sinterklaas surprises!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

lampjerulez

Re: sinterklaas surprises!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:49

vast wel Lachen ik heb hem bij mijn favorieten gezet. ik ben nu en wereldbol aan het maken (die waar je de binnenkant van de aarde ook kan zien) het is vet simpel ! en ik hoop dat ik ooit een werkstuk moet maken over de lagen van de aarde ofzo dan kan ik die mooi gebruiken Nagelbijten / Gniffelen

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:49

lampjerulez schreef:
Mensen ik heb de ideale site gevonden!!!!!!!!!!!
je moet wel even adobe downloaden anders kan je de bouwplaten niet openen maar je kan er alles vinden van vliegtuigen tot rare chinese figuurtjes ik heb het stationnetje met de trein gemaakt het is heel eenvoudig Haha! en leuk! hopelijk hebben jullie er ook wat aan Haha!

http://cp.c-ij.com/english/3D-papercraft/science/index.html

even ge-qoute zodat iedereen snapt wat we bedoelen

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:37

lampjerulez schreef:
Ik ga een trein maken nu heb ik al een bouwplaat van internet gehaald maar weet iemand eeen makkelijkere manier Clown ik weet ook nog geen kadootje voor me pa Nagelbijten / Gniffelen

Waar heb jij die bouwplaat vandaaan? Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:57

Ik moet ook een soort suprise maken, of teminste dat is leuk maar het is voor mij vriend haha Haha!

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:13

Iemand enig idee hoe je een wijnglas maakt als surprise??

Moet er 1 maken voor iemand die ik eigenlijk niet zo goed ken, maar weet dat ze wel van een wijntje houdt! Haha!

Andere ideeen zijn ook van harte welkom. Ze is juffrouw, houdt van films en heeft verder geen hobby's of sporten. Help Vriendjes zijn?

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:27

Lins_Vetra schreef:
Iemand enig idee hoe je een wijnglas maakt als surprise??

Moet er 1 maken voor iemand die ik eigenlijk niet zo goed ken, maar weet dat ze wel van een wijntje houdt! Haha!

Andere ideeen zijn ook van harte welkom. Ze is juffrouw, houdt van films en heeft verder geen hobby's of sporten. Help Vriendjes zijn?

Misschien dat een wijn/drankfles makkelijker is. Met een glassnijder doormidden snijden, kadootje erin, dichtlijmen en een mooi etiket eromheen. Voor een juffrouw kun je ook een schoolbord maken van een rechthoekige platte doos. Daarop het gedicht schrijven en het kado in de doos doen. Film: lege filmhoes met kadootje erin. Je merkt al, ben niet ontzettend creatief Bloos maar ik hoop dat je er iets mee kunt.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:32

Leuk idee van die fles Oregon.. Punt is alleen dat het kado er niet in past Tong uitsteken

Ik moet dus heel crea bea iets zelf gaan maken Verdrietig

Aan het schoolbord had ik ook gedacht. Maar wilde iets orgineler Bloos

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:14

Ooooh my, iemand een ideetje ?
Ik moet dus over iets minder dan 2 weken een surprise in elkaar geflanst hebben voor de vrouw van mijn vader.
Het liefst iets met motors want ze is bezig haar motorrijbewijs te halen.
Liever geen papier mache Nagelbijten / Gniffelen (nee ook geen helm Haha! )
Ik heb zóóóón hekel aan dat spul..

Anybody.. please ? Nagelbijten / Gniffelen

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:20

missschien kan je op de site kijken die ik bovenaan deze bladzijde had geplaatst ik weet niet of er een motor bij zit maar je kan altijd even kijken. en anders misschien een huisdier ofzo? er zijn heel veel dingen op die site succes Lachen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:37

Vue schreef:
Ooooh my, iemand een ideetje ?
Ik moet dus over iets minder dan 2 weken een surprise in elkaar geflanst hebben voor de vrouw van mijn vader.
Het liefst iets met motors want ze is bezig haar motorrijbewijs te halen.
Liever geen papier mache Nagelbijten / Gniffelen (nee ook geen helm Haha! )
Ik heb zóóóón hekel aan dat spul..

Anybody.. please ? Nagelbijten / Gniffelen

Ergens (sloop?) een motorzadel vandaan halen, die openmaken en het kado erin doen, en dan in het gedicht verwerken dat Sint wel een motor wilde geven maar dat zou wat overdreven zijn, vandaar dat ze de rest er zelf bij mag sparen. Of een stuur, en haar dan al *broembroembroem* tuffend een slalom tussen wat aanwezige meubelstukken laten "rijden" met dat stuur in haar handen, of op die manier een motor-puzzel-ritje maken; op een paar tactische plaatsen een raadsel hangen waarvan het antwoord verwijst naar het volgende puzzeltje, om haar uiteindelijk bij haar kadootje uit te laten komen.

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:43

@ delerium je hebt gewedlige ideeen, ik ben nu ook al bezig en hij word echt heel mooi... zodra die klaar is laat ik je het zien..

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:48

ooh leuke ideeen Lachen ik zeg mijn eigen nog niet ivm familie op bokt Tong uitsteken maar ik heb mijn neefjes geholpen met een hamster en een pump(gaas, papiermache)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:04

Ik eindelijk een goed idee, met papiermaché uiteraard (daar kom ik altijd weer op uit Clown ), maar man wat is dat spul duur! Scheve mond Mijn hele sinterklaas is net de helft duurder geworden. We doen cadeautjes voor 15 euro en het kleinste pakje behanglijm was al 6 euro. Kan nu wel 10 liter lijm maken. Clown

nicoleV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 22:22

Ik moet voor de zus van mijn vriend een suprise maken en ze doet aan atletiek(rennen), heeft iemand een leuk idee??

