En dan bedoel ik met name quellian.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ga me ook hier niet meer met Quelian bemoeien.
runningkawa schreef:Wie suggereerd dat iemand alleen maar plat kan praten?
Ik niet, of dat word ook verkeerd gelezen![]()
runningkawa schreef:Ik kan natuurlijk niet uitmaken wat men daarmee precies bedoeld.
Maar ik denk dat iedereen wel verstaanbaar moet kunnen praten.
Dat er een accent in blijft zitten, dat kan niet anders.
En dat er perongeluk een streekwoord mee glipt, heeft iemand natuurlijk ook niet altijd meteen door
Maar je best doen, ja dat kan iedereen
EsSther schreef:woehoe!
uit de bovenstaande reacties blijkt wel weer dat er nog steeds niet normaal gereageerd kan worden....
misschien kun je verder gaan schelden in je eigen dialect?? Quellian? wellicht storen dan minder mensen zich aan jou?
runningkawa schreef:Wel grappig dat je dingen over gaat nemen.
Ik logeerde regelmatig bij mijn nichtje, binnen een week pikte ik ook woorden op van daar.
Als ik dan thuis kwam, moesten mijn broers me altijd plagen
EsSther schreef:oke ontopic dan,
ik spreek vloeiend fries, brabbel gezellig mee in het drents en met een borrel achter de kiezen knauw ik zo eem met int grunns...
oja, aan de telefoon spreek ik beschaafd AN..daarnaast kopieer ik accenten en dialecten zo maar
Citaat:Mijn haagse collega daarintegen is af en toe echt tenenkrommend bezig.... dat is niet eens leuk meer, maar gewoon dom
Quellian schreef:EsSther schreef:oke ontopic dan,
ik spreek vloeiend fries, brabbel gezellig mee in het drents en met een borrel achter de kiezen knauw ik zo eem met int grunns...
oja, aan de telefoon spreek ik beschaafd AN..daarnaast kopieer ik accenten en dialecten zo maar
Nou, dát probeer ik dus de hele tijd te zeggen
*steekt witte vlag omhoog*
Cer schreef:Echt waar???????? Ik vind t vreselijk... zo asociaal gewoon...
runningkawa schreef:Om eerlijk te zijn kan ik me dus ook niet voorstellen dat iemand zo'n baan krijgt?
runningkawa schreef:Om eerlijk te zijn kan ik me dus ook niet voorstellen dat iemand zo'n baan krijgt?
Ik praat zelf veel te boers vind ik.
Ik ga dus niet eens solliciteren op zo'n baan.
Maar ik zou het nog minder snappen als ik aangenomen zou worden.