Wat vreselijk. Heel dapper dat je zo hebt gesproken op zijn begrafenis. Dat was ongetwijfeld een van de momenten dat hij trots op je zou zijn geweest. Veel sterkte.
Gecondoleerd meid. Het is verschrikkelijk om een naaste te verliezen en al helemaal zo plots. Houdt die goede herinneringen vast in je hart en laat al het andere gaan. Ik ben er van over tuigt dat ie altijd trots op je is geweest, maar drank kan rare dingen met ons doen.
ooh meisje . wat heb jij een mooi stuk voorgelezen. heb er tranen bij in de ogen. wat vreselijk voor je. hartstike veel sterkte voor jou en je familie.
Gecondoleerd en erg veel sterkte toegewenst.. Hoe langer het wordt en meer pijn het gaat doen.. Mijn vader is op vaderdag overleden 3 jaar terug en het blijft pijn doen..
Volgens mij is dit de nachtmerrie van ieder kind. Het overleiden van 1 van de ouders. Wat er voor je meiss. Ik leef me je mee. Mijn opa is op mijn vaders verjaardag overleden. net z'n verdriet. maar je vader ik wens jullie HEEL VEEL STERKTE
gecondoleerd en heel veel sterkte. tijdens het lezen van je verhaal en het stukje wat je hebt voorgedragen op de begrafenis raakte me echt, ik kreeg er tranen van in m'n ogen. een van je ouders verliezen is iets verschrikkelijk en dat op zo'n jonge leeftijd. ik leef met jou en je familie mee.
Ik vind je een hele sterke meid om zo te horen. Om niet alleen het goede te zeggen op de begrafenis maar gewoon alles wat je op je hart hebt. Veel sterkte. je verhaal heeft me echt geraakt.
Zo zie je maar weer, wat alcohol wel niet allemaal kapot kan maken. Echt heel veel sterkte meissie, met dit moeilijke verlies! Prachtig stuk heb je trouwens voorgedragen.
Heel erg veel sterkte. Ook al heeft ie (veel) verkeerde dingen gedaan, het blijft toch je vader en je houdt van m. Je hebt echt een mooi stuk geschreven voor 'm.
Wat verschrikkelijk erg voor je, jepisca gecondoleerd. Ik vind je verhaal ook heel erg krachtig en mooi gezegd. Het komt ook recht uit je hart, je hebt je gevoel laten spreken. Heel erg knap en moedig van je. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.