Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:51

Nog nooit gehad Lachen
Lijkt me echt vreselijk Nagelbijten / Gniffelen

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:53

ik had t met tentamens op school.
ging met 2 vriendinnen naar huis (me ouders waren op vakantie ik logeerde bij een vriendin) dus al e kleren lagen daar ook tenminste al me broeken toen.
ga ik naar de wc zie ik een mega vlek zitten maar we zouden naar de stad gaan.
dus ik had gezegd ik ben doorgelekt sorry ik ga eerst me broek wassen.
dus hun gingen vast weg.
volgende dag op school vroeg er 1 toen we stonden te wachten voor de klas...
was je gister nou echt doorgelekt??
sta je daar.... OMG

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:55

nou heb het nog nooit zichtbaar gehad zegmaar, maar ik heb wel een andere hele lastige kwaal, ik weet niet hoe ik het doe maar altijd als ik wedstrijd heb dus een witte broek aan doe ben ik ongesteld, ik heb nog nooit een wedstrijd gerden zonder dat ik ongesteld was, en toen een keer moest ik een wedstrijd rijden maar ik was niet ongesteld ik dacht eindelijk, ging voor mij de wedstrijd niet door Haha! hahahah dus uiteindelijk voor mij tot nu toe wedstrijd=ongesteld.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:38

Ik denk niet dat de meiden slordiger zijn hoor! Ik had het vroeger ook echt erg en gewoon erg onregelmatig. Ik hield het trouw bij in mijn agnda, maar ik kon echt nooit voorspellen wanneer ik ongesteld zou worden. Ik gebruikte toen super tampons en maandverband, en moest dan de eerste drie dagen nog om het uur naar de wc hollen anders was het prijs. Prettig was dat niet, en ik kon er dus echt niks aan doen. Lang leve de pil dan maar Lachen

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:47

Ik heb het aan de hand gehad toen ik naar bobejaanland ging, had een tampon en een maandverband, maar toch is het hele zaakje nog aan het lekken gegaan, toen ik eindelijk naar het wc kon na het aanschuiven van een atractie was mijn onderbroek en mijn short helemaal doorbloed, gelukkig had ik een zwarte short aan en viel het niet op maar ik heb zo nog een hele dag moeten rondlopen. Schaamde me dood.

competa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 03:13

gisteren ook iets goors meegemaakt,..krijg nog de kriebels als ik er aan denk,.bah!Was in ons zwembad in het dorp en daar hebben we een glijbaan met een hele hoge stenen trap.Ik liep daar met mijn dochtertje op en voor mij liep een meisje van een jaar of 16.Ik zag allemaal bloeddruppels op de treden en zag dat t van haar kwam.(haar benen waren rood van achter)Ik zei dus heel tactisch tegen haar(want ze moest zich ongetwijfeld generen als ik het zou zeggen,maar zou erger zijn geweest als ik mn mond hield ):"sorry,.maar volgens mij heb je op dit moment een normaal vrouwenprobleem en lek je door"

Zegt zij: "ja sorry waar bemoei je je mee?als je zwemt dan heb je nergens last van als je ongesteld bent hoor!!!"

ik dus: " nee daar heb je gelijk in,.maar zodra je het water uit komt,.gaat die theorie niet op en ik vind het niet echt smakelijk om hier te lopen met mijn dochtertje op blote voeten met die druppels op de grond.lijkt me dus handig als je toch even een tampon gebruikt ivm de hygiene"

zij weer:"mevrouw(jaja ze noemde me mevrouw,.ben pas 29 Haha! )u moet niet zeuren,ik blijf lekker zwemmen hier en gebruik geen tampons want daar kan ik niet tegen!!!"

ik dus: "sorry meid,.maar als je daar niet tegen kan is het mischien raadzaam om de volgende keer niet te gaan zwemmen als je ongesteld bent"

Krijg ik me toch ineens een grote b*k van haar Boos!
Gelukkig werd ze er korte tijd later uitgestuurd door het zwembadpersoneel.,..bah,..vies gedoe!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 05:54

Wow, dat is echt erg ja. Als ik ongesteld ben probeer ik altijd er voor te zorgen genoeg maandverband bij me te hebben, bedenk me vooraf wanneer ik ga verwisselen. Gelukkig is mijn menstruatie tegenwoordig regelmatig en kan ik vooraf zien wanneer de volgende keer is.

