BoktMannen, UNITE!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 17:34

Erm... like waarop moeten wij antwoord geven?

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 17:39

Ik hoor het al wel, deze actie is gedoemd te mislukken....

ik denk toch echt dat we eerst een hecht mens-only team met een goed actieplan moeten smeden Pepeijn, in plaats van domweg terughakken. Kortom gedoemd te mislukken... Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 17:48

daniel79 schreef:

ik denk toch echt dat we eerst een hecht mens-only team met een goed actieplan moeten smeden Pepeijn, in plaats van domweg terughakken. Kortom gedoemd te mislukken... Knipoog

ik reken op jullie mannen!

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:57

SuperPepeijn"]
[quote="daniel79 schreef:

[/quote]

heeft iedereen irc? Lachen Maken we een apart kanaal waarin we plannen kunnen smeden..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:55

Onvoldoende sexleven Maan??
Spreek even voor jezelf ja.....dat jij met je 2 cm. nou je vriendin niet aan t bokken krijgt.... Haha! Tong uitsteken

Ik ben heus niet sexueel gefrustreerd ofzo.... Knipoog Schijnheilig

Enne als je 2 cm. IQ weigert kan je hem nog altijd wakker slaan he.....je hebt ook van die varkensprikkers..... }> Haha!

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:06

SuperPepeijn"]
[quote="daniel79 schreef:

[/quote]

jaaaah ik wil wel, en de mannen die nog niet hebben gereageerd waarschijnlijk ook wel, maar verzin eens iets tegen die kenau's (no offense Tong uitsteken ) hier...
Laatst bijgewerkt door daniel79 op 04-07-02 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 23:13

Zoooo, tante Lov is even afwezig en het gaat helemaal mis. Wie verzon die testikeldonatie?? Het zijn of je eigen of geen, niks er tussen in.
En orri, Lorena does rule!

Enfin, het is niet zo moeilijk te constateren dat de heren niet de neuzen dezelfde kant op krijgen en de dames wel, lijkt mij een uitgemaakte zaak...

Een kleine die weigert, inruilen!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 23:27

Nou kan ik een ding niet zo goed rijmen: Hier wordt met de grootst mogelijke lol geprobeert een kerel in de pan te hakken, waarbij het anti-man niet van de lucht is, en op een ander topic gaan ze zitten jammeren dat ze niet aan de man kunnen komen. Vindt je 't gek, op zo'n typje zit geen kerel te wachten hoor. Dus of niet zeuren of hier je mond houden.

En voor iedereen verder, zie mijn onderschrift.

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 23:42

ikke schreef:
Nou kan ik een ding niet zo goed rijmen: Hier wordt met de grootst mogelijke lol geprobeert een kerel in de pan te hakken, waarbij het anti-man niet van de lucht is, en op een ander topic gaan ze zitten jammeren dat ze niet aan de man kunnen komen. Vindt je 't gek, op zo'n typje zit geen kerel te wachten hoor. Dus of niet zeuren of hier je mond houden.

Amen.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 00:03

daniel79"]
[quote="ikke schreef:

Amen.
[/quote]

Hahaha ik voel me als getrouwde vrouw dus niet echt aangesproken Haha! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 00:14

Typisch weer een manier van mannen om naar de zaak te kijken, een verzoek om afhankelijkheid. Wen er aan ikke, die tijden zijn voorbij, past, histoire.
We jammeren niet, ik al helemaal niet, zou niet durven.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:20

Dames & Heren, tot mijn spijt moet ik jullie zeer inhoudsloos gezever bij deze beëindigen, dit vanwege het feit dat het voor de meeste bokkers niet meer te volgen is.
Ook is het ontaard in oeverloosgezever met onnodig gebruik van quotes, iets waar ik niet erg blij van word.
Melig zijn is leuk, maar het is voor de omstanders niet bepaald gezellig. Melig zijn kun je beter doen op een chat en niet op een forum.