Toen ik een tijd geleden met een jongen zoende tijdens het stappen, waren de kriebels spontaan verdwenen toen-ie m'n halve gezicht erbij opvrat en met z'n tong eventuele etensresten tussen mn tanden aan het zoeken was.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
griebels schreef:@Agerrits: Soms is de sex zo goed dat het lijkt of het voor elkaar gemaakt is... Maar dat een relatie (buiten een sexrelatie dan) er niet in zit
griebels schreef:Ehh Arnyek, ik denk niet dat hij voor een one night stand heel zijn borst kaal gaat scheren![]()
En ik gruwel echt van veel borsthaar, krijg ik slapeloze nachten van
Fardos schreef:hahaha geweldig topic!
Hahaha leuke actie gerrit!!!
zou ik ook wel beetje boos om zijn maar ik geloof ook dat ik ontzettend hard zou gaan lachen !!
Heb hetzelfde wel eens met een meisje gehad maar ik was net optijd weg met mijn hoofd!!
agerrits schreef:![]()
hahhha een geweldig tropic vind ik ook en tja heel even stond ik nog in twijfel mijn verhaal toch maar weg te halen toen ik hem net had geplaatst
maar goed een beetje eerlijkhied is niet verkeerd, want hoeveel verzwijgen wel niet van alles?? hahha..
Nog even over zoenende meiden...een tijdje terug zag ik op het station 2 meiden zoenen en ik moest toch wachten dus ik was ze echt aan het bekijken hoe dat ging...ik denk dat wij mannen daar veel van kunen leren.........
Loontjuh schreef:griebels schreef:Jaaaaaaaaa.... Ik voel mezelf soms best kortzichtig wat betreft dit soort dingen. Maar veel borsthaar vind ik echt zoooo'n turn off...Kun je ook afknappen op bijvoorbeeld veel borsthaar? Ik kan nu met een jongen "een leuke tijd" hebbenmaar die heeft echt ontzettend veel borsthaar. Ik weet niet of ik mijn gruwelgevoelens tov dat borsthaar aan de kant kan zetten
Wat nu? Want verder is hij best lekker, en ik kom behoorlijk te kort
Renske_ schreef:griebels schreef:@Agerrits: Soms is de sex zo goed dat het lijkt of het voor elkaar gemaakt is... Maar dat een relatie (buiten een sexrelatie dan) er niet in zit
hoe herkenbaar!!!!!
horselover21 schreef:griebels schreef:Ehh Arnyek, ik denk niet dat hij voor een one night stand heel zijn borst kaal gaat scheren![]()
En ik gruwel echt van veel borsthaar, krijg ik slapeloze nachten van
Hier nog één!! Ik háát borsthaar! Geen verdwaalde plukken haar ergens.. bahhh!!!
Hoe kaler, hoe beter!!
agerrits schreef:Fardos schreef:hahaha geweldig topic!
Hahaha leuke actie gerrit!!!
zou ik ook wel beetje boos om zijn maar ik geloof ook dat ik ontzettend hard zou gaan lachen !!
Heb hetzelfde wel eens met een meisje gehad maar ik was net optijd weg met mijn hoofd!!
![]()
hahhha een geweldig tropic vind ik ook en tja heel even stond ik nog in twijfel mijn verhaal toch maar weg te halen toen ik hem net had geplaatst
maar goed een beetje eerlijkhied is niet verkeerd, want hoeveel verzwijgen wel niet van alles?? hahha..
Nog even over zoenende meiden...een tijdje terug zag ik op het station 2 meiden zoenen en ik moest toch wachten dus ik was ze echt aan het bekijken hoe dat ging...ik denk dat wij mannen daar veel van kunen leren.........
agerrits schreef:Ik durf het haast niet te zeggen....maar vooruit dan maar weerik was een keer bezopen is zeker 6 jaar geleden en ik raakte met een jongen aan de praat en hij wilde wat zuipen dus vooruit ik ga met hem wat aan de bar drinken een tequila bestelde hij en ik was echt bezopen, maar ik weet nog dat ik het gezellig vond en ineens vloog die gast mij op de mond...
ik kon nietzoveel beginnen..ik vond het zeker niet lekker en gelukkig hebben m'n vrienden mij geholpen....wat heb ik daar van gebaald zeg hahhahhha en toen had ik een vriendinnetje en die was daar toch boos over toen ze dat hoorde dat ik zo bezopen was geweest
griebels schreef:Ik ben gelukkig vrijgezelMaar vind flirten ook geweldig, zolang er maar geen relatie uitkomt. Op dit moment heb ik alleen behoefte aan een sexrelatie, met af en toe leuke dingen doen...
Quellian schreef:griebels schreef:Ik ben gelukkig vrijgezelMaar vind flirten ook geweldig, zolang er maar geen relatie uitkomt. Op dit moment heb ik alleen behoefte aan een sexrelatie, met af en toe leuke dingen doen...
*Voelt een band*
griebels schreef:Ben blij dat ik toch nog een band met anderen kan hebben hihi...
meeste mensen vinden het goedkoop! Het is indd goedkoper als een gigelo laten komen![]()
![]()
Quellian schreef:griebels schreef:Ben blij dat ik toch nog een band met anderen kan hebben hihi...
meeste mensen vinden het goedkoop! Het is indd goedkoper als een gigelo laten komen![]()
![]()
Ach, heb je wat te maken met 'anderen'? Ik niet iig
griebels schreef:Nou ja op een zoektocht naar een potentieel neukvriendje kom je toch 'anderen' tegen
Maar daar heb ik geen boodschap aan hoor, heb altijd al gedaan wat ik zelf wil en dat doe ik nu nog!
Gewoon mijn lustgevoelens bevredigen dus