En berichten die volstaan met fouten lees ik gewoon niet eens! Verder kun je jonge bokkers sommige fouten niet kwalijk nemen, maar de gemiddelde bokker heeft toch wel een leeftijd waarop je mag verwachten dat ze normaal Nederlands kunnen schrijven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stefoo schreef:Heel nederlands zit raar in elkaar dus zullen we ons gewoon niet op het nederlands storten met zijn alleen.. Slaat echt nergens op dit topic
Citaat:Heel nederlands zit raar in elkaar dus zullen we ons gewoon niet op het nederlands storten met zijn alleen.. Slaat echt nergens op dit topic
stefoo schreef:ik het inderdaad gelezen.. De nederlandse taal veranderd ieder jaar dus maak jullie niet druk. Als je iets goed weet is het het volgende jaar al weer anders.
ikke24 schreef:Er is gewoon een duidelijk verschil tussen 'per ongeluk foute woorden' en 'expres foute wooden', dát irriteerd me.
stefoo schreef:ik het inderdaad gelezen.. De nederlandse taal veranderd ieder jaar dus maak jullie niet druk. Als je iets goed weet is het het volgende jaar al weer anders.
stefoo schreef:we vinden het allemaal opeens erg.. Nooit zegt iemand er wat van. Als we maar wat te klagen hebben
stefoo schreef:De nederlandse taal veranderd ieder jaar dus maak jullie niet druk. Als je iets goed weet is het het volgende jaar al weer anders.
klaasjuhhh schreef:Ach wat maakt het uit, ik heeft ook Nederlands gehept maar het hebt niet gehielpt
klaasjuhhh schreef:Ach wat maakt het uit, ik heeft ook Nederlands gehept maar het hebt niet gehielpt
stefoo schreef:Heel het n N ederlands zit raar in elkaar dus zullen we ons gewoon niet op het n N ederlands storten met zijn alleen (ik neem aan dat je ALLEN bedoeld) .. Slaat echt nergens op dit topic