Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siebjelover schreef:ja...en jehova getuigen zijn meestal helemaal in t zwart...
cloaca schreef:nou we gaan langs de deuren om de mensen te helpen, niet om ´zieltjes te winnen´ enzo. we hebben het beste voor met de mensen, alleen dat begrijpen ze niet altijd even goed.
rowenaatjuh schreef:dan moet je eerlijk zijn we kunnen niet ruiken dat je ons niet meer langs wil hebben dan moet je zeggen da je nie meer bezocht wil worden dan word t genoteerd en ben er vanaf als je da zo wilt hebben heel simpel en snel geregeld je kunt er boos om worden maar iedereen met een bijbel inhuis weet dat we alleen aar doen wat god in de bijbe heeft opgetekend en we doen er niemand kwaad mee en als mensen niej wille gaan we weer heel simpel maar als je niet wil moet je er nogmaals EERLIJK in zijn dat werkt veel beter
cloaca schreef:nou we gaan langs de deuren om de mensen te helpen, niet om ´zieltjes te winnen´ enzo. we hebben het beste voor met de mensen, alleen dat begrijpen ze niet altijd even goed.
Tellie schreef:Ik vind het niet kunnen dat ze deur langs deur gaan om hun geloof te prediken.
Ik vind niet dat je mensen op zo'n manier met een geloof kennis moet laten maken. Organiseer dan open dagen oid?
Ik heb verder niet tegen Jehova hoor.