jeske333 schreef:Ik snap de reacties van de TS wel.. ze wil ons alleen laten zien dat het dus wel bestaat dat iemand rond kan komen met weinig geld.. en hoe ze dat doet is toch haar pakkie an.. ??
Of ze nou wel of niet verzekerd zou zijn, of ze wel of geen stroom gebruikt.. misschien leven ze heel primitief.. met kaarsen en zo, wat dan nog??
Ik vind het jammer dat de hele maatschappij inmiddels is belust op geld, luxe en onafhankelijkheid... terwijl er toch een aantal mensen zijn die het anders doen.. maar zijn deze 'andere' mensen daarom gelijk slecht of dom bezig..? Misschien hebben we wel gewoon een andere kijk op rijkdom..
Je leeft nu, en je bent geboren met niks en je gaat dood met niks, dus waarom niet genieten zij het met een evt lening??
Als je kijkt naar de maatschappelijke positie van 'de vrouw' in deze maatschappij alleen al. We hebben niet bepaald een voordeel en moeten al jaren lang knokken voor respect. 100 jaar geleden hadden we geen eens stemrecht 
Ik ben blij dat ik mijzelf onafhankelijk kan opstellen hoor, daar heeft mijn oma nog voor staan protesteren. Vrouwen die zich afhankelijk maken van hun partner. Dat is jammer.