Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuperPepeijn"]
[quote="daniel79 schreef:Ik hoor het al wel, deze actie is gedoemd te mislukken....
ik denk toch echt dat we eerst een hecht mens-only team met een goed actieplan moeten smeden Pepeijn, in plaats van domweg terughakken. Kortom gedoemd te mislukken...
Maken we een apart kanaal waarin we plannen kunnen smeden.. SuperPepeijn"]
[quote="daniel79 schreef:Ik hoor het al wel, deze actie is gedoemd te mislukken....
ik denk toch echt dat we eerst een hecht mens-only team met een goed actieplan moeten smeden Pepeijn, in plaats van domweg terughakken. Kortom gedoemd te mislukken...
) hier... ikke schreef:Nou kan ik een ding niet zo goed rijmen: Hier wordt met de grootst mogelijke lol geprobeert een kerel in de pan te hakken, waarbij het anti-man niet van de lucht is, en op een ander topic gaan ze zitten jammeren dat ze niet aan de man kunnen komen. Vindt je 't gek, op zo'n typje zit geen kerel te wachten hoor. Dus of niet zeuren of hier je mond houden.

daniel79"]
[quote="ikke schreef:Nou kan ik een ding niet zo goed rijmen: Hier wordt met de grootst mogelijke lol geprobeert een kerel in de pan te hakken, waarbij het anti-man niet van de lucht is, en op een ander topic gaan ze zitten jammeren dat ze niet aan de man kunnen komen. Vindt je 't gek, op zo'n typje zit geen kerel te wachten hoor. Dus of niet zeuren of hier je mond houden.