In het begin ben ik ook wel eens doorgelekt.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:47

IK ben nog nooit doorgelekt gelukkig Tong uitsteken Ja in bed weleens (thuis) omdat ik dan snachts ongesteld wordt. Maar ik moet de 1e twee nachten altijde en tampon en maandverband in anders is het echt hopeloos!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:50

Bah, competa wat vies, dat kind was niet helemaal bij dr hoofd Gestoord Ik zou me dood schamen en al helemaal niet gaan zwemmen. Sta je daar met je dochtertje...

Ik had ook een keer dat ik heel erg doorgelekt was. Was bij een vriendin blijven slapen. Pyamabroek was behoorlijk rood, ik hoop maar dat de bank er niet onder zat Bloos! Verder wel eens een klein vlekje gehad, maar dat was een kwestie van te laat wisselen Koe

Norali1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:25

Heb ik ook wel eens gehad. Dikke plek achter in m'n spijkerbroek.
Ik moet ook elke pauze naar de wc toe. Maar dan heb ik dus een probleem, al mijn vriendinnen zeuren dan de hele tijd dat ik zo vaak naar de wc toe moet!! Dat vind ik superirritant. Hebben jullie dat ook wel is dat ze zeggen dat je vaak naar de wc moet??

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:49

Norali1991 schreef:
Heb ik ook wel eens gehad. Dikke plek achter in m'n spijkerbroek.
Ik moet ook elke pauze naar de wc toe. Maar dan heb ik dus een probleem, al mijn vriendinnen zeuren dan de hele tijd dat ik zo vaak naar de wc toe moet!! Dat vind ik superirritant. Hebben jullie dat ook wel is dat ze zeggen dat je vaak naar de wc moet??

"Ik ben ongesteld, heb jij daar nog geen last van dan?" Haha!
Zijn ze gelijk stil.

Ik kan daar gelukkig heel normaal over praten met mn vriendinnen Tong uitsteken

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:50

Ik ben gewoon nog NOOIT doorgelekt. een keertje omdat ik het niet in de gaten had dat ik het weer moest worden, maar had geen plek in mijn broek ofzo. Nu slik ik de pil, dus weet zoiezo wanneer ik het wordt. Verder nog nooit doorgelekt Lachen Ook niet snachts of zo ! Voordat ik aan de pil ging was ik al regelmatig, en niet veel. En nu met de pil, nog minder Lachen Heb er geen problemen mee zo!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:52

Ik heb nooit zo'n hevige ongesteldheid en ben ook nooit doorgelekt, gelukkig wat lijkt me dat erg1

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:02

Ik ben nog nooit in m'n kleren doorgelekt,
Wel van de week in m'n bed! Gestoord

Was dat stomme k.ut maandverband verschoven oid, in ieder er zat een hele dikke vlek in m'n hoeslaken. Nagelbijten / Gniffelen

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:11

ik ben al vaak doorgelekt... een paar keer op school en onder het paardrijden en 's nachts. Ik moet ook echt om de 2 uur naar de wc anders is het te laat. Met paardrijden is dat super irritant, we hebben geen wc op stal.