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:12

delerium schreef:
Ergens (sloop?) een motorzadel vandaan halen, die openmaken en het kado erin doen, en dan in het gedicht verwerken dat Sint wel een motor wilde geven maar dat zou wat overdreven zijn, vandaar dat ze de rest er zelf bij mag sparen. Of een stuur, en haar dan al *broembroembroem* tuffend een slalom tussen wat aanwezige meubelstukken laten "rijden" met dat stuur in haar handen, of op die manier een motor-puzzel-ritje maken; op een paar tactische plaatsen een raadsel hangen waarvan het antwoord verwijst naar het volgende puzzeltje, om haar uiteindelijk bij haar kadootje uit te laten komen.

Briljant !
Ik ga gelijk op zoek !

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 13:02

Hier een klein voorbeeltje, ik heb mijn zwager, en die is helemaal trots op zijn nieuwe auto, maar heeft ook al een boompje geraakt, dus ga een auto maken met een boom er achter natuurlijk Haha! maar ook allemaal kleine volg auto's er achter en die plak ik op een groot zwart geverfd bord met witte strepen er op wat op een weg lijkt, ben gister met de auto begonnen de zijkanten , maar ze zijn nog niet af...

Afbeelding

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:45

nicole_amber schreef:
Ik moet voor de zus van mijn vriend een suprise maken en ze doet aan atletiek(rennen), heeft iemand een leuk idee??
"
Als kado kun je iig *de marathon* van stephen king geven Duivel
Surprise is lastiger, moet het per se over de sport gaan? Heeft ze niet iets aparts meegemaakt of gedaan het afgelopen jaar? Moet het wel over het rennen dan kun je een startblok overwegen.
Zelf heb ik toevallig 2 jaar terug een collega getrokken die vrij onvoorbereid de kustmarathon heeft gelopen. Voor hem heb ik toen een enorme schoen gemaakt (en dan GROOT) en daarin een duinlandschapje gemaakt met een pad met 42 rennende poppetjes (kötwerk!) en al die poppetjes symboliseerden een gerende kilometer, maar de meesten hadden ook iets bij zich dat iets symboliseerde uit zijn leven.
Nou kan ik je stellig afraden 42 poppetjes te gaan maken, maar het idee van een schoen met wat bijzaken erin (haar lievelingseten, kleding, bla bla bla bla) kan wel werken. Onderschat alleen het werk niet!

Madam; gaat goed!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:49

wilde eigenlijk mijn post bewerken met hoe de auto er nu uit ziet... zo ziet ie er nu uit, nr plaat komt er nog op bumper komt er nog op etc.

zijkant..
Afbeelding

de achterkant

Afbeelding

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:51

Go jij! Go jij! Go Girl! Go jij! Go jij!

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 15:26

vet goed Haha! de suprise girls gaan het redden dit jaar Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:09

Die van mij is bijna klaar Lachen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:21

Wie heeft er een idee voor iemand die van trancefeesten, jan smit en rosé houdt?
Ze zit laatste jaar hbo-sph. Verder ken ik haar weinig. Het is een collega maar we spreken elkaar niet zoveel (snappen elkaar ook niet zo goed).
Help?

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:23

een trance zaal met discoballen enzo en jan smit die optreed Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:26

lampjerulez schreef:
lampjerulez schreef:
Mensen ik heb de ideale site gevonden!!!!!!!!!!!
je moet wel even adobe downloaden anders kan je de bouwplaten niet openen maar je kan er alles vinden van vliegtuigen tot rare chinese figuurtjes ik heb het stationnetje met de trein gemaakt het is heel eenvoudig Haha! en leuk! hopelijk hebben jullie er ook wat aan Haha!

http://cp.c-ij.com/english/3D-papercraft/science/index.html

Ja.. Die had ik ook gevonden.
Had heel fanatiek een Chihuahua uitgeprint op karton geplakt en uitgeknipt en geplakt.
Naarmate ik vordere stortte alles in elkaar..

Met als gevolg dat ik met de 5e poging alles op heb gepakt en in de container heb geflikkert.. Weg surprise..
Stom gedoe met die bouwplaten, niks voor mij iig!

nicoleV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:50

delerium schreef:
nicole_amber schreef:
"
Als kado kun je iig *de marathon* van stephen king geven Duivel
Surprise is lastiger, moet het per se over de sport gaan? Heeft ze niet iets aparts meegemaakt of gedaan het afgelopen jaar? Moet het wel over het rennen dan kun je een startblok overwegen.
Zelf heb ik toevallig 2 jaar terug een collega getrokken die vrij onvoorbereid de kustmarathon heeft gelopen. Voor hem heb ik toen een enorme schoen gemaakt (en dan GROOT) en daarin een duinlandschapje gemaakt met een pad met 42 rennende poppetjes (kötwerk!) en al die poppetjes symboliseerden een gerende kilometer, maar de meesten hadden ook iets bij zich dat iets symboliseerde uit zijn leven.
Nou kan ik je stellig afraden 42 poppetjes te gaan maken, maar het idee van een schoen met wat bijzaken erin (haar lievelingseten, kleding, bla bla bla bla) kan wel werken. Onderschat alleen het werk niet!
Bedankt Knipoog
Madam; gaat goed!

Ze is ook jufrouw en houdt erg van vis. En bedankt voor de tip ;)