoofd of gooit hij me van de trap maar dat gebeurt overal wel toch?
) ...
. Arrabel schreef:Jennasilver schreef:Arrebel.
Soms slaat hij wel is met een koekenpan om mijn hoofd of gooit hij me van de trap maar dat gebeurt overal wel toch?

Onyx88 schreef:Ja, en stel dat het alsnog niet zou werken, dat hij zich niet aan de afspraak houdt, dan zou ik gewoon een paar maanden de huur niet betalen totdat de dreigbrieven van de woningbouwvereniging binnen komen. Volgens mij ziet hij dan wel in dat het menes is. Ik kan er zo slecht tegen als mensen enkel aan zichzelf denken *zucht*
Wel mooi dat het zo (hopelijk) opgelost is
tita schreef:Onyx88 schreef:Ja, en stel dat het alsnog niet zou werken, dat hij zich niet aan de afspraak houdt, dan zou ik gewoon een paar maanden de huur niet betalen totdat de dreigbrieven van de woningbouwvereniging binnen komen. Volgens mij ziet hij dan wel in dat het menes is. Ik kan er zo slecht tegen als mensen enkel aan zichzelf denken *zucht*
dit dus niet doen he..............kom je zelf ook in de problemen

Ware het niet dat ik nog maar niet eens € 100 overhield van mijn salaris... Resultaat spreekt voor zich. Nu betaal ik een goeie 35% en hij een kleine 65% van hetgeen we overmaken. Hou ik tenminste ook wat over... Maar ook mijn vriend doet niet moeilijk over geld lenen oid; als we uit eten gaan trakteert hij liever dan dat ie het van de gezamelijke rekening haalt, hij heeft me afgelopen weekend even op en neer gereden naar Roermond (zonder dat ik erom vroeg), als ik € 10 moet hebben voor de kapper en ik heb geen tijd om te pinnen krijg ik 't, etc etc.
Maar ik denk dat het idd een machtsspelletje is en dat los je alleen op door terug te vechten. Dus negeren of desnoods je spullen pakken... Zet 'm maar voor het blok.Onyx88 schreef:Ja, en stel dat het alsnog niet zou werken, dat hij zich niet aan de afspraak houdt, dan zou ik gewoon een paar maanden de huur niet betalen totdat de dreigbrieven van de woningbouwvereniging binnen komen. Volgens mij ziet hij dan wel in dat het menes is. Ik kan er zo slecht tegen als mensen enkel aan zichzelf denken *zucht*