Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saar4 schreef:Je wilt trouwens ook mijn plankje met werkt-toch-niet producten niet zien hoor. Gelukkig heb ik nu eindelijk gevonden wat voor mijn haar wel werkt.
Karin schreef:Maar dan nog: als ik fiets in de mist of in een miezerbui, dan is er toch echt niets wat voorkomt dat mijn haar gaat pluizen. Ja, een petje.
_Michelle__ schreef:Ja bijpunten helpt goed, maa rhelpt maar heel eventjes...
Ik heb morgen een feest... Buiten... denk dat ik het maar opsteek.
Tienn schreef:_Michelle__ schreef:Ja bijpunten helpt goed, maa rhelpt maar heel eventjes...
idd volgens mij word het morgen niét al te best weer
Tienn schreef:_Michelle__ schreef:Ja bijpunten helpt goed, maa rhelpt maar heel eventjes...
idd volgens mij word het morgen niét al te best weer
_Michelle__ schreef:Ik laat het altijd aan de lucht drogen, maar doe er wel van die lotion in en mousse. Want als ik er niets in doe dan pluist het gigantisch...
manonneke schreef:Doen jullie ook je haren kammen?
Ik niet. Alleen na het douchen, en dan wat spul in mn haren.
Als ik het droog ga kammen ben ik echt een poedel.
_Michelle__ schreef:Ik borstel het altijd uit als het nat is.
Dan doe ik er van die lotion in om het door te kunnen kammen.
Inderdaad als ik het droog kam, dan ben ik ook net een poedel.
En dat willen we niet
Paula schreef:Als ik kam zijn mijn krullen eruit, dus ik kam ook maar niet meer...
Maar zoals Andrealon Perfecte krul shampoo, als ik dat gebruik krult m'n haar ook veel minder?
En Krul activerende mousse, helpt dat? Of hebben jullie zoveel krul dat het er niet zonder stijltang uit te krijgen is? Ik wil dus écht krullen hebben, vind dat wel mooi en dan lijkt m'n haar niet zo dun, vandaar.
Citaat:''....Vooraf gebruik je een mousse die je haar meer volume geeft. Geef definitie aan natuurlijke krullen en golven met krulactiverende producten die zijn ontworpen om op vochtig haar te worden gebruikt voordat je het gaat drogen.
Aanrader : Molding Mud van Sebastian, een product om de krullen extra naar boven te brengen en het geeft een prachtige glans op je haar.....''
_Michelle__ schreef:Paula schreef:Als ik kam zijn mijn krullen eruit, dus ik kam ook maar niet meer...
Maar zoals Andrealon Perfecte krul shampoo, als ik dat gebruik krult m'n haar ook veel minder?
En Krul activerende mousse, helpt dat? Of hebben jullie zoveel krul dat het er niet zonder stijltang uit te krijgen is? Ik wil dus écht krullen hebben, vind dat wel mooi en dan lijkt m'n haar niet zo dun, vandaar.
Ik heb wel een tang om het te steilen, maar daar ben ik dan zo ongeveer 6 uur mee bezig en dan kom ik beneden en dan schiet de krul er al in
Ik heb krul activerende mousse, maar werkt voor geen meter.
Vind hem nog stinken ook