Norali1991, gewoon zeggen dat je ongesteld bent, ze maken het zelf toch ook mee? Haha!
competa, gestoord kind zeg, ik zou blij zijn als iemand me erop wijst dat ik doorlek!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:10

Norali1991@ Heb ik ook wel is last van Knipoog

Ik ben ook zovaak doorgelekt.. Zoals in me bed.. Op school iedere pauze dus na 2 lessen naar de wc.. En op school ook al een paar keer doorgelekt gewoon een vest aandoen of je tas ervoor houden Knipoog

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:25

[quote="Meliaforever"]
Norali1991@ Heb ik ook wel is last van Knipoog

Ik ben ook zovaak doorgelekt.. Zoals in me bed.. Op school iedere pauze dus na 2 lessen naar de wc.. En op school ook al een paar keer doorgelekt gewoon een vest aandoen of je tas ervoor houden Knipoog[/quote]

Ik had ook een keer een klein vlekje, zeg maar 'tussen de benen', je zag het niet echt,
maar ik heb het laatste uur met mijn tas op de rug gelopen Clown

Love_Shaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:33

tampons doen pijn! Scheve mond
en ik ben nog nooit doorgelekt Lachen *klopt af*

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:47

Ik ben niet vaak doorgelekt, wel eens een keer, maar niet zo erg dat mensen het zagen. Tampons doen bij mij ook wel pijn, maar ik gebruik liever tampons want maandverband vind ik niet lekker zitten en dan voel ik me niet zo hygïenisch. Kheb altijd zoites van, naja dan maar een beetje pijn.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:28

Als tampons pijndoen moet je ze wat verder doorduwen, dan voel je ze niet meer zitten Lachen En begin met de kleinste van ob (ob mini met silktouch (?))

Ik ben trouwens voor zover ik me kan herinneren nog nooit echt doorgelekt. Groot voordeel van de pil en tampons Haha!

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:35

fryskhynders schreef:
nou heb het nog nooit zichtbaar gehad zegmaar, maar ik heb wel een andere hele lastige kwaal, ik weet niet hoe ik het doe maar altijd als ik wedstrijd heb dus een witte broek aan doe ben ik ongesteld, ik heb nog nooit een wedstrijd gerden zonder dat ik ongesteld was, en toen een keer moest ik een wedstrijd rijden maar ik was niet ongesteld ik dacht eindelijk, ging voor mij de wedstrijd niet door Haha! hahahah dus uiteindelijk voor mij tot nu toe wedstrijd=ongesteld.

bij mij ook altijd zooo zwaar irritant Sigaar

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:41

Bij mij is ook welleens gebeurd en vooral de laatste twee keer op de eerste twee dagen, niet zo erg gelukkig en het was ook niet echt zichtbaar, maar je wordt er wel heel erg chagerijnig van!

sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:41

ik ook nog niet.. ookm niet gezien kijk k niet naar Tong uitsteken haha mar wel erg als het gebeurd

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:29

Nog nooit echt doorgelekt, echt zooo super!!

Ik wordt het altijd op dezelfde dag, weet het altijd precies, en gebruik die dag al wat voor de zekerheid. Maar daarnaast voel ik het ook altijd.

Het enige dat ik wel eens heb gehad is dat het snachts ernaast ging ofzo... Ondanks de meter maandverband in mn slipje Nagelbijten / Gniffelen Maar dat is ook verleden tijd gelukkig.

Oehhh, ik weet nog wel wat trouwens!! Vorig jaar eerste jaars weekend had ik een ongelukje gehad, waarbij ik in schelpen was gestaan en mega diepe sneeen onder mijn voeten had. Ik ben toen half in shock geraakt, is gehochten en alles, en door die mega stress ben ik het toen ook gelijk geworden... Best verrot... Natte broek werkt dan ook niet echt mee Nagelbijten / Gniffelen (en best genant dan zo i het ziekenhuis en met die gasten erbij, helemaal omdat die zo leuk waren niets te zeggen en ik er pas terug thuis achter kwam en zij het wel wisten dat ik het door de schrik was geworden... Rara... )

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:32

dubbel ouch Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben nu al een jaar niet meer doorgelekt gelukkig, dankzij de combi pil, tampons en inlegkruisjes Tong uitsteken